mk4 Zgłoś #21 Napisano 25 Lutego 2012 witam powiedzcie mi czy w pasacie 1,9 AHU jest pompka w zbiorniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #22 Napisano 25 Lutego 2012 Jak juz wymieniacie filtr paliwa i nie zalewacie nowego ropa (jest pusty) i jednoczesnie posiadacie pompke wstepna w baku to: przekrecamy zaplon kilka razy (8-10) nie odpalajac silnika.Filtr paliwa sie zapelni i nie spowodujemy zapowietrzenia ukladu.Po odpaleniu dac mu pochodzic chociaz 2 minuty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #23 Napisano 26 Lutego 2012 powiedzcie mi czy w pasacie 1,9 AHU jest pompka w zbiorniku? Nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejko1970 Zgłoś #24 Napisano 17 Stycznia 2014 Witam, też miałem podobny problem. Po wymianie filtra samochód po kilku minutach zgasł, a spod zaworu (trójnika ) w filtrze jak się go wyjęło paliwo tryskało jak z szampana. Do wymiany był zaworek ( trójnik) za 30 zł w intercarsie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #25 Napisano 17 Stycznia 2014 ja zawsze nowy filtr zalewam conajmniej do polowy pamietac trzeba zeby posmarowac uszczelke ropa nalezy tak ze sprawdzic czy prawidlowo przykrecony i dokrecony jest odwodnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako1612 Zgłoś #26 Napisano 18 Stycznia 2014 Chociaz auto ma pompke to i tak proponuje zalac filtr paliwa , bynajmniej nie bedziecie musieli krecic długo zeby paliwo doszlo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #27 Napisano 18 Stycznia 2014 ja zawsze zalewam filtr praktycznie na full i nigdy nie miałem problemów po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #28 Napisano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam kolegów, (wiem że w temacie jest "PD" ale nie chciałem zaśmiecać forum kolejnym tematem) Odświeżam trochę ponieważ mam dość poważny problem, a mianowicie; Wymieniłem dziś filtr paliwa na Filtron wcześniej siedział Bosch, po odpaleniu pochodził gdzieś minutę i zgasł. (oczywiście przed odpaleniem zalany świeżym paliwkiem) Nie było możliwości ponownie go odpalić. Zauważyłem, że przy zaworku na filtrze jest jakaś nieszczelność i ogólnie widać że ten zaworek nie jest tak dobrze spasowany jak z poprzednim filtrem więc postanowiłem póki co wstawić starego Bosch-a. Również zalałem go do pełna ale niestety autko w dalszym ciągu nie chce odpalić. Stwierdziłem, że zapowietrzyłem układ, więc zabrałem się za odpowietrzenie tym sposobem: Autko niestety w dalszym ciągu nie odpala. Jeśli ktoś miałby jakieś rady to będę wdzięczny Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez passat4ever Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #29 Napisano 11 Kwietnia 2015 Witam kolegów, (wiem że w temacie jest "PD" ale nie chciałem zaśmiecać forum kolejnym tematem)Odświeżam trochę ponieważ mam dość poważny problem, a mianowicie; Wymieniłem dziś filtr paliwa na Filtron wcześniej siedział Bosch, po odpaleniu pochodził gdzieś minutę i zgasł. (oczywiście przed odpaleniem zalany świeżym paliwkiem) Nie było możliwości ponownie go odpalić. Zauważyłem, że przy zaworku na filtrze jest jakaś nieszczelność i ogólnie widać że ten zaworek nie jest tak dobrze spasowany jak z poprzednim filtrem więc postanowiłem póki co wstawić starego Bosch-a. Również zalałem go do pełna ale niestety autko w dalszym ciągu nie chce odpalić. Stwierdziłem, że zapowietrzyłem układ, więc zabrałem się za odpowietrzenie tym sposobem: Autko niestety w dalszym ciągu nie odpala. Jeśli ktoś miałby jakieś rady to będę wdzięczny http://forum.vw-passat.pl/threads/42728-odpalanie-zapowietrzonego-tdi-PLAKIEM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #30 Napisano 11 Kwietnia 2015 Dzięki kolego za linka, już słyszałem o odpalaniu "na plaka" ale nie wiem czy zaryzykuję bo jak widać różne rzeczy się z autem dzieją po takim czymś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #31 Napisano 12 Kwietnia 2015 Dzięki kolego za linka, już słyszałem o odpalaniu "na plaka" ale nie wiem czy zaryzykuję bo jak widać różne rzeczy się z autem dzieją po takim czymś To lepiej hetać w nieskończoność rozrusznik i akumulator? Sam byłem świadkiem jak w aso tak próbowali odpowietrzyć układ zanim podłączyli pompe. 2 osoby, jedna kręci rozrusznikiem, druga psika plaka w dolot z umiarem krótkie psiknięcia i powinno być dobrze. Niebezpieczne jest jak ktoś nawali nie wiadomo ile samostartu i silnik po odpaleniu wpada na wysokie obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #32 Napisano 12 Kwietnia 2015 Dobrze poradziliście panowie Odpalił z plaka, użyłem dosłownie ciut żeby nie przedobrzyć ;] mam nadzieję że po nocce jak postoi to rano nie będzie problemu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach