viator Zgłoś #81 Napisano 20 Grudnia 2015 Powiem tak, spalanie spokojnie 10-11 miasto a trasa 7,5-8 na spokojnie. Chyba w Koziej Wólce i na jej obwodnicy Po Wrocławiu 15l to niezły wynik, a 8l na trasie to jest możliwe jak się 90km/h nie przekracza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #82 Napisano 20 Grudnia 2015 Przemek, nie chcę ciągnąć sporu... Jeżeli tyle wciąga po Wrocławiu, to albo powinieneś sprawdzić silnik, albo oznacza to, że tramwaje Cię wyprzedzają i lepiej się przesiąść na miesięczny. Byłem we Wrocku dwa tygodnie temu, w ścisłym centrum, korkach wyszło prawie 12. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #83 Napisano 22 Grudnia 2015 Przemek, nie chcę ciągnąć sporu... Jeżeli tyle wciąga po Wrocławiu, to albo powinieneś sprawdzić silnik, albo oznacza to, że tramwaje Cię wyprzedzają i lepiej się przesiąść na miesięczny. Byłem we Wrocku dwa tygodnie temu, w ścisłym centrum, korkach wyszło prawie 12. W ścisłym centrum to akurat normalne, że tramwaje wyprzedzają auta, bo teraz to już praktycznie wszędzie mają osobne torowiska Jeśli Cię nie wyprzedzały, tzn. że nie stałeś w korkach w ścisłym centrum. Pozostańmy zatem przy swoich wersjach, natomiast potencjalnym kupującym proponuję wziąć pod rozwagę fakt, że mogą nie mieć tyle szczęścia żeby trafić na w pełni sprawne auto, ale mogą trafić tak jak ja, na byc może niesprawny silnik nie dający żadnych innych objawów niesprawności poza zwiększonym zużyciem paliwa Żeby nie było, ja nie narzekam na zbyt duże spalanie, zawczasu się na nie psychicznie przygotowałem czytając różne opinie. Aczkolwiek mimo wszystko zazdraszczam rzecz jasna, bo nie pogniewałbym się jakby palił mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert Zgłoś #84 Napisano 10 Lutego 2016 Witam. Odgrzeje troche. Czy silniki 3.2 w passatach to te same co w a6? Bo na forum audi te silniki uważane są za buble. Chce zmienić swoje 1.8t audi a4 b7 sline z 2007 na coś wiekszego z vka. Spalanie mnie nie straszy bo mam drugi samochòd ktòry uzywam na 3km dojazdy do pracy. W audi są zupełnie inne silniki, typowe V- ki, a w naszych passatach VR- ki (chyba tak to się nazywa), na tzw. wspólnej głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peres Zgłoś #85 Napisano 10 Lutego 2016 W audi są zupełnie inne silniki, typowe V- ki, a w naszych passatach VR- ki (chyba tak to się nazywa), na tzw. wspólnej głowicy. Dzięki kolego za odp. Czy te silniki są problemowe? Jak jest z rozrzadem? To te same silniki co w golfie r32? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert Zgłoś #86 Napisano 10 Lutego 2016 Dzięki kolego za odp. Czy te silniki są problemowe? Jak jest z rozrzadem? To te same silniki co w golfie r32? Pozdrawiam To są te same silniki co w golfie r32, rozrząd jest na łańcuchu, o jakiś szczególnych problemach nie słyszałem, podobno trzeba czyścić co jakiś czas doloty (przypadłość fsi). Ja mam u siebie 113 tys. i żadnych poważnych awarii, obecnie muszę wymienić sondę bo mi padła. No i pomału nadchodzi czas na zmiany, zacząłem się rozglądać za czymś nowym:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peres Zgłoś #87 Napisano 10 Lutego 2016 Czy jest problem z glosnymi napinaczami tak jak w przypadku v6 audi? Ja celuje w rocznik 08 z przebiegiem ok 110tys, jak sprawuje sie dsg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert Zgłoś #88 Napisano 10 Lutego 2016 Czy jest problem z glosnymi napinaczami tak jak w przypadku v6 audi? Ja celuje w rocznik 08 z przebiegiem ok 110tys, jak sprawuje sie dsg? O problemach z napinaczami nie słyszałem, a dsg rewelacja, ale tylko na S lub na łopatkach, na D to jakaś porażka. Z takim przebiegiem ciężko Ci będzie kupić, ale perełki się trafiają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #89 Napisano 14 Lutego 2016 Posiada ktoś B7 w napędzie 4x4, DSG i 3.6 ? Jakie tam jest realne spalanie trasa/mała mieścina ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #90 Napisano 15 Lutego 2016 B7 w napędzie 4x4, DSG i 3.6 sam jestem ciekaw, z chęcią bym się na takie wozidło przesiadł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #91 Napisano 16 Lutego 2016 B7 w napędzie 4x4, DSG i 3.6 tu przynajmniej zbiornik ma 70l, choc i tak troche chyba za mały jak na taki motor.. w superbie którym użytkuje w pracy niestety ten motor jest połączony ze zbiornikiem 60l. Nic bardziej irytującego jak co 500 km postój na trasie na tankowanie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #92 Napisano 16 Lutego 2016 tu przynajmniej zbiornik ma 70l, choc i tak troche chyba za mały jak na taki motor.. w superbie którym użytkuje w pracy niestety ten motor jest połączony ze zbiornikiem 60l. Nic bardziej irytującego jak co 500 km postój na trasie na tankowanie.. Nie byłbym taki pewny tych 70l... W B6 jest niby 68l, ale chyba tylko na papierze. Schodziłem już do zasięgu poniżej 10km a pomimo to nigdy nie udało mi się wlać więcej niż 60l... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #93 Napisano 18 Lutego 2016 Byłem przekonany, że zbiornik ma 60l. Raz wlałem 63 i chciałem z gębą iść do kasy, że wałek robią... O spalaniu 3.6 może dowiesz się na forach zagranicznych;Australia, USA - tam tego trochę mają. Co do ofert na rynku polskim, to faktycznie mało jest ciekawych aut. Za dobrze wyposażony, z małym nalotem w D nawet z 2007r trzeba dać od 9000e, w Polsce ceny magicznie niższe... Można dobrego trafić w D, bo handlarze tego nie targają, ze względu na pojemność. Mi się udało upolować sztukę z dobrym wypasem i małym nalotem. Ponieważ rodzinnym prawie nie jeżdżę, chodzi mi po głowie sprzedaż. Natomiast jak rozmawiam ze znajomymi, ile to im palą inne mniejsze auta - to jednak na razie wstrzymałem decyzję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelDSW Zgłoś #94 Napisano 9 Maja 2016 Czytam Wasze wpisy bo szukam informacji na temat r36 ... oczywiscie mozna pisac kup sobie 3.0d spali mniej a bierze r36 ale jezdzilem juz wieloma roznymi autami,teraz jezdze e60 535d 402 Km 761 Nm i szukam cc r36 bo ma mega dzwiek i 4motion... wiec to do konca nie jest tak.sa rozne gusta.kupisz audi/bmw 3.0d to ciagle jakies elektrozawory,podcisnienia,wtryski,turbo itp + rwd . troche mokro i te auta "nie jezdza".Wiem ze cc r36 bedzie wolniejszy od mojego diesla ale chce go miec i juz,uwazam ze to fajne autko ktore da wiele radosci z jazdy.mam kilka upatrzonych w de tak jak pisaliscie,u nas same smietniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #95 Napisano 9 Maja 2016 Ja po swój sam pojechałem do D. U nas nawet nie szukałem. Wejdź na forum australijskie,tam mają sporo r36. Generalnie fajne to musi być. Pomijając kwestie silnikowe, nastaw się na- lekko mówiąc inną jakość wnętrza po BMW. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #96 Napisano 22 Maja 2016 Może ktoś obeznany w sprawach technicznych wytłumaczy skąd się bierze problem zabrudzonych kolektorów dolotowych i zaworów w FSI ? W dieslach paliwo również leci bezpośrednio do cylindra a jednak nie ma problemów z brudzącym się dolotem jak w FSI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #97 Napisano 23 Maja 2016 To są te same silniki co w golfie r32, rozrząd jest na łańcuchu, o jakiś szczególnych problemach nie słyszałem, podobno trzeba czyścić co jakiś czas doloty (przypadłość fsi). Ja mam u siebie 113 tys. i żadnych poważnych awarii, obecnie muszę wymienić sondę bo mi padła.No i pomału nadchodzi czas na zmiany, zacząłem się rozglądać za czymś nowym:) 3.2 FSI w Passacie B6 to zupełni inny silnik od VR6 z R32. Wystarczy zaznaczyć ze w Golfie masz kąt rozwarcia cylindrów 15 stopni a w B6 10,6 stopnia. A o syfie w dolocie czytałem tutaj. http://autokult.pl/27726,brud-w-silniku-dlaczego-powstaje-i-jak-z-nim-walczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KornikC Zgłoś #98 Napisano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, ma ktoś jakieś pojęcie czy warto zagazowac ten silnik? jakie są tego koszta i czy jest to w ogóle opłacalne? Jaki jest kod silnika? Edytowane 25 Czerwca 2016 przez KornikC kod silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #99 Napisano 26 Czerwca 2016 Temat możesz wygooglować. Generalnie nie ma sensu gazowanie. Masz auto i nie znasz kodu?Sprawdź na wlepce.Zapewne AXZ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osmoz Zgłoś #100 Napisano 7 Listopada 2016 Przy jakim przebiegu należy zainteresować się rozrządem i co ile km wymieniać olej w haldex-ie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach