viking Zgłoś #1 Napisano 28 Lipca 2011 witajcie bawiłem sie kabelkiem vag tacho i przez własna głupote:debil skasowałem pamiec licznika , jestem w zajebistej kropce niemoge odpalic auta ,licznik wogle nie działa w miejscu gdzie sa kilometry pojawił sie napis def , wiec potrzebuje wsadu licznika do mojej skody superb 2,5 v6 tdi 2002 rok jesli jest ktos na forum kto moze mi pomóc to bardzo prosze o pomoc , niewiem jak to wszystko teraz odkrecic . :dupablada Powiedzcie mi czy dam rade jak zdobede ten wsad zrobic to samemu czy raczej zostaje tylko serwis ??? jeszcze raz bardzo was prosze o pomoc !!!!! i z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #2 Napisano 28 Lipca 2011 Powiedz kolego jak skasowałeś, może ustrzeże to innych. Mi ostatnio pomógł Robert (chudy_lis), pełen profesjonalizm, zna się na rzeczy. Rozmawiaj z Nim, może coś razem wymyślicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 28 Lipca 2011 Ładnego bigosu sobie naważyłeś. Laweta i ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2011 Wrzuć sobie jakiś wsad od passata tdi, zależy jaką masz wersję kompa, pół czy cały to 3B0920827A, albo 3B0920847E i dopasuj immo vag-comem. A jakim cudem tą pamięć skasowałeś? Pewnie dałeś zapisywanie bez otworzenia wsadu w tacho? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2011 Może to mało elkeganckie będzie ale po co się bawiłeś ...? jak jest wszystko w porządku to się nie grzebie przy takich poważnych rzeczach, pewnie chciałeś korekcję zrobić ? A żeby Ci pomóc jakoś to daj konkrety jakieś tzn nr licznika z vaga zczytaj czy z tego tacho Twojego zdolnego:) bo może być kilka wersji zegarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 28 Lipca 2011 może to pomoże trochę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=62195&highlight=wsad+zegar%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #7 Napisano 28 Lipca 2011 no tak wiem ze za głupote trzeba płacic jutro dzwonie do serwisu skody i bede wiedział ile funtów moja głupota bedzie kosztowała jak sporo to bede szukał wsadu i próbował samemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #8 Napisano 28 Lipca 2011 Po co masz się nabawić nerwów, powiedzą Ci dużo nawet bardzo, poczytaj wskazówek naszych i bierz się sam do roboty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #9 Napisano 29 Lipca 2011 witajcie dzwoniłem do serwisu i umówiłem sie na poniedziałek na 8 rano i zobaczymy co powiedza lawete juz zamówiłem na niedziele wieczorem , jasne ze wolał bym to zrobic sam ale to nie takie proste vag tacho niezczytuje mi numeru licznika wiec nawet niewiem jaki mam licznik a co dopiero cała reszte , wiec se odpuszcze to chyba za wysoka szkoła jak dlamnie softa moze bym wgrał ale jeszcze immo itp wiec ciezka sprawa , i niestety za głupote trzeba płacic , mam nadzije ze wgraja mi to wszystko od reki i niebede ai nieskasuja wiecej jak sto no moze sto piedziesiat funtów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alvaro Zgłoś #10 Napisano 29 Lipca 2011 Nie wiem czy nie tanszym kosztem bedzie zakup licznika tylko musisz miec pin do niego. Wkladasz dodajesz kluczyki i auto cyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #11 Napisano 29 Lipca 2011 Passat i superb mają takie same liczniki konstrukcyjnie wiec proponuję doraźnie wrzucić wsad od passata i zaprogramować klucze vagiem, ewentualnie może być potrzeba wymiany transponderów na nowe czyste. Na pewno już gorzej nie będzie, więc warto spróbować Nie słyszałem żeby w ASO wgrywali softy do liczników, mogą stwierdzić że uszkodzony i wymiana... no ale może coś wymyślą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #12 Napisano 29 Lipca 2011 Nie wiem czy nie tanszym kosztem bedzie zakup licznika tylko musisz miec pin do niego. Wkladasz dodajesz kluczyki i auto cyka. Jeśli ma VAG Tacho,to odczyt pinu to żaden problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2011 z tego co na forum czytałem to w polsce za nowego softa do licznika do skody fabi , gosciowi wzieli 350zł wiec niewiem skad to wziołes ze niewgraja softu tylko licznik wymienia ?? raczej dla asso to by dziwne było ze zamiast softu wymieniaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #14 Napisano 1 Sierpnia 2011 i bede wiedział ile funtów moja głupota bedzie kosztowała dobrze to to nie wrozy. w uk fachowcow brak - wielu moze to potwierdzic. vag comem sprawdz numer licznika i szukaj wsadu. tu masz temat ze wsadami http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64999 moze byc od wersji EU - nie bedzie dobrze wskazywal predkosci itd ale to nie problem. kluczyki na bank beda musialy byc na nowo kodowane pestki tez na bank nowe musza byc. to tyle w temacie. w uk w servisach pracuja barany i nie maja pojecia o niczym. nie zdziwi mnie jeli nie beda wiedzieli co zrobic z fantem. mysle ze moga nawet chciec wymieniac zegary nowe zegary ze wsadem + kodowanie kluczykow. tanie to wszystko nie bedzie - jak masz troche samozaparcia to dzilaj sam. jak bys potrzebowal pestek to mam kilka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #15 Napisano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) witajcie oddałem auto do serwisu i d... , nie naprawili twierdza ze sie nieda ale proponuja wymiane na nowy licznik za 800funtów wiec im odmówiłem i musze jutro odebrac auto i oczywiscie za wizyte i diagnoze 80 funtów kurcze niewiem co mam teraz robic numeru licznika nie moge odczytrac ,i sadze ze oni tez nie mogli wiec zaproponowali wymiane proponowałem im wymiane na uzywany to odpowiedzieli ze oni sie nie podejmuja . teraz mam auto na ulicy i zero perspektyw co mam robic /??? moze kupic uzywany licznik i samemu przełozyc tylko jak to zrobic bo co z immo ??? acha i czy licznik od 1,9 do 2,5 tdi bedzie pasował??? aha nasuneła mi sie jeszcze jedna mysl jutro musze odebrac auto z serwisu i moze spróbowac wyłonczyc immo i wgrac jakakolwiek pamiec by mozna było jezdzic ??? Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez viking Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2011 witajcie oddałem auto do serwisu i d... , nie naprawili twierdza ze sie nieda ale proponuja wymiane na nowy licznik za 800funtów wiec im odmówiłem i musze jutro odebrac auto i oczywiscie za wizyte i diagnoze 80 funtów kurcze niewiem co mam teraz robic numeru licznika nie moge odczytrac ,i sadze ze oni tez nie mogli wiec zaproponowali wymiane proponowałem im wymiane na uzywany to odpowiedzieli ze oni sie nie podejmuja . teraz mam auto na ulicy i zero perspektyw co mam robic /??? moze kupic uzywany licznik i samemu przełozyc tylko jak to zrobic bo co z immo ??? acha i czy licznik od 1,9 do 2,5 tdi bedzie pasował??? aha nasuneła mi sie jeszcze jedna mysl jutro musze odebrac auto z serwisu i moze spróbowac wyłonczyc immo i wgrac jakakolwiek pamiec by mozna było jezdzic ??? Próbowałeś tego,o czym pisał Pogromca?Ewentualnie podaj VIN w tym http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1418162#post1418162 temacie i ktoś ci sprawdzi z jakim numerem licznik jest tam zamontowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 1 Sierpnia 2011 Na elektrodzie znajdziesz wsady. Numer licznika powinien być na obudowie, jeśli go tam nie ma to przejrzyj sobie logi z VCDS, może masz gdzieś zapisany na dysku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #18 Napisano 1 Sierpnia 2011 no i d... podzwomiłem gdzie sie da i nic zciagam auto spowrotem pod blok i bede sam działał z wasza pomoca mam nadzieje ze uda sie to zrobic bo jak nie to złom bo juz niemam ,pojecia co moge zrobic z tym problemem !!! aso głomby wszyscy okoliczni mechanicy głomby nikt nic nie umie wiec pozostajecie mi tylko wy z wasza pomoca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #19 Napisano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) Co do problemu: nie daj się naciągnąć na te 800 funtów. Siedź, czytaj, pytaj, koledzy na pewno postarają się Ci pomóc, przyoszczędzisz funciaków, nauczysz się czego i ta satysfakcja jeżeli się uda - bezcenne Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez sipowitz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #20 Napisano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) jutro jade do serwisu odbieram auto i bede sam starał sie problem rozwiazac bo jak narazie to masa kasy na lawety poszła i stoje w tym samym miejscu co zaczolem , mam m nadzieje ze z wasza pomoca i pomoca forum dam rade i tak jak mówisz sie czegos naucze i niebede partolił , i przynajmiej bede wyrozumiały dla takich jak ja co beda w przyszłosci mieli taki problem witajcie mam nr licznika oto on 3U0 920 941 A kolega zforum cos takiego wynalazł w etce wiec teraz tylko poszukam takiego wsadu i szczegółowej instrukcji jak go wgrac jesli ktos posiada taki wsad to bede wdzieczny Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez viking Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach