maystero Zgłoś #1 Napisano 22 Września 2011 Witam. Panowie, mam kłopot z centralnym zamkiem. Otóż, wiadomo że jak sie przekroczy prędkość 20km/h to się uruchamia "AUTO LOCK" Wszytko było by fajnie tylko że jak sie zatrzymam i chce zabrać pasażera to nie mogę otworzyć drzwi naciskając przycisk "otwórz"! Naciskam, naciskam i NIC. Musze dopiero mechanicznie - klamką otworzyć. Dodam że usterka jest nie regularna, czasem wszystko całymi dniami chodzi dobrze a czasem z rana jak zabieram pasażerów do pracy to nie moge otworzyć drzwi. Druga sprawa jak ten przełącznik rozebrać? Może coś tam nie styka dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #2 Napisano 22 Września 2011 Napisałeś, że dzieje się to nieregularnie. Ale czy np. pogoda ma na to wpływ? Chodzi mi o wilgotność powietrza, temperaturę itp. Najwyraźniej coś Ci nie styka, a tego typu przypadłości bywają właśnie zależne od tych czynników. Masz możliwość podjechania do ASO na VAGa? Będziesz wiedział, czy coś Ci padło, czy to tylko właśnie coś nie styka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #3 Napisano 22 Września 2011 Kolego, możesz mieć racie z tą "wilgotnością". Przeważnie rano mam ten "problem". Jak jest jeszcze rosa na trawie. Później jak już wracam z pracy i jest sucho to jest dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2011 W takim razie może styki zaśniedziały i "gubią prąd". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2011 Też tak myślę. Ktoś wie jak ten przełącznik rozebrać, żeby nic nie połamać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2011 Nie próbowałem tego jeszcze rozbierać, ale pewnie niedługo będę musiał rozkminić ten temat, ponieważ delikatnie przetarło mi się to miejsce pomiędzy przełącznikami lock/unlock i w nocy wygląda obciachowo jak jest tak dziwnie podświetlone. Pewnie będę pierwszym, który to połamie przy rozbieraniu. Ja nawet przy zdejmowaniu koła potrafię sobie naciągnąć ścięgno.... :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2011 Też tak myślę. Ktoś wie jak ten przełącznik rozebrać, żeby nic nie połamać? Trzeba zdjąć cały boczek. Później odpiąć kostkę, odkręcić śrubkę, delikatnie podważyć 6 zatrzasków i wyjąć cały zespół z klamką. Dopiero wtedy jest swobodny dostęp do 4 zatrzasków trzymających same przyciski lock/unlock. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SpeedyM1 Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2011 Mogły jeszcze przewody popękać i trzymają tylko na jednym włosku i przełącznik nie podaje prawidłowego impulsu. Pojawiająca się usterka przy niższej temp i większej wilgotności może wskazywać na zimny lut. Miałem w poprzednim passacie b5 taką przypadłość, że zamek otwierał się i zamykał jak chciał przy niższej temp i większej wilgotności okazało się że trzeba było przelutować styki w mechanizmie zamka. Tak czy inaczej chyba bez zdjęcia tapicerki się nie obejdzie. Z tego co wiem zapinki trzeba jakoś odblokować aby je wyczepić z otworów w drzwiach inaczej się pourywają. Zapobiegawczo kup na alle... zapasowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2012 Odgrzeje temat. Otóż podpoiłem się do auta dziś kabelkiem i odczytałem: Wednesday,09,May,2012,20:42:47:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.CLB Control Module Part Number: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 038 0455 Software Coding: 0091020851030E763804941570084F0E703C00 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: 1K0951605C LIN BACKUP HORN H03 1301 NGS n.mounted Additional Info: IRUE n.mounted VCID: 326F1EFBD6EF 1 Fault Found: 01038 - Central Locking Thermal Protection 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 2 Reset counter: 74 Mileage: 233657 km Time Indication: 0 Date: 2012.05.09 Time: 20:41:46 Czy ktoś może mi pomóc co z tym dalej? Nadmieniam że problem staje sie coraz bardzie upierdliwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #10 Napisano 10 Maja 2012 Sprawdz kable, bo wszsytsko na to wskazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebula1984yoo Zgłoś #11 Napisano 10 Maja 2012 otwórz drzwi i pomiędzy zawiasami są przewody w pancerzu gumowym,ściągnij ten pancerz i sprawdź kable,u mnie przy otwieraniu drzwi migało podświetlenie i czasami nie działało zamykanie i otwieranie drzwi,miałem 3 kable popękanie jak polutowałem teraz chodzi bez zarzutów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacb82 Zgłoś #12 Napisano 8 Lutego 2017 (edytowane) Witam Od jakiegoś czasu gdy otwieram auto z pilota, nie otwierają się przednie prawe drzwi. Gdy nacisne na drzwiach kierowcy przyciski "zamknij" i "otwórz" to prawe drzwi otwierają się. Reszta drzwi działa normalnie. Co może być uwalone? Edytowane 9 Lutego 2017 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #13 Napisano 8 Lutego 2017 wcisnij pilotem raz i za chwilke jeszcze raz i wtedy sprawdź czy sie otwierają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamw336 Zgłoś #14 Napisano 9 Lutego 2017 (edytowane) Cześć Panowie. Sprawa jest dziwna. Od jakiegoś czasu zamarzała mi klamka od kierowcy ale omijałem to otwierając drzwi od wewnątrz wchodząc od strony pasażera. Dziś podjechałem pod sklep i nie gasząc auta wyskoczyłem na chwilę. Po powrocie problem. Wszystkie drzwi zamknięte. Telofon do ojca, przywiózł drugi kluczyk ale pilot nie reagował (auto zamknięte z pracującym ciągle silnikiem i kluczykiem w stacyjce) Dopiero otwarcie grotem klucza awaryjnego pomogło. Drzwi już nie zamykałem tylko wsiadłem i pojechałem do szwagra rozebrać drzwi w ciepłym warsztacie. Rozebrałem boczek, odpiąłem kostki, prowadnice itp. Klamkę nasmarowałem, złożyłem wszystko. Międzyczasie gdy były odpięte kostki od lusterek i sterowania szyb był włączony zapłon. Poprosiłem kolegę o podpięcie interfejsu i sprawdzenie błędów. Niby wszystko ok ale... auto odpala na obydwu kluczykach ale klucze są martwe. Nie działa zamykanie, otwieranie w obydwu. Kontrolka miga przy wciskaniu kluczyka (czerwona na kluczyku). Wewnętrzne guziki na drzwiach zamykają i otwierają drzwi, bagażnik, wlew wszystko działa na drzwiach. Niestety samochód w ogóle nie reaguje na wciskanie guzików na pilotach (obydwu, baterie sprawne). Widziałem, że użytkownik przemyslawch miał identyczny problem ale nie napisał rozwiązania. Passat b6, grudzień 2008, silnik cbab, wersja highline, anglik Rozwiązane za pomocą cdif 3 Edytowane 9 Lutego 2017 przez adamw336 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2017 I jak Kolego. Informacje były przydatne? Udało się rozwiązać problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek252525 Zgłoś #16 Napisano 11 Lutego 2017 W centralnym zamku jeden z silniczków stracił połączenie czeba rozebrać i wyczyścić. - - - - - aktualizacja - - - - - W centralnym zamku jeden z silniczków stracił połączenie czeba rozebrać i wyczyścić. Są tam dwa silniczki są one wciskane na styki i na stykach tracą połączenie będziesz widział jak rozbierzesz bo będą okopcone. - - - - - aktualizacja - - - - - Problem z silniczkiem w centralnym zamku czeba rozebrać i wyczyścić styki z silniczka naprawa pomoże na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach