Danek75 Zgłoś #21 Napisano 7 Listopada 2011 t aniedawno sobie robiłem to.. sanki opuszczasz 10cm.. Nie wiem co wy tam opuszczać musicie. Dolne wahacze normalnie wychodzą z mocowań, gdy się śruby odkręci z tulei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #22 Napisano 7 Listopada 2011 Nie wiem co wy tam opuszczać musicie. Dolne wahacze normalnie wychodzą z mocowań, gdy się śruby odkręci z tulei. Potwierdzam - nigdy nic nie opuszczałem do wymiany dolnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #23 Napisano 7 Listopada 2011 (edytowane) przy pierwszym podejściu do prawego banana mocowałem się bez opuszczania, gimnastyka była, ale się udało. zaraz potem było coś jeszcze do wymiany i stwierdziłem że zrobię od razu komplet z drążkami kierowniczymi. poluzowanie sanek na śrubach o kilka obrotów zdecydowanie upraszcza sprawę, jeśli idzie o wyjęcie śruby od tulei banana. zawieszenie zrobiłem przy 284tyś, teraz jest 308tyś i póki co, jest cisza i spokój. koszty: komplet lema - 1550 + 100 za zbieżność. Edytowane 7 Listopada 2011 przez Desper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #24 Napisano 7 Listopada 2011 Nie wiem co wy tam opuszczać musicie. Dolne wahacze normalnie wychodzą z mocowań, gdy się śruby odkręci z tulei. Niby sie da, w benzynie 1.6 nie da sie bo maszprzewody paliwowe i jej nie wysuniesz. Zamiast sie mocować lepiej opuscic sanki i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pprymek Zgłoś #25 Napisano 7 Listopada 2011 Bo wystarczy pomyśleć i na około 4 dni przed planowaną wymianą zawiechy, trzeba ze 2 razy dziennie popsikać śruby WD-40 W dniu demontażu ja swoje wykręciłem w niecałe 4 minuty i bez żadnych oporów. Wystarczyło na koniec - po odkręceniu nakrętki - puknięcie w śrubę i wyszła bezproblemowo. Miałeś fart. Czasami nawet to nie pomaga i trzeba grzac palnikiem. W moim Passacie wszystkie śrugy szły bez problemu ale tak jak ty psiukałem WD ale dzień wczesniej i tylko tą długą górnął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #26 Napisano 8 Listopada 2011 ja jak wymienialem caly kpl wahaczy to same wahacze MS cos kolo 650zł + wymiana 200zł (w tym rowniez wymiana popychaczy hydraulicznych) + 100 zbierznosc.To wszystko u zaprzyjaznionego mechanika.W autoryzowanym serwisie krzykneli sobie 560zł za wymiane i zbierznosc + 180zł wymiana popychaczy. 650 (MS) +200+100=950zł po znajomosci 650 (MS) +560+180=1390zł w autoryzowanym serwisie Najlepsze jest to,ze robil mi to znajomy co pracuje wlasnie w tym serwisie i gdybym zdecydowal sie na serwis to i tak on by to wymienial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #27 Napisano 8 Listopada 2011 ja jak wymienialem caly kpl wahaczy to same wahacze MS cos kolo 650zł + wymiana 200zł (w tym rowniez wymiana popychaczy hydraulicznych) + 100 zbierznosc.To wszystko u zaprzyjaznionego mechanika.W autoryzowanym serwisie krzykneli sobie 560zł za wymiane i zbierznosc + 180zł wymiana popychaczy. 650 (MS) +200+100=950zł po znajomosci 650 (MS) +560+180=1390zł w autoryzowanym serwisie Najlepsze jest to,ze robil mi to znajomy co pracuje wlasnie w tym serwisie i gdybym zdecydowal sie na serwis to i tak on by to wymienial 180 zl za wymiane popychaczy w serwisie to coś nie wysoko siebie wycenili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach