pikopiko Zgłoś #21 Napisano 13 Maja 2012 Nie klamkę, tylko zaślepkę obok. Ma nacięcie od spodu do podważenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioterrr Zgłoś #22 Napisano 13 Lutego 2014 Mam ten sam problem co VALDI, nie mogę otworzyć drzwi za pomocą kluczyka natomiast zamykam bez problemu, podczas otwierania słychać żę coś próbuje otworzyć i światła wewnątrz auta się zapalają, z pilota drzwi otwirają się bez problemu. Ktoś ma jakiś pomysł co to możę być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #23 Napisano 14 Lutego 2014 Mam ten sam problem co VALDI, nie mogę otworzyć drzwi za pomocą kluczyka natomiast zamykam bez problemu, podczas otwierania słychać żę coś próbuje otworzyć i światła wewnątrz auta się zapalają, z pilota drzwi otwirają się bez problemu. Ktoś ma jakiś pomysł co to możę być?? ale VALDI już na początku wątku otrzymał rozwiązanie problemu... poczytaj wątek od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #24 Napisano 14 Lutego 2014 Mam ten sam problem co VALDI, nie mogę otworzyć drzwi za pomocą kluczyka natomiast zamykam bez problemu, podczas otwierania słychać żę coś próbuje otworzyć i światła wewnątrz auta się zapalają, z pilota drzwi otwirają się bez problemu. Ktoś ma jakiś pomysł co to możę być?? Miałem to samo, jak próbowałem. Zamek zabrudzony. Lekko go trzeba oczyścić i przekręcić mocno w lewą stronę. Na tyle mocno żeby za 1 razem zaskoczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioterrr Zgłoś #25 Napisano 14 Lutego 2014 ale VALDI już na początku wątku otrzymał rozwiązanie problemu... poczytaj wątek od początku. Sorry ale nie widzę tej odpowiedzi , w której jest rozwiązanie problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
technic Zgłoś #26 Napisano 15 Lutego 2014 Mam dokładnie ten sam problem. Nie mogę otworzyć drzwi kluczykiem awaryjnym. Kręcę w obie strony i nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackP Zgłoś #27 Napisano 16 Lutego 2014 Witam. Aby otworzyć drzwi kluczykiem awaryjnym należy zawsze po włożeniu kluczyka przekręcić w prawo (zamykanie) i od razu w lewo (otwieranie) .Sprawdziłem i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioterrr Zgłoś #28 Napisano 18 Lutego 2014 Witam. Aby otworzyć drzwi kluczykiem awaryjnym należy zawsze po włożeniu kluczyka przekręcić w prawo (zamykanie) i od razu w lewo (otwieranie) .Sprawdziłem i działa. Dzięki za podpowiedź rzeczywiście działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.s21 Zgłoś #29 Napisano 23 Lutego 2014 witam. ja się podepne ale mam troszkę inny problem... mianowicie u mnie zamknę paska z pilota i zostawie go na chwilę załóżmy na 2h. poczym otwieram z pilota a drzwi kierowcy się nie otwierają. reszta drzwi owszem ale nie kierowcy. co najlepsze w tym wszystkim jesli wejde do samochodu i otworze drzwi kierowcy od środka poczym zamkne je bez uzbrajania pilotem klamka z zewnatrz dziala za każdym razem.... co koledzy myślicie o tym przypadku??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dworek2 Zgłoś #30 Napisano 1 Listopada 2014 witam tez mam ten sam problem co kolega. mianowicie u mnie zamknę paska z pilota i zostawie go na chwilę załóżmy na 2h. poczym otwieram z pilota a drzwi kierowcy się nie otwierają. reszta drzwi owszem ale nie kierowcy. co najlepsze w tym wszystkim jesli wejde do samochodu i otworze drzwi kierowcy od środka poczym zamkne je bez uzbrajania pilotem klamka z zewnatrz dziala za każdym razem.... co koledzy myślicie o tym przypadku? moze ktos poradzic jak to rozwiazac? dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #31 Napisano 1 Listopada 2014 witam tez mam ten sam problem co kolega. mianowicie u mnie zamknę paska z pilota i zostawie go na chwilę załóżmy na 2h. poczym otwieram z pilota a drzwi kierowcy się nie otwierają. reszta drzwi owszem ale nie kierowcy. co najlepsze w tym wszystkim jesli wejde do samochodu i otworze drzwi kierowcy od środka poczym zamkne je bez uzbrajania pilotem klamka z zewnatrz dziala za każdym razem.... co koledzy myślicie o tym przypadku? moze ktos poradzic jak to rozwiazac? dziekiszyba w dół i jednocześnie pociągnij za klamkę zewnętrzną i wewnętrzną, może pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #32 Napisano 15 Listopada 2014 Koledzy, ja w samochodzie mam tylko zaślepki ( takie auto już kupiłem ), jak mam się zabezpieczyć na wypadek padnięcia aku ? Czy tylko zakup nowej wkładki ( dość kosztowne ) czy ewentualnie jest możliwość wyprowadzenia zasilania do zamka aby otworzyć go np. baterią 9V? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #33 Napisano 15 Listopada 2014 Od spodu podważasz zaślepkę i Twoim oczom ukazuje się bębenek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #34 Napisano 15 Listopada 2014 No właśnie chodzi o to, że po zdjęciu kapturka ukazała mi się zamiast bębenka zaślepka! Poprzedni właściciel albo wymienił drzwi na angielskie i nie przełożył wkładki albo celowo bębenek usunął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #35 Napisano 15 Listopada 2014 Może jest w prawych drzwiach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #36 Napisano 15 Listopada 2014 odrazu sprawdziłem, nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #37 Napisano 16 Listopada 2014 Koledzy, ja w samochodzie mam tylko zaślepki ( takie auto już kupiłem ), jak mam się zabezpieczyć na wypadek padnięcia aku ? Czy tylko zakup nowej wkładki ( dość kosztowne ) czy ewentualnie jest możliwość wyprowadzenia zasilania do zamka aby otworzyć go np. baterią 9V? Pytasz jak się zabezpieczyć na wypadek padniecia aku... ja wyprowadziłem sobie od zacisku (klemy) plusowej przewód w okolice zaślepki halogenu. Jak padł mi aku odkręciłem zaślepkę podałem +, a minus do jakiejś śruby metalowej. Pik pik na pilocie i auto otwarte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujaszq Zgłoś #38 Napisano 2 Stycznia 2015 witam! panowie mam taki problem mam juz slaba baterie i chcialem z ciekawosci wyprobowac klucz awaryjny wyjalem go z pilota i ku mojemu zdziwieniu nie pasuje w zadna dziurke pod klamka w serwisie pilot byl ponoc wymieniany u poprzedniego wlasciciela... co to moze byc panowie ??? i mam takie pytanie ile jest wogole kluczy bo ja dostalem oryginalny z awaryjnym w srodku i drugi serwisowy juz bez awaryjnego czy wystepuje jeszcze jakis klucz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blackszczecin Zgłoś #39 Napisano 2 Stycznia 2015 Ja dostałem dwa identyczne klucze wraz z kluczami awaryjnymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #40 Napisano 2 Stycznia 2015 3 klucze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach