neoeinz Zgłoś #1 Napisano 16 Października 2011 (edytowane) Witam, może ktoś coś powiedzieć narazie nt logów statycznych, dodam że na zimnym silniku. Padla bateria i nie bylo jak zrobic dynamicznych ;d silnik 1.9 AVF 4mot. wywalony egr i klapa gaszaca, turbo brd i fmic. http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60313.html http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60314.html Na dniach dynamiczne. Pozdrawiam Edytowane 6 Maja 2013 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #2 Napisano 16 Października 2011 Trochę ubogie te logi, jak już wspomniałeś silnik zimny, synchronizacja rozrządu ok, korekcje ok, Czekamy na logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #3 Napisano 17 Października 2011 Witam ponownie, dzis post z logami dynamicznymi 1-3-4 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60399.html 7-8-10 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60397.html 11-4-13 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60400.html 11-4-13 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60398.html ktorys byl robiony pod gorke a jeden na prostej. co o tym myślicie ? dodam ze auto nagrzane, po trasie 30km i dopiero vagowane. Zastanawia mnie temperatura, chyba termostat sie klania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #4 Napisano 17 Października 2011 termostat lezy , reszta ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #5 Napisano 18 Października 2011 a czy korekcja jest ok ? bo na 4cyl idzie wyzej niz na pozostalych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #6 Napisano 23 Października 2011 (edytowane) dzis termostat wymieniony, ladnie trzyma temp 90 st. dodam ze slsze teraz takie bulgotanie jakby, slyszalne tylko z kabiny i podczas ruszania... i zrobilem jeszcze log 004 i wyszly mi takie cuda...troche stalem i kawalek jechalem, dziwne skoki rozrzadu http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60956.html Edytowane 23 Października 2011 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2011 log 004 i wyszly mi takie cuda...troche stalem i kawalek jechalem, dziwne skoki rozrzadu tak wygląda prawie idealna synchronizacja rozrządu, takie wahanie jest więcej niż dopuszczalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #8 Napisano 23 Października 2011 niby tak, ale ostatnio bylo rowno 0 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #9 Napisano 23 Października 2011 jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2013 (edytowane) Dobra Panowie mala zagwostka...która mi nie daje spać i nie wiem jak sobie narazie z tym poradzić .... a już mnie drażni Pacjent AVF, BRD, AL, FMIC, wywalony EGR z klapą, program tune-up Wymienione, filtr paliwa, oleju, powietrza, olej - wszystko wymienione tydzien temu. Problem: Auto na drugim biegu dziwnie sie zachowuje, mianowicie...podczas mocnego wcisniecia gazu na drugim biegu, powiedzmy od 1tyś obrotów, auto łapie mega muła i zaczyna mega kopcic na czarno, gdy juz dochodzi do ok 2700obr jest strzał i jedzie. Dzisiaj zrobiłem parę logów, na drugim biegu jak i na czwartym, dodam,że miedzy logami, prawie udalo mi się zdusić auto, a było tak jak zawsze wbiłem 2bieg gaz do dechy...i muł, batoryyyy i wkoncu chyba zaskoczył ok 3000obr, Wklejam logi: Turbo, przeplywka, nawet pompki. http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125362.html - 4 bieg http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125364.html - 4 bieg http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125367.html - 2 bieg http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125363.html - 2 bieg http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125365.html tu tez 2 bieg, ale takie przygazowki i odpuszczanie Jakieś propozycje gdzie szukac ?? Edytowane 6 Maja 2013 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #11 Napisano 7 Maja 2013 nikt nic ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #12 Napisano 9 Maja 2013 Brak odpowiedniego ciśnienia doładowania z dołu na tym drugim biegu i to powoduje efekt, który opisujesz a przyczyny szukałbym w układzie podciśnień bo układ dolotowy powietrza doładowanego jest szczelny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2013 wczoraj podmieniłem n75 z n18 i nie bylo takich objawów...po zamianie spowrotem na n75 znowu kopcenie i mul...wiec n75 do wymiany. Dzieki sztomel za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #14 Napisano 14 Maja 2013 (edytowane) Masakra...zalozylem nowy n75 i dalej te same objawy !!! Co robic ???? Dodam jeszcze, że jak zmieniłem ostatnio na n18 to tak jak pisałem nie było tych objawów ale auto jakby ciut ospałe, po zmianie na n75 1 i 2 kopcące i dopiero przyspieszenie kolo 3tys, natomiast 3 bieg znacznie dynamiczniejszy niz na zaworku n18. No ale dzisiaj mnie rozbroiło wsystko już...nowy n75 i zero poprawy ;/ Edytowane 14 Maja 2013 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #15 Napisano 14 Maja 2013 załóż jeszcze raz ten N18 i sprawdź. Jak będzie lepiej to możesz oddać ten N75 skąd wziąłeś. Ja np. kupiłem ORI kupiony w ASO zamiast kupować w sklepie niby Pierburga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #16 Napisano 14 Maja 2013 Zacząłbym od tego, że jeśli mam możliwość zlogowania to zrobiłbym to najpierw na N75 będącym na swoim miejscu a potem tak samo po podmianie i tak samo po założeniu nowego N75. Opisujesz swoje odczucia - my wiemy ale nie widzimy jak wygląda m.in. ciśnienie doładowania po tych zmianach, które opisujesz. Załącz zatem logi na tych pozmienianych elektrozaworach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2013 Tak zrobie. Podmienie raz jeszcze n18 i zrobie logi...ale na tym nowym n75 nie ma chyba sensu bo zachoeuje sie auto tak samo jak na starym. Po probach dam logi. Dzieki panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #18 Napisano 15 Maja 2013 Logi zrobione na n18 i jest troszke lepiej niz na n75 ale bez rewelacji. log z samego rana po zmianie na n18 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_126615.html 2 logi po pprzejechaniu ok 30km dosc mocnej jazdy aby troche przedmuchac turbi http://vaglog.rtnet.pl/marcin_126616.html kanal 11 i 10 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_126614.html - w tym logu pod koniec udalo mi sie zlogowac sytuacje gdzie do 3tys tylko dym i zero mocy. jak sie nie myle od 81sec... logi robilem pauzujac vaga i startujac tylko 2bieg czasami wbijalem 3 (ale rzadko) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #19 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) kiepskie te logi ale widać, że zaworek nie ma co tam zbijać bo ciśnienia nie dmucha - mógłbyś zlogować grupę 011 i tę, gdzie jest widok wciśniętego pedału gazu (czy cały czas jest 100%). Edytowane 15 Maja 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #20 Napisano 15 Maja 2013 No to jest drugi link...inaczej nie ma jak zrobic logow na 2 biegu...a tylko tam sa takie objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach