ciawus Zgłoś #81 Napisano 17 Czerwca 2013 Witam. Moj Passat (1.9 TDI AWX 2003)od jakiegos czasu podczas przyspieszania pracuje jak traktor. Całe auto wpada w wibracje tym wieksze im wiecej jest obrotow. Slychac przy tym taki traktorowy klekot. Auto w ogole nie ma przy tym mocy. Trudno jest sie rozpedzic do 80 km/h. Odkrecilem dzisiaj pokrywe glowicy i poruszalem wtykami od zasilania pompowtryskow, nie pomoglo. Mam nadzieje, ze nie jest to cos powaznego . Jesli ktos moglby pomoc i wskazac prawdopodobna przyczyne usterki, bylbym wdzieczny . Witaj @Rondelek. I jak tam doszedłeś już do tego, co jest z Twoim Passatem? Bo mam podobne objawy w moim BGW 200.000 przebiegu, i jak podjechałem do ASO tu w DE, to chcieli mi od razu nowy silnik sprzedać, a jak byłem u znajomego mechaniora, to powiedział, że na 99% walnięty wałek rozrządu, i dzisiaj ma to zobaczyć, i ewentualnie potwierdzić, bądź nie. Daj znać, czy już rozwiązałeś problem. Pozdrawiam ciawus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #82 Napisano 23 Czerwca 2013 Koledzy, mam taki problem że od 3 do 6 biegu od ok 1800 do 2600 obrotów szarpie mi auto jak wcisne gaz do konca. Jak lżej to prawie nie wyczuwalne ale drgania dalej są. Pacjent to avf kombi 2004. Co może być tego przyczyna? Na dniach wyczyszcze kolektor ssacy i egr oraz sprawdze co się dzieje pod deklem, podoginam konektorki na pompkach, sprawdze walek. Turbina chyba jest ok. Co jeszcze moze być przyczyna? Pomóżcie forumowi bracia koledze w potrzebie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #83 Napisano 23 Czerwca 2013 poduszki pod silnikiem, kolo 2m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #84 Napisano 23 Czerwca 2013 No ale czemu szarpie tylko na tych biegach? I w tym zakresie obrotów? Jakie są inne objawy padnietych poduszek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #85 Napisano 2 Października 2013 Uprzejmie melduję że w moim pasku przyczyną szarpań w przedziale obrotowym 1800-2500 była pompa Vacuum. Wymiana wyeliminowała ten problem a samochód odzyskał moc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #86 Napisano 18 Listopada 2013 Witam serdecznie! Mam podobny problem od dziś. Wygląda to tak. Na na 1,2,3 biegu podczas przyspieszania (lekko/mocno) między 2000-3000 obrotów silnik jakby się dławił, spadek mocy, generalnie jest to trochę jak jazda na kontroli trakcji gdy mruga kontrolka i auto jest wyhamowywane. Potem moc wraca. Jest to upierdliwe, ale zauważyłem że tylko na nierozgrzanym silniku, jak wskoczy na te 80-90 C to już jest normalnie. Dodam, że rok temu było wszystko robione, egr, N75, czujnik ciśnienia doładowania. przebieg 296 K km. od roku mam chip na 158 KM i 350 Nm, ustawione bezpiecznie. Pan od chiptuningu, przed nowym program dokonał wnikliwej analizy silnika i logów przez VAG. Generalnie jedynym małym szczegółem był jeden z wtryskiwaczy, który wykazywał minimalnie inną wartość (ciśnienia?) niż pozostałe. Jestem ciekaw, czy to może być wtryskiwacz, czy może z racji ochłodzenia ostatnio coś w paliwie? Czy może pompa paliwa? Pompa vaccum tak jak kolega wcześniej pisał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #87 Napisano 20 Listopada 2013 Witam Panowie ! Mam pytanie: auto bardzo ładnie pali - od strzała etc. Na luzie, obojętnie czy zimny czy ciepły silnik buda delikatnie drży - czy to normalne w 1.9 TDI 131KM ? 2 razy zdażyła się żonie sytuacja (jak silnik był już chyba ciepły), że przy zmianie biegu z 4 na 5 (obroty ok 1800) samochód drżał/dławiłl się? Żona zmieniła spowrotem na 4 (obroty ok 2200) i nastepnie na 5 i problemów już nie było. Coś czytałem, że to może być zasysający się (sklejający) wężyk podciśnienia, gdzies przy gruszce (gdzie go znajdę, jak mogę sprawdzić czy faktycznie jest bardzo miękki i na jaki najlepiej go wymienić?) Rozrząd wymieniany niecałe 1000km temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #88 Napisano 7 Marca 2014 (edytowane) Witam Passat B5 FL 1,9 TDI 130KM W zeszłym tygodniu wymieniłem 4 Pompowtryski po regeneracji plus turbina (auto nie miało mocy czasami) przed wymianą nie wiedziałem co znaczy słowo drgania,trzęsienie itp. a były 2 różne typy pompowtr... Teraz do 50 km/h i biegach 1-2 też nic nie czuję ale powyżej tzn biegi 3-4-5 i wyższa predkość auto wchodzi w wibracje a gdy dodam więcej gazu to jak bym siedział na platformie wibracyjnej.Dzisiaj wymieniliśmy wahacze i były sprawdzane drążki wszystko było ok. Powiedzcie mi proszę gdzie teraz szukać przyczyny.Przed przeczytaniem tematów z archiwum był pomysł ,że to może skrzynia automatyczna , lecz z tego co widzę to nie tylko w automatach występuje także skrzynie był wykluczył więc co? Edytowane 19 Marca 2014 przez Bulanos błąd w zapisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #89 Napisano 9 Marca 2014 Zaloguj grupę 13, 23, 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #90 Napisano 9 Marca 2014 i myslisz ,że to coś pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #91 Napisano 9 Marca 2014 to napisz do wróżbity niech Ci karty postawi i nie zawracaj gitary. logi nie ulecza Ci passata ale rzucą jakieś światło na sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #92 Napisano 9 Marca 2014 Obstawiam przegub wewnętrzny. U mnie tydzień temu to samo się zaczęło. Od 3 w górę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #93 Napisano 11 Marca 2014 to napisz do wróżbity niech Ci karty postawi i nie zawracaj gitary. logi nie ulecza Ci passata ale rzucą jakieś światło na sprawę. wiesz trochę kultury na forum też by się przydało, nie chcesz pomóc to nie pomagaj ale nie musisz być prześmiewcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #94 Napisano 19 Marca 2014 Sprawdzone zostało wszystko co możliwe, pompowtryski -ok, przeguby -ok, zawieszenie -ok(nowe),i dalej wchodzi w drgania przy ok 2000 obrotów, podejrzenia, że może sprzęgło kinetyczne ?(skrzynia automat).Może ktoś zna dobry warsztat tylko nie taki który wali w tysiącach bo taki znam w Szczecinie Przecławiu.Chyba ,że może to być jeszcze coś innego jakieś pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #95 Napisano 19 Marca 2014 Sprawdz pompę vacum i gruszke od turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #96 Napisano 19 Marca 2014 Sprawdz pompę vacum i gruszke od turbo powiedz jak to sprawdzić (pompe i gruche), auto ma moc , odpala na dotyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #97 Napisano 19 Marca 2014 wiesz trochę kultury na forum też by się przydało, nie chcesz pomóc to nie pomagaj ale nie musisz być prześmiewcą. ją nie szydze tylko nie rozumie Twego stwierdzenia "co to da" sprawdź przynajmniej grupę 23 podczas przyspieszania. miałem taki sam przypadek jakiś czas temu... przez to zadaje takie a nie inne pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #98 Napisano 19 Marca 2014 Jest pelno tego na forum ale Ci pomoge. Najpierw pompa: sprawdź czy krociec od podciśnienia siedzi sztywno, czy pompa nie jest zachlapana od spodu olejem/paliwem. Gruszke łatwo sprawdzic podlaczajac do niej dużą strzykawke i sprawdzając czy trzyma ciśnienie i czy sztanga rusza się tak jak powinna. Inna sprawa to to ze wypadało by też trochę wykazać trochę zaangażowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #99 Napisano 20 Marca 2014 sivy07 to nie było nic personalnego po prostu wbijam kasę i nie daje nic efektów to mam prawo nie mieć humoru. durki to nie jest brak zaangażowania z mojej strony, auto stoi u mechanika i człowiek próbuje je naprawić , dziękuje bardzo za podpowiedzi,wspólnymi siłami naprawimy to auto (chyba). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #100 Napisano 20 Marca 2014 Zaloguj vagiem te grupy o których pisałem. obstawiam vacum a przynajmniej jej uszczelke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach