Skocz do zawartości

sebula1984yoo

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sebula1984yoo

  • Urodziny 21.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bobrek

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Przy chłodnicy jest aka gruszka i do niej jest podłączony wężyk podciśnienia ale jak napisałeś że tak się dzieje jak zaślepimy egr to teraz obstawiam że to egr i bede musiał wymienic.Dzięki wielkie
  2. Witam kolegów podłączam się pod temat,też mam problem z podciśnieniem a mianowicie wywaliło mi błąd "wartość minimalna nie osiągalna" mechanik mówi mi że to zawór EGR, a ja podejrzewam ze to klapka układu recyrkulacji spalin przy chłodnicy spalin.Wyczyściłem przepustnice i zawór EGR bo nie domykał przez nagar,skasowałem błąd i po przejechaniu 32km znów wywaliło błąd proszę o rade.
  3. otwórz drzwi i pomiędzy zawiasami są przewody w pancerzu gumowym,ściągnij ten pancerz i sprawdź kable,u mnie przy otwieraniu drzwi migało podświetlenie i czasami nie działało zamykanie i otwieranie drzwi,miałem 3 kable popękanie jak polutowałem teraz chodzi bez zarzutów.
  4. witam kolegów,ja wymieniałem olej w skrzyni jakieś 4 miechy temu i w skrzyni HNV wchodzi 1.9L oleju i powinno się wymieniać bo tak mi powiedzieli w aso,wymieniałem sam ale olej kupiłem w aso w Tychach oryginalny dałem 40zł za 1L i biegi wchodzą lepiej..
  5. mi w aso(Tychy) powiedzieli 320zł za ustawienie zbieżności,a w warsztacie u znajomego zapłaciłem 90zł lekkie przebicie mają.....
  6. witam kolegów,też tak miałem w b5 a teraz w b6 chyba jakieś fatum,wymieniałem bezpieczniki a okazało się ze w wiązce przewody z boku klapy w takiej gumowej rurce u kiwały mi się przewody i robiły zwarcie,prze lutowałem je i tera jest gitara...Podobnie miałem z drzwiami kierowcy ale nie paliło bezpieczników tylko raz się podświetlały a raz nie przyciski w drzwiach.warto to sprawdzić.pozdrawiam
  7. ja wymieniałem 6 miechów temu łożyska,a okazało się że opona była walnięta, dałem 220zł za FAG, a później 4 oponki,więc warto sprawdzić opony
  8. ja robiłem hamulce tak jak pisałem,nie mam najmniejszego problemu z hamulcami:dobrze,przeglądami i zero komunikatów na kompie:dobrze
  9. witam,ja wymieniałem sam i zrobiłem to bez kompa,a mianowicie po ściągnięciu koła i wyjęciu starych klocków musisz odkręcić silniczek od ręcznego to są dwie śrubki(nr9)i go zdjąć w uchwycie zostaje tył tłoka i na środku otwór na klucz(gwiazdkę chyba T45)i kręcąc wkręcasz tłoczek,potem składasz wszystko uważając na oring uszczelniający silniczek i po przekręceniu zapłonu naciśnij przycisk ręcznego wtedy trzy razy się zaciśnie i odblokuje(tak się ustawia)u mnie działa oki zrobiłem już 30tyś km i nie mam problemu na przeglądzie
  10. witam kolegów,dołączam się do pytania bo nadal odpowiedzi nie ma,z tego co mi się zdaje to koledze chodzi o górę samej klapki podłokietnika(numer 30)a nie całą konsole środkową,czy ktoś się z tym bawił?
  11. wystarczy Ci arkusz 140cm na 100cm(tak żeby było 4 razy 70cm*50cm) ja kupiłem dwie puszki na wszelki wypadek(firmy BOLL super klej w sprayu)ale jedna mi została
  12. jak ściągniesz cały bok to możesz jeszcze odkręcić resztę uchwytu,a więcej nie rozbierzesz ro jest zgrzewane,ja popsikałem dwa razy klejem i pomalutku płaskim szerokim śrubokrętem wciskałem w boki tak jak stara tapicerka i przycinałem,elegancko siadło:dobrze
  13. kilka fotek po zrobieniu,a i tak wygląda skóra,ja kupiłem arkusz 140cm na 100cm i wystarczył:dobrze
  14. na początku chciałem zdjąć stary materiał ale spróbowałem na ten co był i wyszło elegancko,zrobię parę fotek i wyślę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności