Skocz do zawartości
neoeinz

AVF logi...aktualizacja...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, może ktoś coś powiedzieć narazie nt logów statycznych, dodam że na zimnym silniku. Padla bateria i nie bylo jak zrobic dynamicznych ;d

 

silnik 1.9 AVF 4mot. wywalony egr i klapa gaszaca, turbo brd i fmic.

 

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60313.html

 

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60314.html

 

Na dniach dynamiczne.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez neoeinz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę ubogie te logi, jak już wspomniałeś silnik zimny, synchronizacja rozrządu ok, korekcje ok,

Czekamy na logi dynamiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dzis post z logami dynamicznymi :)

 

1-3-4 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60399.html

7-8-10 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60397.html

11-4-13 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60400.html

11-4-13 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60398.html ktorys byl robiony pod gorke :) a jeden na prostej.

 

co o tym myślicie ? dodam ze auto nagrzane, po trasie 30km i dopiero vagowane. Zastanawia mnie temperatura, chyba termostat sie klania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy korekcja jest ok ? bo na 4cyl idzie wyzej niz na pozostalych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis termostat wymieniony, ladnie trzyma temp 90 st. dodam ze slsze teraz takie bulgotanie jakby, slyszalne tylko z kabiny i podczas ruszania...

 

i zrobilem jeszcze log 004 i wyszly mi takie cuda...troche stalem i kawalek jechalem, dziwne skoki rozrzadu :/

 

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_60956.html

Edytowane przez neoeinz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
log 004 i wyszly mi takie cuda...troche stalem i kawalek jechalem, dziwne skoki rozrzadu :/

tak wygląda prawie idealna synchronizacja rozrządu, takie wahanie jest więcej niż dopuszczalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niby tak, ale ostatnio bylo rowno 0 ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie :D mala zagwostka...która mi nie daje spać i nie wiem jak sobie narazie z tym poradzić .... a już mnie drażni

 

Pacjent AVF, BRD, AL, FMIC, wywalony EGR z klapą, program tune-up

 

Wymienione, filtr paliwa, oleju, powietrza, olej - wszystko wymienione tydzien temu.

 

Problem:

Auto na drugim biegu dziwnie sie zachowuje, mianowicie...podczas mocnego wcisniecia gazu na drugim biegu, powiedzmy od 1tyś obrotów, auto łapie mega muła i zaczyna mega kopcic na czarno, gdy juz dochodzi do ok 2700obr jest strzał i jedzie. Dzisiaj zrobiłem parę logów, na drugim biegu jak i na czwartym, dodam,że miedzy logami, prawie udalo mi się zdusić auto, a było tak jak zawsze wbiłem 2bieg gaz do dechy...i muł, batoryyyy i wkoncu chyba zaskoczył ok 3000obr,

 

Wklejam logi: Turbo, przeplywka, nawet pompki.

 

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125362.html - 4 bieg

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125364.html - 4 bieg

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125367.html - 2 bieg

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125363.html - 2 bieg

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_125365.html tu tez 2 bieg, ale takie przygazowki i odpuszczanie

 

Jakieś propozycje gdzie szukac ??

Edytowane przez neoeinz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nic ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak odpowiedniego ciśnienia doładowania z dołu na tym drugim biegu i to powoduje efekt, który opisujesz a przyczyny szukałbym w układzie podciśnień bo układ dolotowy powietrza doładowanego jest szczelny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj podmieniłem n75 z n18 i nie bylo takich objawów...po zamianie spowrotem na n75 znowu kopcenie i mul...wiec n75 do wymiany.

 

Dzieki sztomel za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra...zalozylem nowy n75 i dalej te same objawy !!! Co robic ????

 

Dodam jeszcze, że jak zmieniłem ostatnio na n18 to tak jak pisałem nie było tych objawów ale auto jakby ciut ospałe, po zmianie na n75 1 i 2 kopcące i dopiero przyspieszenie kolo 3tys, natomiast 3 bieg znacznie dynamiczniejszy niz na zaworku n18.

 

No ale dzisiaj mnie rozbroiło wsystko już...nowy n75 i zero poprawy ;/

Edytowane przez neoeinz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

załóż jeszcze raz ten N18 i sprawdź. Jak będzie lepiej to możesz oddać ten N75 skąd wziąłeś. Ja np. kupiłem ORI kupiony w ASO zamiast kupować w sklepie niby Pierburga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od tego, że jeśli mam możliwość zlogowania to zrobiłbym to najpierw na N75 będącym na swoim miejscu a potem tak samo po podmianie i tak samo po założeniu nowego N75. Opisujesz swoje odczucia - my wiemy ale nie widzimy jak wygląda m.in. ciśnienie doładowania po tych zmianach, które opisujesz. Załącz zatem logi na tych pozmienianych elektrozaworach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobie. Podmienie raz jeszcze n18 i zrobie logi...ale na tym nowym n75 nie ma chyba sensu bo zachoeuje sie auto tak samo jak na starym.

Po probach dam logi.

Dzieki panowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione na n18 i jest troszke lepiej niz na n75 ale bez rewelacji.

 

log z samego rana po zmianie na n18 http://vaglog.rtnet.pl/marcin_126615.html

2 logi po pprzejechaniu ok 30km dosc mocnej jazdy aby troche przedmuchac turbi

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_126616.html kanal 11 i 10

 

http://vaglog.rtnet.pl/marcin_126614.html - w tym logu pod koniec udalo mi sie zlogowac sytuacje gdzie do 3tys tylko dym i zero mocy. jak sie nie myle od 81sec...

 

 

logi robilem pauzujac vaga i startujac tylko 2bieg czasami wbijalem 3 (ale rzadko)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiepskie te logi ale widać, że zaworek nie ma co tam zbijać bo ciśnienia nie dmucha - mógłbyś zlogować grupę 011 i tę, gdzie jest widok wciśniętego pedału gazu (czy cały czas jest 100%).

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest drugi link...inaczej nie ma jak zrobic logow na 2 biegu...a tylko tam sa takie objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności