elemenateur Zgłoś #1761 Napisano 31 Października 2016 Panowie, Niestety, ale komplet textara z przodu również nie dał sobie rady. Już nawet je toczyłem, ale po porządnej trasie w deszczu Kalisz-Poznań zaczęły drugi raz zaczęły bić. Wiec lipa. Wymieniłem płyn hamulcowy tak na wszelki wypadek, aby wyeliminować wrzenie płynu, ale nic to nie zmienia. Kalkulowałem wymianę zwrotnic i zacisków na 288. Sporo części do wymiany, do tego przydało by się od razu wymienić łożyska. ogólnie drogo. A wiec, jaka firma robi tarcze sportowe? Na Zimmermana Sporta poro Vagowców narzeka. Któryś model Brembo? tak jak ustaliliśmy raczej na pw zacznij od sprawdzenia piast i co najważniejsze nigdy nie toczyć tarcz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_p Zgłoś #1762 Napisano 31 Października 2016 Panowie, tarcz się nie toczy tylko szlifuje. Niestety jak ktoś ma sportowe zacięcie to wykończy każde seryjne tarcze. Jak moc idzie w górę to trzeba też zadbać o odpowiednie hamowanie. Ważne jest też żeby przy rozgrzanych hamulcach nie wyjeżdżać kałużę bo wtedy każde tarcze polecą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1763 Napisano 31 Października 2016 Bartek przeważnie głównym problemem przy tarczach jest jednak wadliwy montaż przez mechanika który oczywiście nigdy się nie przyzna do błędu. Uszkodzenia piast/łożysk również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_p Zgłoś #1764 Napisano 31 Października 2016 Jak można wadliwie założyć tarcze? Łożyska to się zgodzę, ale tarcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1765 Napisano 31 Października 2016 Jak Pyra wrzuci swoje fotki po demontażu bezpośrednio to Ci pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #1766 Napisano 31 Października 2016 Jak można wadliwie założyć tarcze? Łożyska to się zgodzę, ale tarcze? Można wystarczy nie wyczyścić powierzchni piasty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_p Zgłoś #1767 Napisano 31 Października 2016 Chętnie zobaczę. Wiele rzeczy robie sam. Warto wiedzieć. Myślałem że to prosta robota, której nie da się spierdzielić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1768 Napisano 31 Października 2016 Chętnie zobaczę. Wiele rzeczy robie sam. Warto wiedzieć. Myślałem że to prosta robota, której nie da się spierdzielić Dołączam się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1769 Napisano 1 Listopada 2016 Można wystarczy nie wyczyścić powierzchni piasty Dokładnie, największy i najczęstszy błąd robiony przez mechaników - aby szybko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #1770 Napisano 1 Listopada 2016 można i to spier..... . przerabiałem zimmermany, textary, "no name-y",ATE, w różnych konfiguracjach. no namy(zwyczajne nie pamiętam co to była za firma) wytrzymały 1000 km i w górach sie zwichrowały.dostałem drugie- te padły po 350 metrach. wina mechanika-zachciało mu się być nadgorliwy.zamontował śrubę mocującą tarcze, ale felgi już nie dokręcił. ostre hamowanie i ścięło śrubę- reszty można sie domyślić. zimmerm ok- ale cena większa,a różnica żadna textary się wykrzywiły ate (w zeszłym tyg założony kolejny komplet tarcze+klocki)- polecam. nigdy nie miałem problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_p Zgłoś #1771 Napisano 1 Listopada 2016 Jeżdżę autem prawie 20 lat. Nigdy w żadnym aucie nie zwichriwaly mi się tarcze. W jednym aucie musiałem wymienić ponieważ się zużyły, były za cienkie. Nie wiem skąd opisujecie takie problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #1772 Napisano 1 Listopada 2016 Jeżdżę autem prawie 20 lat. Nigdy w żadnym aucie nie zwichriwaly mi się tarcze. W jednym aucie musiałem wymienić ponieważ się zużyły, były za cienkie. Nie wiem skąd opisujecie takie problemy. zacne jest to co piszesz. wkradło sie tylko jedno błędne stwierdzenie. TY NIE JEŹDZISZ 20 LAT. TY POSIADASZ AUTA OD 20 LAT. ile km zrobiłeś przez ten czas? stawiam na coś około 50 tkm. chyba że zmieniasz auta częściej niż skarpetki (czego Tobie życzę). w rodzinie było jedno auto które po 15 latach zrobiło 120 tkm. tam też nie było problemu z tarczami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_p Zgłoś #1773 Napisano 1 Listopada 2016 Ja akurat dużo jeżdżę.w tej chwili Ok. 30-50 kkm rocznie. Pierwszym autem zrobiłem 200kkm od nowości. Kazdym nastepnym 30-70kkm. - - - - - aktualizacja - - - - - I nie chcę roztrząsać wymiany tarcz ze względu na ich naturalne zużycie. Dziwi mnie tylko że wiele osób pisze o tarczach, które wytrzymują kilka tysięcy kilometrów. Stąd moje pytanie, co można spierdzielić przy ich wymianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #1774 Napisano 1 Listopada 2016 Stąd moje pytanie, co można spierdzielić przy ich wymianie. Zatarte prowadnice, luzy na prowadnicach przytarty tłoczek hamulcowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #1775 Napisano 2 Listopada 2016 + przegrzewanie tarcz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dilu Zgłoś #1776 Napisano 3 Listopada 2016 jakie tarcze + klocki na tył polecili byście vin: WVWZZZ3BZ1E081584 dodam ze wole dołożyć parę groszy i kupić coś lepszego niż jakieś skośnookie.. zastanawiałem sie nad brembo ale czytałem ze przy normalnej jeździe nie są aż tak skuteczne jak by sie wydawało... z góry dzięki i pzdr ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1777 Napisano 4 Listopada 2016 Rozsądnym zestawem jest TRW. Mozna go kupić w przyzwoitych piniądzach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HQ-Automotive Zgłoś #1778 Napisano 4 Listopada 2016 Jasne, że lepiej dołożyć i kupić porządną firmę niż coś po taniości co zaraz się rozsypie lub tak jak u mnie będzie niemiłosiernie piszczeć podczas każdego hamowania. Pytanie jaki budżet możesz przeznaczyć bo koszt zakupy całego zestawu powiedzmy TRW to też wydatek kilkuset zł w zależności od sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1779 Napisano 4 Listopada 2016 Pytanie jaki budżet możesz przeznaczyć bo koszt zakupy całego zestawu powiedzmy TRW to też wydatek kilkuset zł w zależności od sklepu. Tarcza 75 zł/szt a klocki tez 75 zł/kpl co za zestaw na tył daje 225 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dilu Zgłoś #1780 Napisano 4 Listopada 2016 (edytowane) Adam budżet nie ma aż takiego znaczenia czy wydam 100 zł czy 150zł wiecej chciałbym wsadzić coś porządnego jak sam napisałeś zeby za 10k km nie trzeba było w tym znów grzebać albo zeby nie piszczało tzw "biedą" zastanawiałem sie na firmami brembo albo bosch coś takiego 1 https://aparts.pl/partscatalogue/08-5743-11-brembo-tarcza-hamulcowa-vw-passat-3b3-2-0-2000-11-2005-05,10-00121-04736-15420-0002-00082-0100006,0100626,0100032-08~95743~911-0065-00082-000344871-08~95743~911.aspx 2 https://aparts.pl/partscatalogue/0-986-479-b22-bosch-tarcza-hamulcowa-vw-passat-3b3-2-0-2000-11-2005-05,10-00121-04736-15420-0002-00082-0100006,0100626,0100032-0~1986~1479~1B22-0030-00082-000000041-0986479B22.aspx 3 patrzyłem jeszcze takie cudo https://aparts.pl/partscatalogue/v10-40018-vaico-tarcza-hamulcowa-vw-passat-3b3-2-0-2000-11-2005-05,10-00121-04736-15420-0002-00082-0100006,0100626,0100032-V10~640018-0162-00082-000021813-10~640018~2VAI.aspx Edytowane 4 Listopada 2016 przez dilu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach