Skocz do zawartości
MrZi

Instalacja Mapy/Softu RNS 510.

Rekomendowane odpowiedzi

Żeby stwierdzić że wszystko jest ok potrzebujesz 2 rzeczy:

- amperomierza min.10A DC

- zegarka

 

Pobór prądu z akumulatora po zamknięciu z pilota samochodu w którym wcześniej był włączony RNS po maksymalnie 13 minutach (tak wynika z mojego doświadczenia) powinien spaść do kilkunastu mA.

 

I dopiero jak stwierdzisz, że jest problem, to go rozwiązujesz. A nie gdy tylko przypuszczasz, że może istnieć.

 

Stwierdzilem, ze wszystko jest ok na temat map, a nie akumulatora, ale to tez sprawdze i dam znac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takiego rns'a

1T0035680B

HW- H03

SW- 1100

HW Vehicle 0xC201

Mapy 6317

I gateway w wersji 3C0907530L (nie wiem czy o ten numer chodzi czy jakiś inny)

 

Więc jaką wersję softu byście mogli mi polecić tak żeby mapy v13 chodziły? Zależy mi też żeby akumulatora nie zjadało oraz na polskim języku i lektorze. Dla pewności soft nagrywamy na CD a mapy na DVD tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ze zwracam uwage, ale w tym poscie bylo duzo takich pytan i jest napisane do jakich HW jest odpowiedni soft. Z tego co pamietam, to kolega pab567 odpisal komus.

 

atp2000

 

Moglbys, wiec poszukac!

Edytowane przez atp2000
Dopiska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie chce wchodzić w polemikę, ale powiem szczerze że już od 2 miesięcy przeglądam forum i na prawdę ciężko coś tutaj znaleść (96 stron już ma). Tak jak już ktoś wspomniał przydałaby się na początku jakaś przyklejona instrukcja z zestawieniem aktualnych informacji. Wtedy na prawdę nie byłoby pytań o podstawowe sprawy.

 

PS. Ja do dzisiaj nie zrobiłem aktualizacji bo ciężko mi przez to wszystko przebrnąć. Może ktoś mi pomoże na privie?

HW- H04

SW- 1020

HW Vehicle 0xC001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpiska jest tez na my-gti.com

 

atp2000

Edytowane przez atp2000
Poprawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5238 z podziałem 60-35-5 do pobrania z mojego chomika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z czystej ciekawości jeszcze bo zapomniałem spytać wyżej, czy lektor w RNS był od poczatku czy wprowadzili go dopiero od którejś wersji softu? Bo na 1100 nic mi nie mówi i nie wiem czy nie było, jest wyłączone i nie umiem włączyć czy ja coś źle ustawiam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak z czystej ciekawości jeszcze bo zapomniałem spytać wyżej, czy lektor w RNS był od poczatku czy wprowadzili go dopiero od którejś wersji softu? Bo na 1100 nic mi nie mówi i nie wiem czy nie było, jest wyłączone i nie umiem włączyć czy ja coś źle ustawiam?

 

wprowadzili pozniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żeby stwierdzić że wszystko jest ok potrzebujesz 2 rzeczy:

- amperomierza min.10A DC

- zegarka

 

Pobór prądu z akumulatora po zamknięciu z pilota samochodu w którym wcześniej był włączony RNS po maksymalnie 13 minutach (tak wynika z mojego doświadczenia) powinien spaść do kilkunastu mA.

 

I dopiero jak stwierdzisz, że jest problem, to go rozwiązujesz. A nie gdy tylko przypuszczasz, że może istnieć.

13,66 przy pracy silnika.

12,44 po zgaszeniu silnika.

12,32 po 13 minutach.

Wychodzi na to, że ok, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy rozróżniasz napięcie od natężenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy rozróżniasz napięcie od natężenia?

 

Nie wiem jak to zmierzyć w akumulatorze, zawsze tylko napięcie mierzylem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba się wrócić do szkoły lub spotkać z kimś kto to ogarnia, na przykład elektrykiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to trzeba się wrócić do szkoły lub spotkać z kimś kto to ogarnia, na przykład elektrykiem

 

2,7 po wyłączeniu samochodu, a po 13 minutach 0,0.

Edytowane przez Patryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i o to chodziło!!! Mówiąc prościej - NIE MASZ problemu z radiem które rozladowuje akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i o to chodziło!!! Mówiąc prościej - NIE MASZ problemu z radiem które rozladowuje akumulator.

 

ok, dziekuje, a te wczesniejsze pomiary napiecia sa dobre co podalem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi są na tzw. plaster...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi są na tzw. plaster...

 

tzn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na plaster do doopy czyli do niczego niepotrzebne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na plaster do doopy czyli do niczego niepotrzebne

 

a mozna jakos sprawdzic stan naladowania aku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można - są odpowiednie urządzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności