Skocz do zawartości

Xaar

  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Xaar

  • Urodziny 25.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzesiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam prośbę. Może ktoś podesłać sprawdzony link gdzie mogę kupić kabel wraz z oprogramowaniem do Passata B5?
  2. A co może być przyczyną uszkodzenia napinacza (oprócz przebiegu i zużycia)?
  3. Mam od roku i polecam http://forum.vw-passat.pl/threads/104323-Dedykowane-Modu%C5%82y-Led-O%C2%9Cwietlenia-Wn%C4%99trza
  4. Witam. Mam następujące objawy: - na zimnym odpala i się dławi spadając poniżej 500 obrotów, nie reaguje na pedał gazu. Czasami zgaśnie, a czasami jakoś się wybroni. - na zimnym nie ma mocy do 2000 obrotów. Czasami nie mogę podjechać pod górkę. Na prostej drodze po prostu jakby się dusił/ szarpie. Powyżej 2000 obrotów wydaje się być wszystko ok. - na ciepłym, mam problem z odpaleniem. Wystarczy, że zatrzymam się na minutę do sklepu, wrócę i silnik nie chcę odpalić. Jakby nie dostawał paliwa. Po 10-15 razem udaje się odpalić. Czuć zapach benzyny i obroty tradycyjnie przez chwilę wariują. Po przełączeniu się na gaz, ma jeszcze mniej mocy niż na benzynie, dlatego dopóki silnik się nie rozgrzeje do 90stopni to nawet nie włączam gazu, bo nie ma sensu. Wymienione: filtry, świece, fajki do cewki, kable zapłonowe, rozrząd, napinacz łańcucha rozrządu i łańcuch. Brak błędów podłączając do komputera. Miałby ktoś coś podobnego lub domyśla się jaki może być problem?
  5. Xaar

    Sonda Lambda w 1.8 ADR

    Witam. Mam następujące objawy: - na zimnym odpala i się dławi spadając poniżej 500 obrotów, nie reaguje na pedał gazu. Czasami zgaśnie, a czasami jakoś się wybroni. - na zimnym nie ma mocy do 2000 obrotów. Czasami nie mogę podjechać pod górkę. Na prostej drodze po prostu jakby się dusił/ szarpie. Powyżej 2000 obrotów wydaje się być wszystko ok. - na ciepłym, mam problem z odpaleniem. Wystarczy, że zatrzymam się na minutę do sklepu, wrócę i silnik nie chcę odpalić. Jakby nie dostawał paliwa. Po 10-15 razem udaje się odpalić. Czuć zapach benzyny i obroty tradycyjnie przez chwilę wariują. Po przełączeniu się na gaz, ma jeszcze mniej mocy niż na benzynie, dlatego dopóki silnik się nie rozgrzeje do 90stopni to nawet nie włączam gazu, bo nie ma sensu. Wymienione: filtry, świece, fajki do cewki, kable zapłonowe, rozrząd, napinacz łańcucha rozrządu i łańcuch. Brak błędów podłączając do komputera. Miałby ktoś coś podobnego lub domyśla się jaki może być problem?
  6. Który bezpiecznik/bezpieczniki są odpowiedzialne za brak oświetlenia wnętrza i bagażnika oraz niedziałające elektryczne szyby?
  7. Montując ledy w lampce podsufitki zrobiło się jakieś spięcie, zaiskrzyło i nagle przestało działać oświetlenie wnętrza i bagażnika oraz wszystkie cztery szyby elektryczne i podświetlenie opuszczania szyb (prawy przód, oraz prawy i lewy tył). Oświetlenie opuszczania szyb od strony kierowcy, nawiewów, w schowku pasażera czy otwieranie auta z pilota działa bez zarzutu. Wie ktoś może gdzie szukać przyczyny awarii?
  8. Ja mam Zimmermann'a Coat Z i jak na razie jest to najlepszy zestaw jaki miałem w Passacie. Zobaczymy jak się będą sprawować po dłuższym okresie użytkowania.
  9. Zawsze na zimnym silniku jak odpalę to zaczyna się dusić i chce zgasnąć/często gaśnie jak nie dodaję gazu. Jak się jedzie to do 2000 obrotów się tak jakby dusi, brakuje mu mocy, powyzej 2000/2500 obrotów wszystko jest ok. Kable,fajki cewki i świece wymieniane pół roku temu. Czasami mam problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany i zatrzymam się na chwilę do bankomatu/sklepu. Po chwili wracam i muszę kilka razy pokręcić zanim załapie...
  10. Jeżeli Cię stać i chcesz mieć spokój na dłużej to Lemforder, a jeżeli coś taniego to Master-Sport z opinii forumowiczów wypada najlepiej, ale końcówki drążków lepiej kup Lema, bo szybko padają.
  11. Tak hamulec i ciśnienie ok. To typowo po zbieżności tak się zaczęło dziać. No nic podjadę do nich powiem, że coś jest nie tak może jeszcze raz ten tył ustawią.
  12. Przed wymianą zawieszenia było wszystko ok. Po ustawieniu geometrii kierownica na prostej drodze zawsze lekko ucieka w prawo.
  13. Po wymianie zawieszenia i tulei tylnej belki pojechałem na ustawienie zbieżności. Ustawione jak na obrazku niżej i mam problem ponieważ ściąga mi auto w prawo. Czy zbieżność jest dobrze ustawiona? Jaki może być problem, że zaczęło ściągać auto? Zawieszenie i tuleje nowe, lema.
  14. Jaką polecacie osłonę? Jakiej kupić firmy? Jest jakiś lider sprzedaży?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności