Skocz do zawartości
SeWeR

1.9 tdi pd nie odpala po wymianie filtra paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

witam

powiedzcie mi czy w pasacie 1,9 AHU jest pompka w zbiorniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak juz wymieniacie filtr paliwa i nie zalewacie nowego ropa (jest pusty) i jednoczesnie posiadacie pompke wstepna w baku to:

przekrecamy zaplon kilka razy (8-10) nie odpalajac silnika.Filtr paliwa sie zapelni i nie spowodujemy zapowietrzenia ukladu.Po odpaleniu dac mu pochodzic chociaz 2 minuty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedzcie mi czy w pasacie 1,9 AHU jest pompka w zbiorniku?

Nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, też miałem podobny problem. Po wymianie filtra samochód po kilku minutach zgasł, a spod zaworu (trójnika ) w filtrze jak się go wyjęło paliwo tryskało jak z szampana. Do wymiany był zaworek ( trójnik) za 30 zł w intercarsie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze nowy filtr zalewam conajmniej do polowy

pamietac trzeba zeby posmarowac uszczelke ropa

nalezy tak ze sprawdzic czy prawidlowo przykrecony i dokrecony jest odwodnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chociaz auto ma pompke to i tak proponuje zalac filtr paliwa , bynajmniej nie bedziecie musieli krecic długo zeby paliwo doszlo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze zalewam filtr praktycznie na full i nigdy nie miałem problemów po wymianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, (wiem że w temacie jest "PD" ale nie chciałem zaśmiecać forum kolejnym tematem)

Odświeżam trochę ponieważ mam dość poważny problem, a mianowicie;

Wymieniłem dziś filtr paliwa na Filtron wcześniej siedział Bosch, po odpaleniu pochodził gdzieś minutę i zgasł. (oczywiście przed odpaleniem zalany świeżym paliwkiem)

Nie było możliwości ponownie go odpalić. Zauważyłem, że przy zaworku na filtrze jest jakaś nieszczelność i ogólnie widać że ten zaworek nie jest tak dobrze spasowany jak z poprzednim filtrem więc postanowiłem póki co wstawić starego Bosch-a.

Również zalałem go do pełna ale niestety autko w dalszym ciągu nie chce odpalić.

Stwierdziłem, że zapowietrzyłem układ, więc zabrałem się za odpowietrzenie tym sposobem:

 

 

Autko niestety w dalszym ciągu nie odpala.

Jeśli ktoś miałby jakieś rady to będę wdzięczny :)

Edytowane przez passat4ever

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów, (wiem że w temacie jest "PD" ale nie chciałem zaśmiecać forum kolejnym tematem)

Odświeżam trochę ponieważ mam dość poważny problem, a mianowicie;

Wymieniłem dziś filtr paliwa na Filtron wcześniej siedział Bosch, po odpaleniu pochodził gdzieś minutę i zgasł. (oczywiście przed odpaleniem zalany świeżym paliwkiem)

Nie było możliwości ponownie go odpalić. Zauważyłem, że przy zaworku na filtrze jest jakaś nieszczelność i ogólnie widać że ten zaworek nie jest tak dobrze spasowany jak z poprzednim filtrem więc postanowiłem póki co wstawić starego Bosch-a.

Również zalałem go do pełna ale niestety autko w dalszym ciągu nie chce odpalić.

Stwierdziłem, że zapowietrzyłem układ, więc zabrałem się za odpowietrzenie tym sposobem:

 

 

Autko niestety w dalszym ciągu nie odpala.

Jeśli ktoś miałby jakieś rady to będę wdzięczny :)

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/42728-odpalanie-zapowietrzonego-tdi-PLAKIEM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za linka, już słyszałem o odpalaniu "na plaka" ale nie wiem czy zaryzykuję bo jak widać różne rzeczy się z autem dzieją po takim czymś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki kolego za linka, już słyszałem o odpalaniu "na plaka" ale nie wiem czy zaryzykuję bo jak widać różne rzeczy się z autem dzieją po takim czymś :)

 

To lepiej hetać w nieskończoność rozrusznik i akumulator?

Sam byłem świadkiem jak w aso tak próbowali odpowietrzyć układ zanim podłączyli pompe.

 

2 osoby, jedna kręci rozrusznikiem, druga psika plaka w dolot z umiarem krótkie psiknięcia i powinno być dobrze.

Niebezpieczne jest jak ktoś nawali nie wiadomo ile samostartu i silnik po odpaleniu wpada na wysokie obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze poradziliście panowie :)

Odpalił z plaka, użyłem dosłownie ciut żeby nie przedobrzyć ;]

mam nadzieję że po nocce jak postoi to rano nie będzie problemu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności