viking Zgłoś #41 Napisano 7 Sierpnia 2011 Jaką adaptację? ---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:39 ---------- Po co wam to VAG Tacho skoro robicie procedurą VAG Com?Wszystko się robi VAG Tacho bez tych procedur.Odczytujesz pin nowego licznika,następnie wciskasz Program new key i programujesz kluczyki,żadnych pinów starego licznika,ani procedur z ross techa. masz racje to proste tylko ze tak robilismy i niby kluczyki sa zaprogramowane , z tym ze miga lampka ot immo i ayto odpala i gasnie , i powiedz mi w takim razie co jest nie tak sa błedy (post 26) poprostu nieudaje sie auta odpalic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #42 Napisano 7 Sierpnia 2011 masz racje to proste tylko ze tak robilismy i niby kluczyki sa zaprogramowane , z tym ze miga lampka ot immo i ayto odpala i gasnie , i powiedz mi w takim razie co jest nie tak sa błedy (post 26) poprostu nieudaje sie auta odpalic Sprawdź wtyczki od licznika,czy któraś nie jest źle wciśnięta.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #43 Napisano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Sprawdź wtyczki od licznika,czy któraś nie jest źle wciśnięta.:dobrze ale ja nie wymieniałem licznika !!! tylko wgrałem inny empron wiec wtyczki raczej sa ok bo nikt ich nie ruszał wiec juz niemam pojecia co jest nie tak , i jedyna opcja by immo wkoncu pozwoliło odpalic auto to adaptacja ecu do licznika Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez viking Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #44 Napisano 7 Sierpnia 2011 Sprawdź wtyczki od licznika,czy któraś nie jest źle wciśnięta. wez przeczytaj temat od poczatku bo widze ze nie wiesz o co wq tej historii chodzi. przynajmniej pierwszego posta przeczytaj Po co wam to VAG Tacho skoro robicie procedurą VAG Com?Wszystko się robi VAG Tacho bez tych procedur.Odczytujesz pin nowego licznika,następnie wciskasz Program new key i programujesz kluczyki,żadnych pinów starego licznika,ani procedur z ross techa. kolego czy Ty myslisz ze tak nie probowalismy? ja mam jakies pojecie o kodowaniu kluczy i wiem ze w tym filozofii zadnej nie ma ale jak nie da sie ich zakodowac to co mam zrobic?? rozplakac sie? zrozum ze 2 rozne wsady byly wgrane i nie da sie zakodowac kluczy. procedure ross techa mam z ich strony i jak potrafisz pare slow po angielsku przeczytac to wyczytasz ze potrzeba starego i nowego pinu aha i zebys zaraz nie pisal ze pestek na pewno nie wymienilismy - pestki byly nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #45 Napisano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) wez przeczytaj temat od poczatku bo widze ze nie wiesz o co wq tej historii chodzi. przynajmniej pierwszego posta przeczytaj kolego czy Ty myslisz ze tak nie probowalismy? ja mam jakies pojecie o kodowaniu kluczy i wiem ze w tym filozofii zadnej nie ma ale jak nie da sie ich zakodowac to co mam zrobic?? rozplakac sie? zrozum ze 2 rozne wsady byly wgrane i nie da sie zakodowac kluczy. procedure ross techa mam z ich strony i jak potrafisz pare slow po angielsku przeczytac to wyczytasz ze potrzeba starego i nowego pinu aha i zebys zaraz nie pisal ze pestek na pewno nie wymienilismy - pestki byly nowe Skoro masz trochę pojęcia,to powinieneś wiedzieć,że te pestki są wielokrotnego zapisu i nie potrzeba ich wymieniać.Po za tym napisałem ci jak ja to robiłem wiele razy w passku i nie miałem problemu.Może w skodzie jest inaczej,a może gdzieś popełniliście błąd.Także czekaj spokojnie aż,będziesz miał czym odczytać pin starego licznika,bo tego nikt ci nie wyczaruje. I nie spinaj się tak,bo nie ma o co.:dobrze Po za tym kiedyś dawno temu(powinien być mój post w ciekawostkach licznikowych)również skasowałem sobie eeprom w passku,i wgranie drugiego wsadu o takim samym numerze i również nie potrzebowałem pinu poprzedniego wsadu tylko wszystko zrobiłem VAG Tacho. Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #46 Napisano 8 Sierpnia 2011 a zna ktos moze procedure wyciagniecia pinu z ecu za pomoca vag commander zebym cos znowu niezwalił i nieskasował ecu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #47 Napisano 8 Sierpnia 2011 a zna ktos moze procedure wyciagniecia pinu z ecu za pomoca vag commander zebym cos znowu niezwalił i nieskasował ecu ??? Nie wiem jak udało Ci się skasować EEprom licznika, no ale nieważne. Wchodzisz w silnik read EEprom (czy jakoś tak, nie pamiętam bo ostatnio zaglądałem do commandera kilka miesięcy temu) i w jednym z okienek (opisane LOGIN) pokaże Ci się PIN immo. ak program skończy odczytywanie pamięci, to odrazu zapisz ją sobie na dysku, wtedy nawet jak skasujesz zawartość sterownika to będziesz miał kopię w kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #48 Napisano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie wiem jak udało Ci się skasować EEprom licznika, no ale nieważne.Wchodzisz w silnik read EEprom (czy jakoś tak, nie pamiętam bo ostatnio zaglądałem do commandera kilka miesięcy temu) i w jednym z okienek (opisane LOGIN) pokaże Ci się PIN immo. ak program skończy odczytywanie pamięci, to odrazu zapisz ją sobie na dysku, wtedy nawet jak skasujesz zawartość sterownika to będziesz miał kopię w kompie. no mam nadzieje ze niczego nie zwale i odczytam ten pin i uda nam sie wkoncu uruchomic auto bo juz powoli trace nadzieje , i niewiem co robic jak niezadziała czy złom czy serwis ??? powiedz kolego czy pin starego licznika to ten który widac na tym foto???? acha czy na tym obrazku Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez viking Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #49 Napisano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Jak macie vag coma to sprawdźcie bloki wartości mierzonych w liczniku po dopasowaniu kluczy. Blok 22, w trzech pierwszych okienkach powinno być 1, w ostatnim liczba przypisanych kluczy. Blok 23, poz.1 powinno być 1, poz. 2 też 1, poz. 3 też 1, poz. 4 powinno być 6. Blok 24 wszystko na 0. Jak będziecie mieć wsad z ECU to już pójdzie, bo faktycznie klucze dopasowaliście, ale VIN, ImmoID i PIN są różne. Ewentualnie wpisać mu we wsadzie VIN tej skody, ImmoID jest na obudowie licznika, zostaje pin, nie wiem czy jest konieczny taki sam w ECU i liczniku, ale można spróbować. Tu gdzie Login to jest PIN, tylko że tu na obrazku jest połączenie z licznikiem, a Ty masz z ECU odczytać. Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez pogromca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #50 Napisano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) a na tym obrazku widac immo off czy moge wten sposób wyłonczyc immo w bloku 22 wszystko jest na 1 wiec klucze sa zakodowane innych bloków nie sprawdzałem pozatym wsad licznika jest troszeczke inny ewentualnie jak masz screnn miejsca gdzie w vag commie jest pin starego licznika to wrzóc go bedzie mi łatwiej go zlokalizowac Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez viking Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #51 Napisano 8 Sierpnia 2011 Nie wiem czy można wyłączyć immo w ten sposób, bo nie bawiłem się w to. Ale lepiej zapisz sobie ten wsad z ECU zanim zaczniesz coś kombinować. Masz już tego commandera? To odczytaj wsad ECU i zapisz go na dysku, będzie też podany PIN jak na screenie. No i dalej jedziesz vag comem, albo tacho ręcznie powpisywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #52 Napisano 9 Sierpnia 2011 witajci powie mi ktos jak po kolei wyciagnac pin z ecu za pomoca vag commandera bo nigdy nie uzywałem commandera czy jest gdzies jakis opis jak to robic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #53 Napisano 9 Sierpnia 2011 Nie znam do końca tego wynalazku ale chyba będzie podobnie jak tutaj:[ame]http://www.youtube.com/watch?v=TlKO4yFMlj4[/ame] w 18 sekundzie okienko LOGIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #54 Napisano 9 Sierpnia 2011 witajci powie mi ktos jak po kolei wyciagnac pin z ecu za pomoca vag commandera bo nigdy nie uzywałem commandera czy jest gdzies jakis opis jak to robic tylko uwazaj co naciskasz zebys nie zrobil tego co z eepromemlicznika bo wtedy to juz bedzie lipa na maxa pin z ecu czyta sie tak jak na filmiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #55 Napisano 9 Sierpnia 2011 tylko uwazaj co naciskasz zebys nie zrobil tego co z eepromemlicznika bo wtedy to juz bedzie lipa na maxapin z ecu czyta sie tak jak na filmiku dobra pin zczytany i zrobiona kopia zapasowa ecu jak bym cos skasował wysłałem takrze prosbe do kolegi pogromca by przejrzał wsady i zobaczył czy wszystko z nimi ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #56 Napisano 10 Sierpnia 2011 witajcie auto odpalone kolega pogromca dpoasował mi wsady za co mu bardzo DZIEKUJE wszystko gra auto odpala ale niestety miga mi ciagle lampka od immo i mam nastempójace błedy adres 17 01176-key 65-10-unauthorized-intermitent 01177- engine control unit 64-10-not currently testable-intrtmitent niewiemoco chodzi sprawdzałem błedy vag i kluczyki pozycja 08 meas blocks i wybrałem 22 i tak w pierwszym okienku 0 w drugim 0 w trzecim 1 i czwartym 4 niewiem co jest nie tak ze tak sie dziej moze immo jest wyłonczone albo cos z nim nie tak ??? na wyswietlaczu fis pojawia mi sie napis immo activ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #57 Napisano 10 Sierpnia 2011 Immo masz wyłączone w ECU... Jeśli chce Ci się bawić to musisz włączyć immo w ECU i zakodować klucze w zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #58 Napisano 11 Sierpnia 2011 jutro zmieniam pestki i vag tacho koduje klucze i vag commanderem włanczam immo i powinno juz byc ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #59 Napisano 11 Sierpnia 2011 jutro zmieniam pestki i vag tacho koduje klucze i vag commanderem włanczam immo i powinno juz byc ok troche inna kolejnosc - immo w ecu on i wtedy kodowanie pestek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #60 Napisano 6 Lutego 2014 witam! koledzy mam licznik 3B0920822 B00 z immo2 i nie mogę zgrać softu vagtacho .Moje pytanie jest takie mam licznik 3B0920847 E VDO i z niego zgrywam soft vagtacho. Czy znając pin ze starego licznika i immoID który jest na obudowie i oczywiście swój Vin ,mając wsad z nowego licznika mogę w kleić te dane i po wgraniu do licznika 3B0920847 E ruszy od strzału .Czy będzie problem z różnica immo między ECU a licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach