Skocz do zawartości

Mihu1986

  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzien dobry, Dorobilismy sie w rodzinie sharana. Nie dziala w nim klakson i podobno jest to wina tasmy/zwijacza i czujnika kata skretu zarazem. Czy vcds jestem w stanie odczytac dokladny jego PN ? Jesli tak to gdzie tego szukac? Moze ma ktos mozliwosc sprawdzenia numeru czesci po VIN? Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc, bo szukanie tej czesci po samej nazwie i roku nie udalo sie. piekna czysta szyba.jfif
  2. Kolega pewnie miał na myśli, że jeśli ma byc zgodnie ze sztuka to wypadałoby. Wg DAS i VW trzeba kalibrować kamerę np nawet po wymianie szyby na taka samą.
  3. W b7 juz wszystkie amorki wymienione na sachs i sprezyny tez. Specjalnie upewnilem sie ze to nie wersja dla sportowego zawieszenia tylko dla standardowego. Liczylem ze wyjdzie cos na plus, ale bez zmian - twardo. b6 ma dopiero 160 tys od nowego i wszystko w oryginale. Zdjecia w zalaczniku
  4. Witajcie, Mam w domu dwa passaty jeden b6 drugi b7. Mój b7 jest strasznie twardy do tego stopnia ze mnie to denerwuje i mimo tego ze nowszy to jeżdzę starszym b6. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie leży przyczyna? Oba auta mam od znikomego przebiegu i od zawsze tak było. Dziś jeździłem MB e320cdi w211 w Avantgarde i nie był tak wygodny jak b6. Co tam za diabeł siedzi w tym zawieszeniu, ze jest takie komfortowe? b6 - WVWZZZ3CZ9E092744 b7 - wvwzzz3czee067312
  5. to malo prawdopodobne ze to wina maty… Chyba ze nie zachowalo proporcji przy wydruku? widzialem Rosjan na drive2.ru ktorzy drukowali na kartkach a4 i je sklejali ze soba tasma i to dzialalo. Ja swoje maty drukowalem w pierwszej lepszej w sumie chyba najtanszej firmie z alledrogo, ktora drukuje banery reklamowe. Troche odbijaja swiatlo i kalibrowalem w ciemnym garazu z pomoca lampki. Mimo przeciwnosci i amatorki prowadzi jak po sznurku.
  6. Szczerze - jak bym płacił to chciałbym jednak abs (asa 275 nie znam). Ja sam drukowalem i poszedłem po najnizszej linii oporu i mam adaptery z pla. Od pol roku uzytkowania nie zauwazylem zeby cos sie z nimi działo czy żeby auto gorzej prowadzilo w upały itp (ktoś może twierdzić ze się mogą odkształcać i pewnie będzie miał racje). Testuj i daj znać. Drukarz powinien wiedzieć czy materiał reaguje na wysokie temp (obstawiam do ok 60 stopni). Apdejt: Mocowania z PLA odksztalcily sie na sloncu. ( no musialem sprawdzic z ciekawosci)
  7. Upewnij sie ze wydrukuje z abs do czego musi miec podgrzewana podstawe (heated bed). Na zdjeciu masz strone prawa i lewa. To duze to strona prawa widoczna na kazdym filmiku/zdjeciu, a to male to strona lewa i to znajduje sie „od spodu” dlatego nie widac tego na filmikach/zdjeciach.
  8. W vw D jest najwyższa. Audi mialy E, ale albo nie dziala w vw albo nic nowego nie wnosi wzgledem D.
  9. Jeżdżę po UK i używam od końca grudnia. Działa, nigdy samo się nie wyłączyło (nic w stylu assystent niedostepny). Czasem wyłaczy dlugie jak mocno odbija światło od znaków (kierunkowskazy kilku miejscowości na raz na mocno odblaskowym białym tle), ale po chwili wracaja same. Chyba najlepsze z udogodnień. Matę przekleiłem z Octavii 5G0862505.
  10. Ja uzylem tych i moge smialo polecic. Nie trzeba zbyt wiele wycinac i zawsze mozna wrocic do 3AA.
  11. W 3AA w przeciwieństwie do 3Q0 nie potrzeba robić parametryzacji. Na tym właśnie poległem w 3Q0. Plik xml z parametrami można zdobyć tylko mając dostęp online, albo od kogoś kto taką parametryzację robił, bo zapisuje się na dysku. kol. wojoo Chyba każdy się ze mną zgodzi, że 3Q0 najlepiej z VW i tyle. Ważne żeby kupić używaną bez zaślepki na soczewkę. Minimalizujesz ryzyko, że to wersja z auta potestowego. One często nie działają. Mam takie z błędem czujnika temperatury. Czyli kupujesz uzywke 3q0980654 z vw, robisz sobie na najnowszy soft 272 ODISem. Później dajesz komuś dostęp zdalny i Ci wgrywa parametry + robi kalibrację. Ew. na wspomnianym przeze mnie forum dostęp kosztuje chyba €25 i widziałem mieli chyba pliki kalibracji xml do odisa.
  12. Miałem u siebie testowo kilka 3AA i jedne prowadziły „jak po sznurku”, inne tragicznie. Wszystkie 272 D. Myślę, że kalibracja jednak doprowadziłaby każdą do stanu używalności i chyba po to przecież jest. Do samego działania dla działania zgadzam się z przedmówcami. Wkładasz i jedziesz.
  13. Faktycznie VCP pełnej kalibracji nie zrobisz. Pozwala „wpisać” wszystkie dane. Będziesz jednak na etapie wstawienia 3AA z innego auta bez kalibracji pod twoje. „I have only seen VCP allow for calibration data to be written to A5 to make it think it has been calibrated. Everytime you flash with ODIS-E the A5 camera it will want to be calibrated. This is done obviously with "basic" settings in ODIS-S and the necessary equipment. If calibration just requires the board then run "basic settings". It should calibrate correctly.” - https://cartechnology.co.uk/archive/index.php/thread-27884-2.html Tak z 3AA do 3Q0 adaptery potrzebne.
  14. 3q0 skalibrujesz sam klonem VCP z „ali”(posiada pliki offline z parametrami) potrzebna tylko plansza kalibracyjna (opyle za flaszkę, bo została mi po kalibracji mojej kamery). Gdybys mial swojego Odis Engineering (może być też klon) to mam kontakt do osoby, która mi robiła kalibrację przez teamviewer. Koszt nie powinien przekroczyć 200zł. Warunek to swoja plansza, wylewka wypoziomowana pod auto i może jako opcja jakas tania poziomnica laserowa, zeby idealnie ustawić auto względem planszy. 3aa to taka zabawka i przedsmak asystenta. Musi mieć fizycznie w miarę przyzwoite linie do odczytu pasa ruchu. 3q0 łapie krawężniki i poprawcie mnie jeśli się mylę, ale chyba też pobocze ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności