Gość Mildek Zgłoś #1 Napisano 2 Lutego 2006 Czy ktoś próbował lub słyszał jak i o ile da rade podciągnąć ten silniczek? Z tego co wiem ze słyszenia to dosyć oporne na podkręcanie są te motorki. Od razu mówię że nie chcę o dużo go podkręcać myślę że 140 - 150PS to max co bym na początek potrzebował, chyba że to już jest dużo jak na ten motor. Wiem że oczywiście wiąże się toze wzrostem spalania ale pytanie o ile i przy jakiej mocy? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #2 Napisano 2 Lutego 2006 MildekB4 zapomnij nie oplaca sie. Taniej Cie wyniesie poszukanie jakiejs 2.0 16V i zrobienie swapa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix Zgłoś #3 Napisano 3 Lutego 2006 Da rade... ale faktycznie swap na 2.0 16V bedzie chyba tanszy... w 16V zmienisz wtrysk, dolocik i przeprogramujesz komputer takie czipy robi np. GTO do tego wałki od KR i masz okolicie 150KM... GTO u siebie zmieniajac wtrysk i robiac dolot do tego zestroił to i ma 155KM :grin: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mildek Zgłoś #4 Napisano 3 Lutego 2006 Mnie interesuje B4 w roczniku albo końcówka 95 lub 96 a tam 150PS w 2.0 16V były już w standardzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix Zgłoś #5 Napisano 4 Lutego 2006 tak ale 9A łatwiej zanlesc niz ABF Z twoim tez da sie po kombinowac Wałek jakis chip, dolot, zawsze mozna cos wydłubac Kwestia czy sam bys dłubał czy chcesz ze by ktos to zrobił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2006 Kit turbo czyba najszybciej przynosi widoczne efekty. Tylko cena niestety jest zbyt wysoka;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #7 Napisano 4 Czerwca 2007 hmm do 2e kit turbo hmm nawet fajnie to brzmi 160ps hmm na poczatek ok gdzie mozna znalezc info na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xwaldek1 Zgłoś #8 Napisano 6 Czerwca 2007 na jakiejś stronce zza Oceanu widziałem cały zestaw do sprzedaży do tego motorku wraz ze zdjęciami i opisami montażu.....sam byłem zaciekawiony tym tematem więc jakoś znalazłem, ale gdzie i jak ...... pamietam tylko kosmos cenowy ....poszukaj a napewno znajdziesz Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #9 Napisano 8 Czerwca 2007 xwaldek1, silnik 2E ma bardzo mocny "dol", czyli baza jest zrobiona dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #10 Napisano 8 Czerwca 2007 zeby 2e mialo 150km to by trzeba bylo poprawic fabryke poprzez rozebranie silnika i doszlifowaniu wszystkich (lepszym spasowaniu) wszystkich elementów, do tego kolektor, wydech i smt. c.a 5tysi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #11 Napisano 8 Czerwca 2007 shade_, dół ma mocny, ale czy opłaca się kombiniować i dlubac 2E ? wolal bym juz kupic ABF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #12 Napisano 8 Czerwca 2007 wolal bym juz kupic ABF wlasnie ale tu chodzi o to zeby zrobic cos z 2E a nie z ABF sztuka jest zrobic cos co sie trudniej robi hee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #13 Napisano 10 Czerwca 2007 sfaragdas, no tak, tylko przelicz sobie wszystkie za i przeciw. Można próbowć oczywiście kibicuje wszelkim modyfikacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #14 Napisano 10 Czerwca 2007 wolal bym juz kupic ABF wlasnie ale tu chodzi o to zeby zrobic cos z 2E a nie z ABF sztuka jest zrobic cos co sie trudniej robi hee ale wiesz to jest takie czcze gadanie. Wez zacznij cos dlubac w 2E a nie teoretyzuj. Mozna zrobic nawet 1000KM jak sie ma kase. Dlubanie projektow N/A wyczynowo jest bardzo kosztowne. Jest tak kosztowne, ze gdybys mial tyle kasy to nie chcialbys tego dlubac bo byloby cie stac na juz mocna serie. Efekt tego jest taki, ze w kazdym wypadku i tak lepiej zrobic swapa na wydajniejsza jednostke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #15 Napisano 10 Czerwca 2007 pakarod, absolutnie się z tobą zgadzam może agresywne wałki rozrządu podniosą trochę moc, może ode lżenie koła zamachowego coś pomoże, ale czy to da wzrost mocy o 5 czy 10hp nie ma gwarancji nie mówiąc już o wzroście o prawie 50% do 150 koni. Droga długa ciężka i nieopłacalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #16 Napisano 29 Września 2007 hmm 2E leprze od VR6 co wy na to http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/products/turbo_kits/VW20.html tylko kurcze 2500$ to troche duzo mysle ze dalo by sie zrobic 200 jak by sie dalo kolektor rurowy i sportowe walki ale ile to bedzie palic tego nikt nie wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #17 Napisano 29 Września 2007 2E leprze od VR6 co wy na to http://www.turbobygarrett..._kits/VW20.html A to za 500$ http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-CORRADO-VR6-V6-12V-T3-T4-TURBO-MANIFOLD-KIT_W0QQitemZ260164683258QQcmdZViewItem?hash=item260164683258 Już nie wspomnę o 580 PS za 9500E http://m-t-e.de/produkte/Turbo_Kits_VW_Audi/VR6_2v_Turbokit/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2007 ten kit za 500$ to chinszczyzna. balbym sie to montowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #19 Napisano 29 Września 2007 te 350 kucy w vr to ja zle widze, a o wiekszej mocy nawet nie mowie. poza kitem trzeba by wymienic wiekszosc gratow, takze te 500$ to smiech na sali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #20 Napisano 29 Września 2007 te 350 kucy w vr to ja zle widze, a o wiekszej mocy nawet nie mowie. poza kitem trzeba by wymienic wiekszosc gratow, takze te 500$ to smiech na sali. tak ? a wg Ciebie co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach