Gość Lewian Zgłoś #941 Napisano 19 Lutego 2014 Jakie tarcze hamulcowe polecacie na przód i tył do passata b5 rocznik 2004 fl 1.9TDI 130 KM sedan? Kolego, podeślij numer nadwozia i będziemy działać Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #942 Napisano 21 Lutego 2014 Witam,wie ktoś jaki jest rozmiar tarczy z przodu, a jaki z tyłu w ATJ? Witaj. Z tyłu masz 245x10 , a przód sa 2 rodzaje jak masz w tarczy wentylowanej 5 otworów na szpilki to jest 280x22 mm , a jak tarcze wentylowana ma 10 otworów to 288x25 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #943 Napisano 22 Lutego 2014 ilość otworów nie ma nic wspólnego z wielkością tarczy. Miałem ATE z 10 otworami 288mm, a teraz mam boscha z 5 - ten sam rozmiar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #944 Napisano 22 Lutego 2014 A ja mam pieć otworów i mam 282 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duszkomaniak Zgłoś #945 Napisano 23 Lutego 2014 Witam,mam paska b5 fl 2005r-1.9 tdi 130 KM Avf,niestety tarcze z przodu maja ostatnie dni jaki kpl byscie polecili w przystepnej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duszkomaniak Zgłoś #946 Napisano 27 Lutego 2014 Witam,mam paska b5 fl 2005r-1.9 tdi 130 KM Avf,niestety tarcze z przodu maja ostatnie dni jaki kpl byscie polecili w przystepnej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #947 Napisano 27 Lutego 2014 Witam,mam paska b5 fl 2005r-1.9 tdi 130 KM Avf,niestety tarcze z przodu maja ostatnie dni jaki kpl byscie polecili w przystepnej cenie? odezwij się do kolegi Lewian, poprośo kilka zestawów, propozycji napewno coś Ci poradzi i dobierze pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #948 Napisano 27 Lutego 2014 Witam,mam paska b5 fl 2005r-1.9 tdi 130 KM Avf,niestety tarcze z przodu maja ostatnie dni jaki kpl byscie polecili w przystepnej cenie? Numerek VIN kolego podeślij i będziemy działać Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #949 Napisano 28 Lutego 2014 Witam,mam paska b5 fl 2005r-1.9 tdi 130 KM Avf,niestety tarcze z przodu maja ostatnie dni jaki kpl byscie polecili w przystepnej cenie? z przodu masz 288 mm, ATE/TRW/ Zimmerman, co nie zalożysz będziesz zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syta6227 Zgłoś #950 Napisano 3 Marca 2014 witam musze wymienic tarcze i klocki w moim pasacie moge kupic u mnie w miescie taki zestaw ale nie wiem czy bedzie pasowac do mnie prosze o rade tablica.pl/oferta/tarcze-hamulcowe-ate-klocki-ate-vw-passat-audi-a4-a6-skoda-seat-nowe-CID5-ID4FGwW.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #951 Napisano 3 Marca 2014 Tego bym chyba nie brał,jakieś nie pewne to i bez czujników zużycia klocków a Ty byś takie potrzebował raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syta6227 Zgłoś #952 Napisano 3 Marca 2014 A same tarcze nie beda pasowac prosze o konkretna odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #953 Napisano 3 Marca 2014 Tarcze będą pasować do Twojego samochodu, klocki masz całkiem inne i nie mam tu na myśli czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syta6227 Zgłoś #954 Napisano 4 Marca 2014 Tarcze będą pasować do Twojego samochodu, klocki masz całkiem inne i nie mam tu na myśli czujnika. Nowe tarcze u mnie w miescie w sklepie kosztuja 140zl sztuka plus 170zl klocki oplace sie ryzykowac i kupic same te tarcze za 200zl czy lepiej ze sklepu za 80zl drozej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #955 Napisano 5 Marca 2014 Właśnie zaświeciła mi się kontrolka zużycia klocków.Czy wymieniać tylko klocki czy tarcze też? Aha jak długo można jeździć bezpiecznie na świecącej się kontrolce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #956 Napisano 5 Marca 2014 (edytowane) Ja do mojego AFN-diesel załozyłem przód kpl.Mintex za 270zł i tył za220 złkpl. Są to oryginał angielskie. Hamowanie super,po 2 latach żadnego śladu rdzy. Polecił mi kolega który ma hurt.moto. Powiedział mi tak: "Ludzie sie pakują w jakieś ATE itp. za kupe kasy i jeszcze pózniej narzekają. Ja wiem co biora ludzie, mechanicy i na co jest najwięcej reklamacji " W 2012.09. przywiozłem B-5 ARG. benzyne. W zeszłym roku zmieniałem klocki przód. Kolega dał mi boscha.Nie pamietam ile dałem,ale coś ok.150zł. i po montażu stwierdzilem że hamują od momentu założenia super bez żadnego docierania. Z prawej str. wymieniałem górne wahacze,chciałem w średniej cenie tzn. Febi.za 180zł szt. Za namowa w/w kolegi założyłem jakies inne,nie pamiętam nazwy i z wymianą wyszło 180 ale za dwa. Zrobiłem na nich 20tys.km. i nic nie stuka zadnego luzu. Naprawde ludzie, sa części dużo tańsze i nie ustępują tym najdroższym. Tylko trzeba żeby ktoś doradził kto ma z tym do czynienia.Pamiętajcie że im droższa część tym więcej zarabia sprzedawca a na częściach zarabiają krocie. Mam też kolege który ma sklep i warsztat,ale on jest materialista. Jezeli kupie sam części i przyjde do niego tylko na wymiane to zębami zgrzyta ze złości. Takie są fakty. ---------- Dodano o 20:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:28 ---------- Właśnie zaświeciła mi się kontrolka zużycia klocków.Czy wymieniać tylko klocki czy tarcze też?Aha jak długo można jeździć bezpiecznie na świecącej się kontrolce? Musisz zobaczyć jak wyglądają tarcze,czy sa równo starte,jaka jest grubość. Teraz nie pamiętam do jakiej grubości można zjechać. ---------- Dodano o 20:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:33 ---------- Właśnie zaświeciła mi się kontrolka zużycia klocków.Czy wymieniać tylko klocki czy tarcze też?Aha jak długo można jeździć bezpiecznie na świecącej się kontrolce? Najpierw zobacz klocki. U mnie blokowało wewnętrzne i starły sie aż do kontrolek a zewnętrzne były jeszcze grube. Trzeba wtedy rozebrać zacisk,wyczyścić i smarować specjalnym smarem.Oczywiście przeczyścić na prowadniczkach.Jak dlugo jezdzić ? ile kilometrów? W koło komina możesz pojezdzić ale w dalsza droge już nie.Lepiej nie ryzykować żeby nie zniszczyć tarcz. Edytowane 5 Marca 2014 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #957 Napisano 6 Marca 2014 Pamiętajcie że im droższa część tym więcej zarabia sprzedawca a na częściach zarabiają krocie. najgłupsza teoria jaką słyszałem, najlepiej się zarabia właśnie na najtańszych rzeczach. Ja osobiście sprzedaje najwięcej ATE/TRW i na setki kompletów miałem może z 3 reklamacje. Rozmawiam z mechanikami i większość kumatych mechaników zalada lepszej jakości części bo ewentualne reklamacje to tylko dla nich problem. Są oczywiście klienci którzy którzy chcą jak najtaniej i take rzeczy się sprzedaje, a to że po tygodniu przyjedzie bo coś nie halo i na nas sprzedawców krzyczą że to nasza wina, a sami chcieli najtaniej. 20 tys dla wahacza to tyle co nic, pochwal się przy 50 -70 tys czy jeszcze jeżdżą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #958 Napisano 6 Marca 2014 (edytowane) Nie twierdze że ATE itd. są gorsze czy równorzędne od innych tańszych. Cały pic polega na tym że w przeliczeniu lepiej mi sie opłaca kupić część tanszą a dobrą. To co piszesz o kumatych mechanikach jest tak jak z innymi fachowcami. Każdy ma prawo do sprzedanej części doliczyć sobie narzut.Za długo siedze w bussinesie żebym był ignorantem.To co piszesz uważam za obrone swoich interesów. Kazdy który trochę kuma wie że podatki na towary o wyzszej wartości są wieksze i tu nie ma dyskusji. Napiszę tak: Kolega który ma hurtownie w swoim kompie przy sprzedaży częsci ma zamontowaną tzw. czerwoną kreske i obniżając cene części na maksa ona sie zapala,czyli cena staje sie nie opłacalna dla niego. Dlaczego ma tą kreske, ano dlatego że jak przyjdzie stały klient,czy mechanik sprzedaje po najniższej cenie, jak przyjdzie Kowalski to zapłaci więcej. Na takich częściach droższych ma większe pole manewru.Nie opowiadaj ludziom takich rzeczy,bo gdybym nie wiedział poprostu bym nie mówił jak jest. Widocznie nie jesteś na bierząco z jakościami innych częsci. Tak jak z telewizorom. SONY,SONY itd bo to marka,najlepiej plazma. Tylko przeciętny nie wie że producentów kineskopów i innych najwazniejszych częsci jest paru. Nie wiedza że plazma ma o połowe krótszy okres świecenia kineskopu że w każdym są prawie te same częsci,tylko bajerami się rożnią i rynek wie że szczególnie Polak na reklamę jest podatny jak żaden naród. Co do części tzw. markowych napewno wiesz że sprzedaje sie niektóre markowe duzo taniej,warunek zeszlifowanie nazwy marki. Jest to legalne. Jezeli uwazasz że na markowej mało zarabiasz to dlaczego dużo niektórzy sprzedawają je w ten sposób, za połowe ceny i jeszcze mają zarobek? Te tzw. markowe w/g Ciebie to znam ile można na nich przejechać i ile jest reklamacjii. Wspomniałem o tarczach i klockach " Mintex" Napisz ile u Ciebie kosztują. Można zrobić kase obrotem ale jak to Polak, chce sie szybko dorobić,zainteresować sie rynkiem części innych producentów,jakością,ale po co jak można wciskać najdroższe z obfitym utargiem.Zawsze na markowej części można zarobić najwięcej i dotyczy to każdej branży. Jeszcze jeden przykład: np. ubrania koszule itp. wystarczy dziennie sprzedać jedna rzecz i jest dzień dobry w handlu a tych tanich sporo więcej. Taka jest zasada rynku.Za długo w tym siedze żeby ktoś mnie czarował. Edytowane 6 Marca 2014 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #959 Napisano 6 Marca 2014 (edytowane) Właśnie zaświeciła mi się kontrolka zużycia klocków.Czy wymieniać tylko klocki czy tarcze też?Aha jak długo można jeździć bezpiecznie na świecącej się kontrolce? Mam juz 14kkm najechane na kontrolce i dalej hamuje bez uwag Ale juz sie rozgladam za ich wymiana.Przy jej zapaleniu klocek mial ok 1,5cm zapasu. Edytowane 6 Marca 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #960 Napisano 6 Marca 2014 Przy jej zapaleniu klocek mial ok 1,5cm zapasu. Chyba mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach