BociekCC Zgłoś #21 Napisano 26 Lipca 2017 Klucz trzpieniowy spline, wpisz w google i kliknij grafikę, nie pamiętam tylko rozmiaru. Na sztuki sprzedają z nasadką 1/2 w jakimkolwiek kiosku typu Castorama itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #22 Napisano 26 Lipca 2017 Klucz trzpieniowy spline, wpisz w google i kliknij grafikę, nie pamiętam tylko rozmiaru. Na sztuki sprzedają z nasadką 1/2 w jakimkolwiek kiosku typu Castorama itp. cos tego typu http://allegro.pl/klucz-piasty-kola-m18-3-4-z-otworem-vw-audi-i6761870676.html http://allegro.pl/klucz-do-piasty-kola-m18-z-otworem-vw-audi-seat-i6459709899.html http://allegro.pl/klucz-piasty-kola-m17-1-2-vw-audi-tesam-krakow-i6900318355.html Gdzie można się dowiedzieć jaki rozmiar tutaj podają, że 18-stka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #23 Napisano 27 Lipca 2017 Zobacz sobie ten filmik od mniej-wiecej 8-mej minuty: https://youtu.be/GFh1yxZpXil Jest tam procedura wymiany amortyzatora w Passacie CC (pierwsze co mi wpadło w "ręce" ale to to samo co B6 i B7). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #24 Napisano 11 Stycznia 2018 witam kolegow, passat b6 2008 2.0 140koni przebieg 218000km. Mam auto prawie od 4 lat, przydaloby sie w koncu cos w nim zrobic. Jezdze duzo autostradach w DE, odczuwam jak by auto plywalo na boki. Mam tez passata b7 2014 z owiele mniejszym przebiegiem. Te auto poprostu leci jak rakieta. Zastanawiam sie nad wymiana amortyzatorow, jak myslicie wymieniac odrazu te puduszki i lozyska? Co ile trzeba je wymieniac? Auto rocznikowo ma juz 10 lat, przez 4 lata wiele w nim nie robilem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #25 Napisano 16 Października 2019 Jestem świeżo po wymianie poduszek, łożysk amortyzatora i amortyzatorów. Oś przednia. Nie wszystko przebiegło bez komplikacji- łącznik nie chciał odkręcić się (spline w tym miejscu to nie był dobry pomysł konstruktora biorąc pod uwagę zawansowaną korozję śrub). No i 2 śruby poduszek się urwały (mimo że były popsikane odrdzewiaczem). Nowe poduszki, łożyska i amortyzatory firmy SACHS. Tydzień temu byłem na przeglądzie. Amortyzatory miały 75% i 68%. Po rozebraniu okazało się że to szroty. Wciskają się niemalże bez oporu, nie odbijają samoistnie i można tłoczyska wyciągnąć ręką wedle upodobania szybko lub wolno. Wyczuwalny luz tłoczyska na boki (słyszalne były stuki w zawieszeniu podczas jazdy po małych nierównościach np po trelince). Na poduszkach amortyzatorów data produkcji 2006 (czyli od nowości) ? Ciekawy jestem jak będzie się teraz prowadził, ale muszę poczekać na jazdę próbną bo równolegle rozrząd robię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiro Zgłoś #26 Napisano 17 Października 2019 Witam. Czy możliwe aby od poduszki amortyzatora słychać i czuć było trzask z przodu karoserii? Problem pojawia się jeśli pokonuje szybko rondo i przy wyjeździe z niego, gdy samochód ma skręcone koła w prawo i kładzie się na lewą stronę. Słychać wtedy trzask, który czuje nogami na podłodze. Wydaje się że sporadycznie pojawia się to też przy ruszaniu i hamowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihu1986 Zgłoś #27 Napisano 5 Czerwca 2020 (edytowane) Czy podrzuci ktoś momenty dokręcania przedniego zawieszenia i głównie poduszek amortyzatorów w b7 właśnie? Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Mihu1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach