Skocz do zawartości
viking

pomocy!!! skasowałem pamiec emppron potrzebuje wsad licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Jaką adaptację?

 

---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:39 ----------

 

Po co wam to VAG Tacho skoro robicie procedurą VAG Com?Wszystko się robi VAG Tacho bez tych procedur.Odczytujesz pin nowego licznika,następnie wciskasz Program new key i programujesz kluczyki,żadnych pinów starego licznika,ani procedur z ross techa.

 

masz racje to proste tylko ze tak robilismy i niby kluczyki sa zaprogramowane , z tym ze miga lampka ot immo i ayto odpala i gasnie , i powiedz mi w takim razie co jest nie tak sa błedy (post 26) poprostu nieudaje sie auta odpalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz racje to proste tylko ze tak robilismy i niby kluczyki sa zaprogramowane , z tym ze miga lampka ot immo i ayto odpala i gasnie , i powiedz mi w takim razie co jest nie tak sa błedy (post 26) poprostu nieudaje sie auta odpalic

Sprawdź wtyczki od licznika,czy któraś nie jest źle wciśnięta.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź wtyczki od licznika,czy któraś nie jest źle wciśnięta.:dobrze

 

 

ale ja nie wymieniałem licznika !!! tylko wgrałem inny empron wiec wtyczki raczej sa ok bo nikt ich nie ruszał wiec juz niemam pojecia co jest nie tak , i jedyna opcja by immo wkoncu pozwoliło odpalic auto to adaptacja ecu do licznika

Edytowane przez viking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź wtyczki od licznika,czy któraś nie jest źle wciśnięta.

wez przeczytaj temat od poczatku bo widze ze nie wiesz o co wq tej historii chodzi. przynajmniej pierwszego posta przeczytaj

Po co wam to VAG Tacho skoro robicie procedurą VAG Com?Wszystko się robi VAG Tacho bez tych procedur.Odczytujesz pin nowego licznika,następnie wciskasz Program new key i programujesz kluczyki,żadnych pinów starego licznika,ani procedur z ross techa.

kolego czy Ty myslisz ze tak nie probowalismy? ja mam jakies pojecie o kodowaniu kluczy i wiem ze w tym filozofii zadnej nie ma ale jak nie da sie ich zakodowac to co mam zrobic?? rozplakac sie? zrozum ze 2 rozne wsady byly wgrane i nie da sie zakodowac kluczy. procedure ross techa mam z ich strony i jak potrafisz pare slow po angielsku przeczytac to wyczytasz ze potrzeba starego i nowego pinu

 

aha i zebys zaraz nie pisal ze pestek na pewno nie wymienilismy - pestki byly nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wez przeczytaj temat od poczatku bo widze ze nie wiesz o co wq tej historii chodzi. przynajmniej pierwszego posta przeczytaj

 

kolego czy Ty myslisz ze tak nie probowalismy? ja mam jakies pojecie o kodowaniu kluczy i wiem ze w tym filozofii zadnej nie ma ale jak nie da sie ich zakodowac to co mam zrobic?? rozplakac sie? zrozum ze 2 rozne wsady byly wgrane i nie da sie zakodowac kluczy. procedure ross techa mam z ich strony i jak potrafisz pare slow po angielsku przeczytac to wyczytasz ze potrzeba starego i nowego pinu

 

aha i zebys zaraz nie pisal ze pestek na pewno nie wymienilismy - pestki byly nowe

Skoro masz trochę pojęcia,to powinieneś wiedzieć,że te pestki są wielokrotnego zapisu i nie potrzeba ich wymieniać.Po za tym napisałem ci jak ja to robiłem wiele razy w passku i nie miałem problemu.Może w skodzie jest inaczej,a może gdzieś popełniliście błąd.Także czekaj spokojnie aż,będziesz miał czym odczytać pin starego licznika,bo tego nikt ci nie wyczaruje. I nie spinaj się tak,bo nie ma o co.:dobrze

Po za tym kiedyś dawno temu(powinien być mój post w ciekawostkach licznikowych)również skasowałem sobie eeprom w passku,i wgranie drugiego wsadu o takim samym numerze i również nie potrzebowałem pinu poprzedniego wsadu tylko wszystko zrobiłem VAG Tacho.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zna ktos moze procedure wyciagniecia pinu z ecu za pomoca vag commander zebym cos znowu niezwalił i nieskasował ecu ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a zna ktos moze procedure wyciagniecia pinu z ecu za pomoca vag commander zebym cos znowu niezwalił i nieskasował ecu ???

Nie wiem jak udało Ci się skasować EEprom licznika, no ale nieważne.

Wchodzisz w silnik -> read EEprom (czy jakoś tak, nie pamiętam bo ostatnio zaglądałem do commandera kilka miesięcy temu) i w jednym z okienek (opisane LOGIN) pokaże Ci się PIN immo. ak program skończy odczytywanie pamięci, to odrazu zapisz ją sobie na dysku, wtedy nawet jak skasujesz zawartość sterownika to będziesz miał kopię w kompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak udało Ci się skasować EEprom licznika, no ale nieważne.

