goliat26
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O goliat26
- Urodziny 10.02.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bielsko
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2005
-
Dziś rano po przelutownaiu elementów podłączyłem reflektor i niestety znów to samo. Po pierwszym przekręceniu stacyjki co prawda błąd się nie pojawiał ale kontrolka dalej migała. Po odpaleniu silnika błąd wrócił i znów pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki. Czy w tym przypadku to może być silniczek/sterownik? Właściwie, skoro błąd pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki to chyba bardziej sterownik? Bo silniczek chyba się nie rusza od razu po przekręceniu stacyjki a dopiero w momencie ustawiania xenonów?
-
No ja rozumiem ale ciężko jeździć gdy światła świecą 2m przed auto:). Pytałem bardziej o jakieś namiary na silniczek/czujnik bo tak jak pisze, prawie nie da się jeździć z takimi światłami. Do tej pory udało mi się ustalić, że czujnik jest chyba dobry. Podłączając go "na stole", daje stan niski na wyjściu gdy ręką poruszam kosz soczewki prawo/lewo i natrafiam na pozycję w której jest czujnik więc raczej jest ok. Czyżby to była wina silniczka?
-
Cześć. Pomocyyy. Mam problem z prawym bi-xenonem. Wywala mi błąd: 02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right 014 - Defective - MIL ON Wyciągnąłem silniczek z czujnikiem ale za cholerę nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie. Wygląda to tak: Czy ktoś ma może namiary na ten czujnik i silniczek? Jakiekolwiek informację? Co dziwne, ten silniczek odpowiada za ruch prawo lewo a oba xenony są ciągle opadnięte. Wygląda to tak jakby cały proces ustawiania xenonów był stopowany przez ten czujnik.
-
Ściągacz do wycieraczek już do mnie idzie . Mogli byście mi jeszcze powiedzieć jak wyciągnąć środkowe nawiewy? Może to tam w środku coś terkocze...
-
Odgłosy dochodzą tak jakby z pod nawiewu na przednią szybę. Jakby zaraz pod nim. Jeśli chodzi o to na jakiej szerokości to mniej więcej w połowie. Jeśli chodzi o terkotanie silniczków climatronica to wiem jak terkoczą bo czasem też zdarza mi się je usłyszeć ale to jest takie 5 sekundowe terkotanie i cisza. A to strzela/stuka/puka dosyć nieregularnie. Np zawsze przy większych drganiach silnika, przy przyspieszaniu gdzie silnik jest mocniej obciążony itd.
-
Odkopie "trochę" temat gdyż nie mogę jeszcze zakładać nowych. Czy miał ktoś z Was taki problem, że z okolic podszybia dobiegały jakieś dziwne dźwięki? Jakby drżenie jakiegoś elementu, terkotanie. U mnie słychać aż dwa rodzaje tego typu dźwięków i strasznie mnie to wnerwia. Chyba będę musiał zdjąć podszybie i zerknąć czy nic nie jest poluzowane ale naczytałem się, że łatwo je złamać lub nawet szyba może pęknąć i troszkę się obawiam.
-
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
goliat26 odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
No nic spróbuje podjechać na inna stację. Nie chcę wymieniać na "chybił trafił" bo mam dosyć złe wspomnienia z poprzedniego samochodu. -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
goliat26 odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Sprawdziłem w domowych warunkach łączniki no i... nic złego nie zobaczyłem ale wiadomo, co to za sprawdzanie w domu. Pojechałem dziś na stację diagnostyczną i poprosiłem by mi sprawdził przód. Po oględzinach stwierdził, że jak i tuleje tak i łączniki są w idealnym stanie. Czyżby jakaś guma w kolumnie mcphersona? Ew. drążki kierownicze? Ale to tylko na nierównościach się strzela więc chyba odpadają. -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
goliat26 odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Was. Nie chce zakładać nowego tematu więc znów odkopie ten... Ostatnimi czasy postukuje mi coś z przodu. Jak np jadę po łuku i są jakieś nierówności/małe uskoki to dosyć mocno to słychać zwłaszcza przy większych prędkościach. Tak samo jak jedzie się po dziurach itd to też postukuje. Czy wymiana tulei powinna wystarczyć? Mówię oczywiście o komplecie obu tulei wahacza z każdej strony. Z jakiej firmy polecacie brać? Czy LEMFORDER będzie dobry? -
Ma do Was jeszcze jedno pytanie. Byłem dziś na przeglądzie i okazało się, że z prawej strony ręczny nie trzyma. Z lewej jest OK ale z prawej nic. Nie ma przy tym żadnych błędów. Gdzie mogę szukać przyczyny?
-
Dzięki wielkie za odpowiedź. Już się bałem, że pomimo odpowietrzenia i zmiany klocków coś jest nie tak.
-
Panowie mam do Was pytanie. Niedawno kupiłem B6 i hamulec dziwnie brał (nic nic.. i dopiero hamował). Dałem do mechanika, wymienili klocki z przodu, nasmarowali z tyłu gniazda, wypolerowali tłoczki i odpowietrzyli. Hamulec zaraz po wyjechaniu od niego brał super. Praktycznie od samej góry i bez "martwych stref". Problem w tym, że jak pod domem włączyłem ręczny trzymając nogę na hamulcu to poczułem jak opada mi pedał hamulca o 1-1,5cm. Czy to normalne, że jak trzymam hamulec nożny i włączę ręczny to pedał trochę opada?
-
Diagnostyka czujników G62, G266 w silniku AVB (Błędy: 17664, 00562 oraz 18062)
goliat26 odpowiedział michael_13 → na temat → Kody błędów
Z racji tego, że jest to mój pierwszy post to chciałbym się przywitać tak więc: cześć wszystkim . Parę dni temu stałem się szczęśliwym (mam nadzieje, że na długo) posiadaczem passata B6 2.0 tdi BMP. Przeleciałem całe auto VCDSem (auto scan) i znalazłem tam m.in takie błędy: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 140 Mileage: 242923 km Time Indication: 0 Date: 2015.08.18 Time: 09:59:31 00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 140 Mileage: 242923 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.01 Time: 08:27:33 Czy mam się czym przejmować? Pytam bo wskaźnik paliwa normalnie działa (no chyba, że to nie ten).