Hudzior Zgłoś #41 Napisano 20 Sierpnia 2011 Jakby 2.5 było w R5 to bym się dał nabrać, że to dwa silniki złączone w jeden. Wlasnie 2,5 TDI to rzedowy silnik z 5 cylindrami http://www.autocentrum.pl/volkswagen/touareg/i/silnik-diesla-2.5-r5-tdi-174km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #42 Napisano 20 Sierpnia 2011 To nie sa silniki zlaczone w jeden tylko COS JAK DWA SILNIKI 2.5 ZLOCZONE W JEDEN. Nie mylic pojęc. A 2.5 jest zdecydowanie zbyt slaby do tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukassx11 Zgłoś #43 Napisano 21 Sierpnia 2011 a jeżeli chodzi o żywotność silnika 5.0 tDI czy jest to silnika oparty na pompowtryskiwaczach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #44 Napisano 21 Sierpnia 2011 kolego w lipcu sprzedałem Tura i zakupiłem B6 - żałuje jak cholera. Po upływie 6 m-cy sprzedaje passata i wracam do Turasa. Miałem 2,5 R5 w manualu, fakt nie jest to demon prędkości ale nie ma tragedii. Dobry program i 200KM jest a wtedy już fajnie jeździsz. Kupuj tylko z pneumatyką, to jest najlepsza rzecz co może być. Przed zakupem tylko sprawdź szczelność i śmigaj. Najlepszym rozwiązaniem będzie 3,0TDI. Jak każde auto ma swoje bolączki, ale weź odwiedz forum www.touaregclub.pl i sprawdź co chłopaki piszą. Napewno Tur jest mniej awaryjny niż B6 !!!! Jeśli chodzi o spalanie to Tadkiem przy ekonomicznej jeździe w trasie miałem 8l, w passacie około 6,5. Różnica niewielka, biorąc pod uwagę masę Touarega, opony itd. Kolego kupuj Touarega.AAAA i nie wybieraj się czasem po zakup do Gubina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #45 Napisano 21 Sierpnia 2011 V10 jest na pompowtryskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach