maciejko1970
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maciejko1970
- Urodziny 09.04.1970
Informacje osobiste
-
Imię
maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warszawa
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2004
-
Listwa zasilająca pompowtryskiwacze
maciejko1970 odpowiedział brat koala → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, załączam logi dynamiczne. Czy ktoś mógłby fachowym okiem na nie spojrzeć, bo zastanawia mnie duże różnice w korekcji, raz na plus raz na minus, skoki w kącie wtrysku i BIP. Generalnie silnik nie chodzi ładnie.... http://vaglog.rtnet.pl/maciej.kowalewski_159982.html -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
maciejko1970 odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam, bardzo polecam, pamiętam po pierwszym razie widoczna różnica. A to film który nakręciłem, oczywiście czyszczenie domowymi środkami przy minimum kosztów: jeden filtr do benzyny i trzy krótkie przewody paliwowe dwie rurki plastikowe, opaski zaciskowe koniecznie na obejściu filtra . -
Listwa zasilająca pompowtryskiwacze
maciejko1970 odpowiedział brat koala → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, coś mi zakłóca pracę silnika. raz chodzi gładko, a innym razem jak traktor. Czy może mieć to związek z listwą od pompowtryskiwaczy. Błędów żadnych nie wywala. Korekcje tylko się cały czas zmieniają (skaczą, ale w granicach 0-0,5, -nie są stałe czy to normalne). Wymieniłem ostatnio uszczelniacze na pompkach i to samo. A może to jakiś czujnik w stylu g28 g40 lub g81, lub pompa vakum. Bip-y sa na 0, lub 4 podczas jazdy jak się zdejmie nogę z gazu. Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem? help Pozdrawiam Maciej -
1.9 tdi pd nie odpala po wymianie filtra paliwa
maciejko1970 odpowiedział SeWeR → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, też miałem podobny problem. Po wymianie filtra samochód po kilku minutach zgasł, a spod zaworu (trójnika ) w filtrze jak się go wyjęło paliwo tryskało jak z szampana. Do wymiany był zaworek ( trójnik) za 30 zł w intercarsie -
Czy lewą też masz Svag-a, bo ja przez miesiąc szukałem do AVF lewej poduszki i we wszystkich sklepach odsyłano mnie do ASO. Żadna firma nie robi lewej poduszki pasującej pod nr OEM: 8D0199379AE Pod prawą 8D0199382AE jest trochę zamienników. Na forach polecają oryginały lub: CORTECO 602572, lub LEMFORDER podobno na innych objawy są takie jak u Ciebie.
-
http://atmil.pl/poduszka-silnika-corteco-audi-a4-a6-vw-passat-p-1565.html http://atmil.pl/poduszka-silnika-lemforder-audi-a4-a6-vw-passat-p-184.html Podobno to jest zamiennik na lewą stronę: http://atmil.pl/poduszka-silnika-lemforder-audi-a4-a6-vw-passat-p-183.html?sort=4a&filter_id=1585 Tak mi podał pan w INtrercarsie.
-
[B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie
maciejko1970 odpowiedział Los22 → na temat → Hamulce, felgi, opony
Witam, ja też kupiłem tarcze Rotinger i klocki Steinhof. za komplet zapłaciłem 270pln + 20pln przesyłka w firmie MARTEC. Zamówiłem przez telefon i na drugi dzień ok 12.00 były w domu. Przejeździłem już prawie 4000km. Tarcze nie biją!!! nie piszczą. I hamują lepiej niż poprzednie klocki ATE na starych oryginalnych tarczach!!! Polecam!!!! Za ATE ze zniżką w Intercarsie zapłaciłem ok 220pln(same klocki), po roku okazało się że nie dopasowały się do starej tarczy i hamowały połową powierzchni z tyłu. Żeby nie być gołosłownym pokaże zdjęcia. Dwa przedstawiają oryginalną tarczę i klocki ATE po 1 roku, tarcza w pudełku to nowy Rotinger. Pozdrawaim. Maciej -
Witam, mam taki problem: Przy włączonym silniku, jak odkręcę korek od wlewu oleju leci dużo powietrza pod ciśnieniem ( z dymkiem), a po zdjęciu odmy tylko trochę. Czy to oznacza że odma w pokrywie zaworów jest zatkana, popsuta lub coś takiego? Wiem że w "dysku" w pokrywie zaworów jest sprężyna i uszczelka bodajże gumowa. Czy mam to czymś przepychać, przemywać, rozpuszczać, czy to normalne. Oczywiście dolot cieknie olejem.... Proszę kogoś o pomoc np. żeby sprawdził u siebie czy jest tak samo..... pozdrawiam maciej
-
Regulacja pompowtryskiwaczy w 1.9 TDI AJM ???????
maciejko1970 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam wszystkich. Jestem po wymianie wałka rozrządu, popychaczy i panewek. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy trzeba regulować śruby na pompo wtryskiwaczach? to się chyba fachowo nazywa napięcie sprężyn , czy coś podobnego. Miałem rok temu zmieniany silnik a pompki zostały moje stare. I od tamtego czasu w zakresie obrotów 1000-1100 strasznie trzęsie. Nie wiem czy mechanik w ogóle to ustawiał i sprawdzał. Dzięki za odpowiedź ---------- Dodano o 01:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:16 ---------- czy mógłbyś podać namiar na warszawę? pozdrawiam