Wchodzisz w silnik -> read EEprom (czy jakoś tak, nie pamiętam bo ostatnio zaglądałem do commandera kilka miesięcy temu) i w jednym z okienek (opisane LOGIN) pokaże Ci się PIN immo. ak program skończy odczytywanie pamięci, to odrazu zapisz ją sobie na dysku, wtedy nawet jak skasujesz zawartość sterownika to będziesz miał kopię w kompie.

 

 

no mam nadzieje ze niczego nie zwale i odczytam ten pin i uda nam sie wkoncu uruchomic auto bo juz powoli trace nadzieje , i niewiem co robic jak niezadziała czy złom czy serwis ???

 

powiedz kolego czy pin starego licznika to ten który widac na tym foto????

 

 

acha czy na tym obrazku

vagk2.jpg

Edytowane przez viking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak macie vag coma to sprawdźcie bloki wartości mierzonych w liczniku po dopasowaniu kluczy.

Blok 22, w trzech pierwszych okienkach powinno być 1, w ostatnim liczba przypisanych kluczy.

Blok 23, poz.1 powinno być 1, poz. 2 też 1, poz. 3 też 1, poz. 4 powinno być 6.

Blok 24 wszystko na 0.

 

Jak będziecie mieć wsad z ECU to już pójdzie, bo faktycznie klucze dopasowaliście, ale VIN, ImmoID i PIN są różne. Ewentualnie wpisać mu we wsadzie VIN tej skody, ImmoID jest na obudowie licznika, zostaje pin, nie wiem czy jest konieczny taki sam w ECU i liczniku, ale można spróbować.

 

Tu gdzie Login to jest PIN, tylko że tu na obrazku jest połączenie z licznikiem, a Ty masz z ECU odczytać.

Edytowane przez pogromca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a na tym obrazku widac immo off czy moge wten sposób wyłonczyc immo w bloku 22 wszystko jest na 1 wiec klucze sa zakodowane innych bloków nie sprawdzałem pozatym wsad licznika jest troszeczke inny ewentualnie jak masz screnn miejsca gdzie w vag commie jest pin starego licznika to wrzóc go bedzie mi łatwiej go zlokalizowac

immo_off.jpg

Edytowane przez viking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy można wyłączyć immo w ten sposób, bo nie bawiłem się w to. Ale lepiej zapisz sobie ten wsad z ECU zanim zaczniesz coś kombinować.

Masz już tego commandera?

To odczytaj wsad ECU i zapisz go na dysku, będzie też podany PIN jak na screenie. No i dalej jedziesz vag comem, albo tacho ręcznie powpisywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajci powie mi ktos jak po kolei wyciagnac pin z ecu za pomoca vag commandera bo nigdy nie uzywałem commandera czy jest gdzies jakis opis jak to robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witajci powie mi ktos jak po kolei wyciagnac pin z ecu za pomoca vag commandera bo nigdy nie uzywałem commandera czy jest gdzies jakis opis jak to robic

tylko uwazaj co naciskasz zebys nie zrobil tego co z eepromemlicznika bo wtedy to juz bedzie lipa na maxa

pin z ecu czyta sie tak jak na filmiku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko uwazaj co naciskasz zebys nie zrobil tego co z eepromemlicznika bo wtedy to juz bedzie lipa na maxa

pin z ecu czyta sie tak jak na filmiku

 

 

dobra pin zczytany i zrobiona kopia zapasowa ecu jak bym cos skasował wysłałem takrze prosbe do kolegi pogromca by przejrzał wsady i zobaczył czy wszystko z nimi ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie

auto odpalone kolega pogromca dpoasował mi wsady za co mu bardzo DZIEKUJE wszystko gra auto odpala ale niestety miga mi ciagle lampka od immo i mam nastempójace

błedy adres 17

 

01176-key

65-10-unauthorized-intermitent

01177- engine control unit

64-10-not currently testable-intrtmitent

 

niewiemoco chodzi sprawdzałem błedy vag i

kluczyki pozycja 08 meas blocks i wybrałem 22 i tak w pierwszym okienku 0 w drugim 0 w trzecim 1 i czwartym 4

niewiem co jest nie tak ze tak sie dziej moze immo jest wyłonczone albo cos z nim nie tak ??? na wyswietlaczu fis pojawia mi sie napis immo activ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Immo masz wyłączone w ECU...

Jeśli chce Ci się bawić to musisz włączyć immo w ECU i zakodować klucze w zegarach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro zmieniam pestki i vag tacho koduje klucze i vag commanderem włanczam immo i powinno juz byc ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jutro zmieniam pestki i vag tacho koduje klucze i vag commanderem włanczam immo i powinno juz byc ok

troche inna kolejnosc - immo w ecu on i wtedy kodowanie pestek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

koledzy mam licznik 3B0920822 B00 z immo2 i nie mogę zgrać softu vagtacho .Moje pytanie jest takie mam licznik 3B0920847 E VDO i z niego zgrywam soft vagtacho. Czy znając pin ze starego licznika i immoID który jest na obudowie i oczywiście swój Vin ,mając wsad z nowego licznika mogę w kleić te dane i po wgraniu do licznika 3B0920847 E ruszy od strzału .Czy będzie problem z różnica immo między ECU a licznikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności