Skocz do zawartości

adamw336

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adamw336

  • Urodziny 29.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    adi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Korsze

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

575 wyświetleń profilu
  1. Starałem się żeby oferta była przejrzysta i czytelna
  2. Oczywiście. plus ewentualna cena wysyłki.
  3. Witam. Na sprzedaż: 1. Kierownica trójramienna MF 8 przycisków z Passata B6, 2008r Nr Vag: 3C0 419 091 AB - kierownica była malowana prze zemnie w tamtym roku. Wygląd znośny (starałem się robić dobre zdjęcia), Srebrny element jest oklejony folią (szczotkowane aluminium) 2. Poduszka powietrzna jedno nabojowa Nr Vag: 1K0 880 201 BT 3. Wiązka poduszki jedno nabojowej (poduszka - zwijak) Nr Vag: 1K0 971 584 C 4. Moduł kierownicy pod multifunkcję 8 przyciskową. Nr Vag: 3C0 953 549 AE Wszystkie przedmioty w 100% sprawne. Nie generują błędów i są z demontażu z mojego auta. Nie leżakowane na szrocie. Przedmioty wystawione na innych aukcjach wiec zastrzegam prawo do zakończenia oferty przed czasem.
  4. Witam fachowców. Mam już cały komplet. Kierownicę 12MF - 3C8 419 091 BE Poduszkę - 3C8 880 201 T Wiązkę w kierownicy - 3C8 971 584F Moduł z końcówką 3C0 953 549 AK. Mechanicznie nie boję podejść do tematu bo w swoim aucie poduszkę mam jedno nabojową (Passat B6 2008r vin 2009) ale przeraża mnie trochę etap kodowania i adaptacji. Aktualnie posiadam taki moduł z takim kodowaniem: Numer VAG : 3C0953549AE Nazwa : Elektronika kolumny kierownicy Opis ster. : J0527 Komunikacja : TP2.0, CANT=300 CANE=2FC Wersja SW : 0020 Kodowanie : 0000111 Nie wykryto usterek. Kodowanie przepisać w niezmienionej formie? Czy proces adaptacji dotyczy jedynie czujnika skrętu czy może jeszcze czegoś? Zwijak zostaje stary? (mam mf8, jeden nabój )
  5. Cześć chłopaki. Sprawa jest tego typu, że na trasie wyskoczył mi błąd: 009326, 4 czujnik temperatury spalin. Niby prosta sprawa, ale w moim aucie są tylko 3 czujniki (chyba, że się mylę) i też ciekawi mnie temperatura czujnika w kolektorze (czyli nr1) Kolektor zimniejszy niż filtr DPF? Natomiast 930 stopni na 4 odpowiadało by temu, że go w ogóle niema. Rano po kilku minutach czujnik ciągle pokazywał 18 stopni. Dopiero po dodaniu gazu wchodziło do 120 stopni. Po jego odpięciu nie wyskakują żadne błędy jedynie po dodaniu gazu nie wskakuje na 120 tylko stoi na 18 stopni. Na ros tech piszą tak: Dobrze rozumiem, że czujnik nr 1 może generować błąd czujnika 4? Ten schemat pasuje do CBAB bo już zgłupiałem lekko
  6. Dzięki wielkie za tę informację bo licznik też zamierzam zmieniać. Przepraszam za poprzedni post bo niezrozumiale napisałem. Pisząc o zagarach miałem namyśli licznik. Pytając o zegar kompatybilny z b6 i Marcina chodziło mi o zegarek analogowy. Ten gdzie w B6 jest guzik awaryjnych.
  7. Dzięki. Już powoli zaznajamiam się z opisem wymiany zegarów. A wiesz może gdzie dostępny jest zegar z b7 kompatybilny z b6? Pisaliście, że Marcin posiada takowe, bez konieczności zmiany gatewaya z B7 i kombinacji. Masz jakiegoś linka?
  8. A co jeśli mam czerwone zegary? Nie ma opcji wymiany dekorów z b7?
  9. Mam podobnie jak kolega. Chciałem zamienić swojego RNS 510 na jakiegoś chińczyka. Doskwiera mi brak bluetooth, kamery cofania (brak oryginalnych czujników). Posiadam sterowanie na kierownicy 8 przycisków i duży fis. Doradzicie jakieś radio które będzie przyzwoicie działało? Nie zależy mi na czytniku dvd, wielkości 10 cali czy szybkim procku. Ważniejsze jest by jakość dzwięku była jak najlepsza. Mam jakieś swoje typy pomożecie coś wybrać? Tyle jest tego, że się już gubię Oczywiście wersja 2gb ram https://pl.aliexpress.com/item/4000088935841.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5ae957cfym4Wrv&algo_pvid=5ba6f0fa-b41e-4071-9ab7-6c31c0cc8ae1&algo_expid=5ba6f0fa-b41e-4071-9ab7-6c31c0cc8ae1-0&btsid=f0c7ee44-9071-42f9-851a-9fd1ff1f3ebd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55 https://pl.aliexpress.com/item/32882178177.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5ab957cfu6UVer&algo_pvid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38&algo_expid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38-8&btsid=161913f8-0c16-470a-ad3f-ef11247e1dbe&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55 https://pl.aliexpress.com/item/32890007381.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5ab957cfu6UVer&algo_pvid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38&algo_expid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38-15&btsid=161913f8-0c16-470a-ad3f-ef11247e1dbe&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55 ten chyba ma najbardziej ludzkie menu https://pl.aliexpress.com/item/32901835132.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5ab957cfu6UVer&algo_pvid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38&algo_expid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38-27&btsid=161913f8-0c16-470a-ad3f-ef11247e1dbe&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55 https://pl.aliexpress.com/item/32983196697.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5ab957cfu6UVer&algo_pvid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38&algo_expid=690ca819-a981-4c0b-af59-d4ed648b0e38-7&btsid=161913f8-0c16-470a-ad3f-ef11247e1dbe&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55
  10. Dziękuje za rady. Staram się dbać jak tylko mogę. Diagnozuje paska vag can pro raz na jakiś czas. Dolewam na co dzień Archoil AR6900-D MAX do paliwa. Wymieniam olej co 12 tys km (Millers albo oryginalny VW)
  11. Może tak być. Dzięki za informacje. Temat do zamkniecia.
  12. Myślisz, że kiedyś DPF był juz wymieniany? Bo chyba nie możliwe żeby po 300 tys km miał takie parametry. Kupiłem go z przebiegiem 260tys i zrobiłem 40 przez dwa lata.
  13. Cześć W moim pastuszku za chwilę na zegarze pojawi się 300 000 km. Mam dalej zainstalowany dpf. Możecie mi na podstawie tych danych ze zdjęcia powiedzieć w jakiej filtr jest kondycji? Zbierać już kapustę na nowy? Screen zrobiony na zimnym silniku, chwilę po odpaleniu. Pozdrawiam
  14. Witam. Rok temu przekładałem Paska z Anglika i jak wiadomo nie obyło się bez problemów. Kilka rozwiązałem samodzielnie ale kilka ciągle pozostaje do rozgryzienia. Mianowicie auto jest i było fabrycznie wyposażone w czujnik zmierzchu oraz deszczu. O ile deszczu działa o tyle zmierzchowy nie żyje. Tzn mam funkcję Coming/Leaving Home i strasznie drażni mnie fakt, że działa ona w dzień. Otwierając auto w pełnym słońcu odpalają się światła gdzie powinno się to robić nocą. Podobnie jest gdy przerzucę włącznik świateł na auto. Światła zapalają się w dzień. Jak aktywować czujnik który "mówi" dla paska,że na zewnątrz jest jasno? Posiadam moduł Bordnetz-SG h54 3C8 937 049 E
  15. W moim przypadku pomogła wymiana panelu climatronic. U mnie problem pojawił się po zmianie zwykłej klimatyzacji na climatronic. W wielkim skrócie chodziło o to, że nagrzewnica, silniki i wszystkie mechanizmy było z końca 2008r, a panel był z 2006 (wtedy używano do sterowania obiegiem zamkniętym dwóch klapek i dwóch silników). W połowie 2008 przeszli na system jednosilnkowy. Panel poprostu wysyłał błędne informację do silniczka klapy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności