Gość resi Zgłoś #41 Napisano 4 Stycznia 2013 Tak to u mnie wygląda po użyciu płukanki, spuszczeniu oleju i zdjęciu pokrywy zaworów. http://imageshack.us/a/img547/9330/dsc0031p.jpg http://imageshack.us/a/img19/3862/dsc0032ai.jpg http://imageshack.us/a/img201/2896/dsc0033ym.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #42 Napisano 7 Stycznia 2013 Olej zmieniony na 10W40 Motul. Jednakże nadal napinacz cyka. Chyba nie obędzie się bez wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #43 Napisano 7 Stycznia 2013 a vag wywala blad napinacza ? czy jestes pewien ze to napinacz cyka a nie zawor ? jesli nie wywala ci bledow napinacz to nie ruszaj. bo to sa koszta. moze nagraj ten dzwiek, posluchamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek-u Zgłoś #44 Napisano 7 Stycznia 2013 ja jak kupilem paska niby przebieg 190 to mechanik mi polecil polsyntetyk przy tym przebiegu wczesniej chyba chodzil na mineralnym bo sie dopatrzylem pod maska dwoch kartek z olejem jaki byl wlany i (półsyn i mineral) jedna przeczyla drugiej datami hehe. Po zmianie oleju na polsyn. przy wyzszych obrotach zaczal klekotac ale tego sie dowiedzialem jak jechalem w trasie poz.-wawa no i oczywiscie czujnik cisnienia tez do wymiany bo przy 180/190km/h zapalal sie na czerwono . Czujnik wymieniony olej tez na mineralny mobila chodzi cichutko kontrolka sie nie zapala oleju nie bierze ani grama . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #45 Napisano 7 Stycznia 2013 Błąd z Vaga: Film: http://www.youtube.com/watch?v=b0_3DVM0vGY&feature=youtu.be Na to piszczenie nie zwracać uwagi - rolka alternatora jak przymrozi to daje znać. Dodam tylko że na zimnym silniku do momentu zagrzania cisza jak makiem zasiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #46 Napisano 7 Stycznia 2013 blad napeno jest po lini elektrycznej nastawnika, hydraulicznie dziala, sprobuj odpiac wtyczke czy nie jest zasniedziala,poruszac kablami. Co do dzwieku nie dam glowy ze to napinacz ( napinacz jak jest spierniczony to raczej slychac rzezenie lancucha no i wywala blad nie ustawienia. Dzwiek ten bardziej mi sie kojarzy jakby brakowalo cisnienia oleju na popychaczach ( nawet potwierdza to fakt ze na zimny nic nie halasuje, poniewaz jest wieksze cisnienie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #47 Napisano 7 Stycznia 2013 (edytowane) Czyli że popychacze do wymiany ? Koszt porównywalny z napinaczem. Rozumiem że po zdjęciu pokrywy zaworów, ściągnięciu wałków - popychacze bez problemu same wyjdą np. przy użyciu magnesu ? Nic więcej nie trzeba ściągać ? PS. chciałbym aby moderator wydzielił mój problem do osobnego wątku, nie chcę zaśmiecać tematu o oleju. edit. Błąd napinacza wyeliminowałem poprzez psiknięcie we wtyczkę od napinacza preparatem do styków. Na tę chwilę się nie pojawia. Edytowane 7 Stycznia 2013 przez resi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #48 Napisano 7 Stycznia 2013 z popychaczami sie wstrzymaj, wpierw sprawdz cisnienie oleju manometrem na zi mnym i cieplym silniku, zimny powinien miec w granicach 5 bar a cieply nie mniej niz 1,8 bar, byc moze niektore kanaly olejowe masz jeszcze przytkane jakims syfem. Troche pojezdzij i zobacz co sie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #49 Napisano 7 Stycznia 2013 Jutro będę mieć manometr w łapce od znajomego diagnosty - sprawdzę i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinekw1 Zgłoś #50 Napisano 7 Stycznia 2013 kolego jezeli wyskoczyłby Ci bład uszkodzenie wałka rozrządu to był by to napinacz 2 wałków rozrządu miałem ten problem w audi a3 20v 125KM i po wymianie było juz dobrze także dokładnie numeru błędu nie paimetam na vagu ale uszkodzenie wałk to jest od napinacza i będzie Ci szarpał ponieważ jeden wałek będzie luzniejszy na łancuchu i bedzie przestawiany kąt. Dodam że napinacz w intercarsie kosztuje 2000 a na allegro z roczną gwarancją 550-600zł ja wybrałem allegro i na nastepny dzien kurier dowiozl do domu. Lepsza opcja. Pozdrawiam a Jesli chodzi o olej to ja w swoim pasku wlewam 10w40 Castroltanszy od mobila a róznicy w jakosci nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #51 Napisano 25 Kwietnia 2013 Panowie wrzucam linka do strony z olejami spelniajacymi specyfikacje VW: http://www.my-gti.com/2528/volkswagen-oil-standard-502-00-505-00-505-01-approved-oils Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach