kaisor01 Zgłoś #341 Napisano 31 Marca 2020 Niestety musiałem zdemontować lampę ( zderzak demontuję już nawet po ciemku hi,hi) był urwany kabelek do przesłony. Zlutowany i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Venom6666 Zgłoś #342 Napisano 17 Kwietnia 2020 14 kwietnia miałem stłuczkę z sarną, po zatrzymaniu i sprawdzeniu wygląda to tak iż przód ogólnie do roboty. W nocy włączyłem światła i o dziwo nic nie było widać, wysiadłem z samochodu przyglądam się a żarniki w obu lampach się palą jednakże na drodze widać jedynie białą kreskę blisko auta. Czy któryś z forumowiczów spotkał się z takim objawem, a jeśli tak to co było przyczyną, będę wdzięczny za jakieś sugestie co mogło się stać. Lampy są całkowicie nowe zamontowane przez ASO w okresie wakacji w roku ubiegłym po szkodzie garażowej, przełożone były stare przetwornice, żarniki i moduły skrętu do nowych lamp gdyż nie były uszkodzone. Mój Passat b7 2012 CFGB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #343 Napisano 17 Kwietnia 2020 Więc nie świeci słabo tylko nisko. Poczytaj o poziomowaniu reflektorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Venom6666 Zgłoś #344 Napisano 17 Kwietnia 2020 Lampy były sprawdzane na stacji diagnostycznej i wg. diagnosty są na odpowiedniej wysokości, więc ich ustawienie nie ma tu nic do rzeczy. Żarniki się palą, przełączanie świateł miedzy mijania a drogowymi nic nie daje gdyż widać że przesłona się przełącza a lampy dalej chodzą jakby na 20%, jakby się ściemniły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g-and Zgłoś #345 Napisano 20 Czerwca 2020 Witam , pozwolicie że podepnę się do wątku ale nieco z innym tematem dotyczącym bixenonów. Padło mi doświetlanie zakrętów w obu lampach . i teraz nie wiem czy lampy do wymiany czy tylko moduły doświetlania ( ale gdzie one są zamocowane) . Moduł świateł to chyba 5m0907357b ale nie wiem gdzie go szukać . Ktoś, coś ? będę bardzo wdzięczny za podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #346 Napisano 20 Czerwca 2020 Które doświetlenie, dynamiczne czy statyczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaisor01 Zgłoś #347 Napisano 5 Listopada 2020 Czy można ustawić w komputerze tak aby wyłączyć funkcję skrętu bixseon ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #348 Napisano 5 Listopada 2020 W B3 będzie ciężko Żeby jednak nie być złośliwym - więcej info potrzeba, a najlepiej tzw. autoscan z VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaisor01 Zgłoś #349 Napisano 6 Listopada 2020 OK. Chodziło mi abym nie jechał na darmo do elektronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #350 Napisano 8 Listopada 2020 To zależy jaki masz moduł regulacji zasięgu i jaki soft w nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocmar Zgłoś #351 Napisano 12 Listopada 2020 (edytowane) Witam mam problem z bi ksenon skretny. Auto to vw sharan 7N Po zbiciu lampy prawej kupilem używkę, po podpieciu lampa wykonuje test góra-dół prawe-lewo wszystko wygląda ok ale na desce zapala sie kontrolka uszkodzonej żarówki w dziwnej sekwencji: 5 sek-on 10 sek-off, 5 sek-on 10 sek-off i tak cały czas 3 moduły z lampy podmienione z lampy pierwotnej Po podpieciu komp. diagnostycznego - brak błędów. Co to oznacza - prosze o wsparcie Edytowane 13 Listopada 2020 przez bocmar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pancio Zgłoś #352 Napisano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Wymieniłem zarnik, dalej nie swieci kod błędu 508231 co to jest dokładnie. Ktoś może pomoc, czy chodzi o procesor albo moduł Edytowane 10 Stycznia 2021 przez Pancio Nie komplety opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajo Zgłoś #353 Napisano 4 Lutego 2021 Dzień dobry, obserwuje forum od dłuższego czasu aż pozbyłem się Passata na rzecz Leona II 2012 fr z bi-xenonami z funkcją doświetlania zakrętów. Niestety po zakupie okazało się, że świeci się błąd oświetlenia, a lampy nie wykonują funkcji auto testu po odpaleniu. Dodam, że lampy świecą i nie mają problemu z przełączaniem się z dziennych na żarniki. Po podłączeniu VCDSa wyskakują mi takie błędy: Cytat 02234 - Moduł mocy prawego reflektora (J668) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 157 Przebieg: 185654 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.06.22 Czas: 16:58:38 Ramka zamrożona: Napięcie: 14.20 V Prędkość: 0.0 km/h ABS 1 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 157 Przebieg: 185654 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.06.22 Czas: 16:58:38 02656 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 154 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02657 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 154 Wskaźnik czasu: 0 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 154 Wskaźnik czasu: 0 Czy bylibyście mi w stanie mnie nakierować jakoś ? Z góry dziękuję za pomoc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #354 Napisano 10 Lutego 2021 W dniu 4.02.2021 o 16:06, Kajo napisał: Dzień dobry, obserwuje forum od dłuższego czasu aż pozbyłem się Passata na rzecz Leona II 2012 fr z bi-xenonami z funkcją doświetlania zakrętów. Niestety po zakupie okazało się, że świeci się błąd oświetlenia, a lampy nie wykonują funkcji auto testu po odpaleniu. Dodam, że lampy świecą i nie mają problemu z przełączaniem się z dziennych na żarniki. Po podłączeniu VCDSa wyskakują mi takie błędy: Czy bylibyście mi w stanie mnie nakierować jakoś ? Z góry dziękuję za pomoc nie masz zakodowanych lamp, nie masz zrobionej regulacji oraz przetwornice do sprawdzenia - tak po krótce i na szybko http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02234 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01042 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02656 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02657 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01539 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabki91 Zgłoś #355 Napisano 8 Marca 2021 Witam, mam problem z prawym xenonem . Zacznę może od początku , kupiłem pół roku temu vw Cc z 2014 r z niedziałającym xenonem. Sprawdziłem żarnik , przetwornice zamieniając lampy stronami i lampa świeci. Następnie wypiąłem wszystkie przekaźniki które mam pod kierownicą założyłem je następnie wypiąłem moduł BCM i po chwili wpiąłem. Po skasowaniu błędów komputera lampa ożyła i działała jakieś pol roku aż do teraz. Dodam ze sprawdziłem znowu zarnik jest sprawny . Co może być przyczyna jeszcze zakładając że przetwornica i zarnik jest sprawny? Z góry dziękuję za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrobeks Zgłoś #356 Napisano 13 Marca 2021 Witam, Poleciał mi w moim VW CC 2012 czujnik poziomowania prawy przód. W VCDS pokazywał cały czas 50%. Na zegarach nie maiłem żadnego błędu.. Wymieniłem go i zaczął pokazywać wartości. Odkryłem dziwną rzecz. Kiedy podnoszę samochód czujnik z lewej strony (ten oryginalny sprawny) zmniejsza swoje procenty, natomiast ten nowy z prawej strony działa odwrotnie zwiększa swoją wartość. Nie ma możliwości aby go obrócić o 180 stopni. Wtyczki także nie można inaczej wsadzić. W vcds lewy pokazuje około 78 % a ten nowy prawy około 20 % Czy on tak się powinien zachowywać ? Pozdr Sebastian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goliat26 Zgłoś #357 Napisano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Cześć. Pomocyyy. Mam problem z prawym bi-xenonem. Wywala mi błąd: 02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right 014 - Defective - MIL ON Wyciągnąłem silniczek z czujnikiem ale za cholerę nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie. Wygląda to tak: Czy ktoś ma może namiary na ten czujnik i silniczek? Jakiekolwiek informację? Co dziwne, ten silniczek odpowiada za ruch prawo lewo a oba xenony są ciągle opadnięte. Wygląda to tak jakby cały proces ustawiania xenonów był stopowany przez ten czujnik. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez goliat26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #358 Napisano 22 Kwietnia 2021 Łapie błąd i wpada w tryb awaryjny pracy - czyli przede wszystkim nie oślepiać. Skoro masz to na wierzchu to wymyj płytkę, oczyść z korozji, polutuj dobrze i powinno banglać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goliat26 Zgłoś #359 Napisano 22 Kwietnia 2021 Teraz, radekrp90 napisał: Łapie błąd i wpada w tryb awaryjny pracy - czyli przede wszystkim nie oślepiać. No ja rozumiem ale ciężko jeździć gdy światła świecą 2m przed auto:). Pytałem bardziej o jakieś namiary na silniczek/czujnik bo tak jak pisze, prawie nie da się jeździć z takimi światłami. Do tej pory udało mi się ustalić, że czujnik jest chyba dobry. Podłączając go "na stole", daje stan niski na wyjściu gdy ręką poruszam kosz soczewki prawo/lewo i natrafiam na pozycję w której jest czujnik więc raczej jest ok. Czyżby to była wina silniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goliat26 Zgłoś #360 Napisano 23 Kwietnia 2021 (edytowane) Dziś rano po przelutownaiu elementów podłączyłem reflektor i niestety znów to samo. Po pierwszym przekręceniu stacyjki co prawda błąd się nie pojawiał ale kontrolka dalej migała. Po odpaleniu silnika błąd wrócił i znów pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki. Czy w tym przypadku to może być silniczek/sterownik? Właściwie, skoro błąd pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki to chyba bardziej sterownik? Bo silniczek chyba się nie rusza od razu po przekręceniu stacyjki a dopiero w momencie ustawiania xenonów? Edytowane 23 Kwietnia 2021 przez goliat26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach