Kuczi Zgłoś #1141 Napisano 19 Czerwca 2014 Podsumowując: - tarcza ate + klocki ate = dobre hamowanie i długa żywotność za ok 450 zł - tarcza mikoda + klocki trw = przeciętne hamowanie za ok 350 zł - tarcza mikoda GT + klocki Ate= dobre hamowanie i szybkie zużycie za ok 450 zł Została jeszcze opcja Rottinger&Ste.... za 250 zł komplet Tak sobie myślę i dochodzę do wniosku że Ate byłoby dobrym wyborem wszak szły na pierwszy montaż ale jakby R&S im trochę chociaż dorównał pod kątem skuteczności to cenowo byłyby opłacalne...hmmmm.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1142 Napisano 19 Czerwca 2014 Tak sobie myślę i dochodzę do wniosku że Ate byłoby dobrym wyborem wszak szły na pierwszy montaż No tu akurat jesteś w błędzie, ATE nie produkuje ani tarcz ani klocków więc i nie dostarcza dla żadnej fabryki aut na pierwszy montaż. To co kupujesz w ich pudełkach to produkt innych producentów. Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1143 Napisano 19 Czerwca 2014 Hmmm, czyli loteria co się trafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #1144 Napisano 19 Czerwca 2014 Ja w swoim mam ATE plus klocki textar. Zestaw sprawdza sie bdb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1145 Napisano 19 Czerwca 2014 Hmmm, czyli loteria co się trafi No niestety. W przypadku dużych tarcz np do Audi, Mercedesa czy BMW nie trzeba się martwić bo dla tych aut na pierwszy montaż dostarcza Zimmermann i w pudełku ATE wtedy też jest właśnie Zimmermann (tylko z drugiej strony po co płacić kilkanaście procent więcej za inne pudełko) ale w przypadku takich tarcz jak potrzebujesz to możesz równie dobrze trafić produkt włoski, chiński czy polski. Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xaar Zgłoś #1146 Napisano 19 Czerwca 2014 Ja mam Zimmermann'a Coat Z i jak na razie jest to najlepszy zestaw jaki miałem w Passacie. Zobaczymy jak się będą sprawować po dłuższym okresie użytkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #1147 Napisano 19 Czerwca 2014 Ja miałem zakupić zimmer. ale skusiłem się na r&s. W wiekszosci przypadków kupuje czesci oryg. do paska, tu skusiła mnie cena kupilem na tyl i przod i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony że hamuja normalnie nie piszcza i pyla tyle co powinny. Przejechalem jak narazie nie duzo bo ok 3k km wiekszosc po muescie ale na trasie w komplecie robiłem testowe hamowanie i naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #1148 Napisano 19 Czerwca 2014 No tu akurat jesteś w błędzie, ATE nie produkuje ani tarcz ani klocków więc i nie dostarcza dla żadnej fabryki aut na pierwszy montaż. To co kupujesz w ich pudełkach to produkt innych producentów. Pozdrawiam Adam hmm w trkacje zwiedzania lini montażowej BMW (najnowsze 4/5 i 7) rok temu w lutym ktoś zaptał w miejscu montażu hamulców co idize na pierwszy montaż. Pracownicy bez zastanowienia odpowiedzieli ATE. Więc albo jesteś w błędzie albo pracownicy fabryki BMW są niedoinformowani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1149 Napisano 21 Czerwca 2014 hmm w trkacje zwiedzania lini montażowej BMW (najnowsze 4/5 i 7) rok temu w lutym ktoś zaptał w miejscu montażu hamulców co idize na pierwszy montaż. Pracownicy bez zastanowienia odpowiedzieli ATE. Więc albo jesteś w błędzie albo pracownicy fabryki BMW są niedoinformowani No i nie okłamali Cię. Odpowiedzieli Ci jaki system hamulcowy jest bo jest tam faktycznie ATE. Ale jeśli chodzi o tarcze czy klocki no to ATE nie produkuje także i nie dostarcza ich na pierwszy montaż. ATE jest konstruktorem systemów hamulcowych a nie producentem. Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1150 Napisano 23 Czerwca 2014 Założyłem nowy kpl hamulców przód i tył. Przód ładnie zbiera, natomiast tylne tarcze dziwnie wyglądają. Na razie przejechałem ok 100km w mieście. Czy to normalny objaw? http://prntscr.com/3kw781 Usterka rozwiązana . Wystarczyło Sprawdzane tłoczki ? i je przeczyścić szlifierką z rdzy i brudu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #1151 Napisano 23 Czerwca 2014 Zaczęły piszczeć i u mnie hamulce z przodu (pewnie koniec klocków), ale że tarcze zjechane, to chciałbym wymienić komplet. Czy możecie mi podpowiedzieć po vin (WVWZZZ3BZXE100881) jaki rozmiar mnie interesuje? Auto z profilu, z tyłu mam wymienione na komplet ATE ale to jeszcze na wchodzie. Jeżeli ktoś miałby ochotę napisać to proszę o ewentualne oferty na PW w różnych konfiguracjach (maks 3). Chciałbym ATE komplet ale jak wyjdzie coś taniej to chętnie rozważę bo przed ślubem każdy grosz oglądam 2 razy zanim się z nim rozstanę. Z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1152 Napisano 23 Czerwca 2014 Twoja tarczka to 280mm średnicy klocki bez czujnika system lucas/trw w temacie piszczenia sprawdź jak chodzi klocek w zacisku, w razie czego przesmaruj go tam pastą plastilube. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LaaMar Zgłoś #1153 Napisano 28 Czerwca 2014 (edytowane) Wczoraj założyłem nowy komplet ATE klocki i tarcze na przód i tył. Klocki oczywiście z czujnikami zużycia. Po odpaleniu silnika świeci się światłem ciągłym kontrolka ABS'u i ESP, przejechałem około 50km i dalej nic nie znika? Muszę podpiąć się pod kompa i usunąć błąd czy sam zniknie? Edytowane 28 Czerwca 2014 przez LaaMar niedoprecyzowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1154 Napisano 28 Czerwca 2014 Muszę podpiąć się pod kompa i usunąć błąd czy sam zniknie?Nie.Przy prawidlowo podlaczonym kablu bez uszkodzen kontrolka gasnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #1155 Napisano 28 Czerwca 2014 Witam, czy można założyć większe tarcze na tył niż standardowe w passku z silnikiem adr? Obecnie mam tarcze, nie bębny, nie są wentylowwne wiec tak chyba fabrycznie było montowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_kuch Zgłoś #1156 Napisano 1 Lipca 2014 powiecie coś o tarczach klockach ferodo i bosch bo cenowo nieźle to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1157 Napisano 1 Lipca 2014 zestaw ferodo + ferodo podobno ładnie się sprawdza ale nie testowałem. Ma bardzo atrakcyjną cenę, tarcze made in china ale rzekomo nie ma z nimi problemu. Klocek zdecydowanie wporządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1158 Napisano 1 Lipca 2014 powiecie coś o tarczach klockach ferodo i bosch bo cenowo nieźle to wygląda Klocki Ferodo górna półka, tarcze lepiej omijać. Bosch tarcze i klocki półka średnia Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_kuch Zgłoś #1159 Napisano 1 Lipca 2014 elemenateur zaproponuj coś od was cenowo na wszystkie koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
example Zgłoś #1160 Napisano 1 Lipca 2014 Ja polecam cały zestaw z TRW nic nie piszczy nic nie bije nie wyje naprawdę polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach