Skocz do zawartości
Gość Mildek

2.0 8V 115PS. Kto da więcej?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mildek

Czy ktoś próbował lub słyszał jak i o ile da rade podciągnąć ten silniczek? Z tego co wiem ze słyszenia to dosyć oporne na podkręcanie są te motorki. Od razu mówię że nie chcę o dużo go podkręcać myślę że 140 - 150PS to max co bym na początek potrzebował, chyba że to już jest dużo jak na ten motor. Wiem że oczywiście wiąże się toze wzrostem spalania ale pytanie o ile i przy jakiej mocy?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MildekB4 zapomnij :) nie oplaca sie. Taniej Cie wyniesie poszukanie jakiejs 2.0 16V i zrobienie swapa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix

Da rade... ale faktycznie swap na 2.0 16V bedzie chyba tanszy... w 16V zmienisz wtrysk, dolocik i przeprogramujesz komputer takie czipy robi np. GTO do tego wałki od KR i masz okolicie 150KM... GTO u siebie zmieniajac wtrysk i robiac dolot do tego zestroił to i ma 155KM :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mildek

Mnie interesuje B4 w roczniku albo końcówka 95 lub 96 a tam 150PS w 2.0 16V były już w standardzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix

tak ale 9A łatwiej zanlesc niz ABF :)

Z twoim tez da sie po kombinowac ;) Wałek jakis chip, dolot, zawsze mozna cos wydłubac ;) Kwestia czy sam bys dłubał czy chcesz ze by ktos to zrobił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kit turbo czyba najszybciej przynosi widoczne efekty. Tylko cena niestety jest zbyt wysoka;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

hmm ;-) do 2e kit turbo hmm ;-) nawet fajnie to brzmi ;-) 160ps ;-) hmm na poczatek ok ;-) gdzie mozna znalezc info na ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na jakiejś stronce zza Oceanu widziałem cały zestaw do sprzedaży do tego motorku wraz ze zdjęciami i opisami montażu.....sam byłem zaciekawiony tym tematem więc jakoś znalazłem, ale gdzie i jak ......;) pamietam tylko kosmos cenowy :rotfl:

 

....poszukaj a napewno znajdziesz :)

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xwaldek1, silnik 2E ma bardzo mocny "dol", czyli baza jest zrobiona dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zeby 2e mialo 150km to by trzeba bylo poprawic fabryke poprzez rozebranie silnika i doszlifowaniu wszystkich (lepszym spasowaniu) wszystkich elementów, do tego kolektor, wydech i smt. c.a 5tysi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shade_, dół ma mocny, ale czy opłaca się kombiniować i dlubac 2E ? wolal bym juz kupic ABF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas
wolal bym juz kupic ABF

 

wlasnie ale tu chodzi o to zeby zrobic cos z 2E a nie z ABF ;-)

 

sztuka jest zrobic cos co sie trudniej robi ;-)

 

hee ;-))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sfaragdas, no tak, tylko przelicz sobie wszystkie za i przeciw. Można próbowć oczywiście kibicuje wszelkim modyfikacją. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wolal bym juz kupic ABF

 

wlasnie ale tu chodzi o to zeby zrobic cos z 2E a nie z ABF ;-)

 

sztuka jest zrobic cos co sie trudniej robi ;-)

 

hee ;-))

 

ale wiesz to jest takie czcze gadanie. Wez zacznij cos dlubac w 2E a nie teoretyzuj. Mozna zrobic nawet 1000KM jak sie ma kase. Dlubanie projektow N/A wyczynowo jest bardzo kosztowne. Jest tak kosztowne, ze gdybys mial tyle kasy to nie chcialbys tego dlubac bo byloby cie stac na juz mocna serie. Efekt tego jest taki, ze w kazdym wypadku i tak lepiej zrobic swapa na wydajniejsza jednostke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pakarod, absolutnie się z tobą zgadzam może agresywne wałki rozrządu podniosą trochę moc, może ode lżenie koła zamachowego coś pomoże, ale czy to da wzrost mocy o 5 czy 10hp nie ma gwarancji nie mówiąc już o wzroście o prawie 50% do 150 koni. Droga długa ciężka i nieopłacalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kit za 500$ to chinszczyzna. balbym sie to montowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te 350 kucy w vr to ja zle widze, a o wiekszej mocy nawet nie mowie. poza kitem trzeba by wymienic wiekszosc gratow, takze te 500$ to smiech na sali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
te 350 kucy w vr to ja zle widze, a o wiekszej mocy nawet nie mowie. poza kitem trzeba by wymienic wiekszosc gratow, takze te 500$ to smiech na sali.

tak ? a wg Ciebie co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności