KubaS1888 Zgłoś #1681 Napisano 20 Kwietnia 2016 Panowie Jakie polecicie klocki na przód do przetoczonych tarcz Boscha-a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1682 Napisano 20 Kwietnia 2016 tanie i tak zaraz będziesz zmieniał cały komplet jak toczyłeś remsa breck roadhouse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #1683 Napisano 20 Kwietnia 2016 Czyli nie polecacie toczenia? Tarcz jeszcze nie toczyłem ale poważnie sie nad tym zastanawiam.Z miła checią poznam jeszcze jakąś opinie na ten temat? Ktoś toczył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1684 Napisano 20 Kwietnia 2016 Tocząc tarcze osłabiasz jej strukturę przez co później jeszcze szybciej się zużywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1685 Napisano 10 Maja 2016 jakie tarcze i klocki do tyłu do mojego paska? te będą ok ? http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-tyl-vw-passat-b5-b6-audi-a6-c5-i6123714073.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1686 Napisano 11 Maja 2016 Janek te tarcze i klocki będą pasować, klocek tylko jest to wersja od peżota, jest cienszy ma 15,2 mm a nie jak podaje sprzedawca na allegro, 17,2 (tyle mają te do vaga) Klocek spasuje ale szybciej się skończy, jest też tańszy a wiadomo na allegro ccc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1687 Napisano 11 Maja 2016 Dzięki elemenateur za podpowiedź, a to kłamcy kupie oczywiście klocek 17,2 ( ATE 13.0460-2820.2) Janek te tarcze i klocki będą pasować, klocek tylko jest to wersja od peżota, jest cienszy ma 15,2 mm a nie jak podaje sprzedawca na allegro, 17,2 (tyle mają te do vaga) Klocek spasuje ale szybciej się skończy, jest też tańszy a wiadomo na allegro ccc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1688 Napisano 12 Maja 2016 to nie kłamcy, to rynek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RemigiuszL Zgłoś #1689 Napisano 15 Maja 2016 Na wlepce w bagażniku odczytałem kod i jest tak: 1ZC Hamulce tarczowe przód: 282x25mm (282x25mm - 288x25mm) To znaczy, że mogę założyć 282 lub 288? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #1690 Napisano 20 Maja 2016 A oprócz wlepki gdzie mogę sprawdzić jaki rozmiar tarcz będzie u mnie odpowiedni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1691 Napisano 20 Maja 2016 Po numerze VIN w sklepie. Ewentualnie pisz do Marcina elemenateur i on Ci sprawdzi. Prawdopodobnie masz 288 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #1692 Napisano 30 Maja 2016 Mam pytanie ktora firma brembo czy zimmerman chodzi o tarcze tyl?Na przodzie zimmerman. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1693 Napisano 31 Maja 2016 to weź OZ Karolu także na tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #1694 Napisano 1 Czerwca 2016 Panowie jaki tarcze i klocki polecacie założyć na przód?? Dodam że mam teraz tarcze 288 a zmieniam na 312. Obecnie mam zestaw ATE i na początku całkiem dobrze hamowały ale teraz jest średnio. Do tego na dniach będzie podniesiona moc więc zależy mi żeby nowy zestaw dobrze hamował. Wszelkie sugestie mile widziane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra666 Zgłoś #1695 Napisano 12 Czerwca 2016 Panowie, czym się różnią tarcze TEXTAR 92082303 od TEXTAR 92082305? dodatkowo, brać lepiej TEXTAR, czy tarcze Zimmermann, te podstawowe, plus jakieś klocki? mam problem z TRW oraz ATE. oba komplety z przodu się pogięły. Modele podstawowe, klocki ate zwykłe. W co się teraz władować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1696 Napisano 13 Czerwca 2016 Pytanie brzmi. Dlaczego się pogięły? Może błędy podczas montażu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #1697 Napisano 13 Czerwca 2016 Raczej nie jest to normalne żeby dwa komplety tarcz się pogieły. Też bym szukał przyczyny w niewłaściwym montażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1698 Napisano 13 Czerwca 2016 Panowie, czym się różnią tarcze TEXTAR 92082303 od TEXTAR 92082305? dodatkowo, brać lepiej TEXTAR, czy tarcze Zimmermann, te podstawowe, plus jakieś klocki? mam problem z TRW oraz ATE. oba komplety z przodu się pogięły. Modele podstawowe, klocki ate zwykłe. W co się teraz władować? 05 tex opisuje jako dodatkowo nawęglane. - - - - - aktualizacja - - - - - po jakim dystansie pojawiły się problemy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #1699 Napisano 13 Czerwca 2016 Ja teraz założyłem nowy komplet TRW. Przez pierwsze 100-200 km nie było szału, ale teraz jak już pykło 600 to hamuje bardzo dobrze. Warto dodać, że przez 500km je "docierałem", a teraz dalej planuję nie wciskać hamulca do oporu aż z 700 przejadę na tym komplecie. Chociaż już teraz zdarza mi się agresywniej przyhamować. Z drugiej strony jak długo docierasz tarcze i klocki? Nie przegrzałeś może tarcz i klocków? Stare tarcze nie mają fioletowo/niebieskiego odcienia? A tłoczki są w porządku, bądź te całe prowadnice? Wszystko powinno ruszać się leciutko, a i tłoczek powinien schować się spokojnie cały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #1700 Napisano 13 Czerwca 2016 A ktoś już testował polskie klocki i tarcze Breck? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach