Skocz do zawartości

Bulo

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bulo

  • Urodziny 22.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przeworsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem był głownie z 1, dwójka chodziła tylko ciężej niż normalnie. Niezależnie czy silnik ciepły czy zimy. Wszystkie pozostałe biegi + wsteczny chodziły normalnie.
  2. Problemem okazał się wybierak/mechanizm przełączania (numer cześci w moim modelu 02Q301230B). Delikatnie wyrobiło frezy. Zastanawiam się tylko co było tego powodem ? Bo patrząc na to że tej części o tych numerach praktycznie nie można kupić (ani oryginału ani zamiennika) sądze, że ten element raczej nie powinien ulec uszkodzeniu. Oryginalna częśc na stronach zagranicznych w przeliczeniu kosztuje około 1200zł. Na polski stronach nigdzie nie znalazłem tego dostępnego. Na allegro są obecnie 2 używki w granicach 300-400 zł. Nie wiem co mechanik wykombinował z tym frezem bo samego frezu nie da się wymienić ale działa. Zobaczymy tylko jak długo. Za robocizne zapłaciłem całe 50zł...
  3. Ja jestem już umówiony z mechanikiem który wymieniał mi dwumase i prawdopodobnie 11-12 styczeń zostawiam auto u niego. Ma sprawdzać co może być tego powodem. Miałem auto zostawić już przed swiętami ale troche skomplikowały mi się pewne sprawy i nie mogłem zostać bez auta. Jak coś się dowiem albo uda mu się znaleźć przyczynę tego to dam znać
  4. Sprawdzałem dzisiaj jeszcze i biegi na wyłączonym silniku chodzą bardzo gładko, bez najmniejszego oporu. Natomiast na odpalonym silniku 1 i 2 bardzo ciężko - niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny. Jeżeli chodzi o sprzęgło to nie łapie od samego dołu, tak mniej więcej od 1/4
  5. Witam, w zeszłym tygodniu mechanik wymienił mi kompletną dwumasę ze sprzegłęm (z firmy LUK) oraz olej w skrzyni biegów (Fuchs titan sintofluid 75w - weszło około 2,1 - 2,2l) w moim passacie b6 ( 2009r, silnik CBBB, przebieg 350tyś, skrzynia 6 biegowa). Od wymiany przejechałem około 300km i stwierdzam że dużo ciężej jest mi wbić 1 i 2 bieg (jedynka w szczególności) reszta wraz ze wstecznym chodzą normalnie. Przed wymianą dwumasy 1 i 2 nie wchodziły idealnie gładko ale dużo lżej niż teraz. Czy orientujecie się może co może być tego powodem żebym miał jakieś rozeznanie ? bo w przyszłym tygodniu planuje dzwonić do mechanika
  6. Moja wersja samochodu nie posiada xenonów. A patrząc na błędy z komputera "czujnik układu poziomowania pojazdu - przedni lewy" to jest to jedyny czujnik który znalazłem w tym miejscu. Oczywiście patrząc tak na odkryte elementy i nie rozbierając niczego. Tylko czy rzeczywiście ten czujnik może mieć coś wspólnego z problemem z DCC ?
  7. Witam ! Posiadam passata b6 2009r. silnik 2.0 tdi CR. Kod silnika CBBB. Samochód jest wyposażony w system DCC (adaptacyjne zawieszenie) . Posiada do wyboru 3 tryby jazdy sport/normal/comfort. Od jakiegoś czasu system przestał działać tzn. wewnątrz pojazdu pulsuje przycisk którym zmieniałem prace systemu. Nie mogę przełączyć samochodu w inny tryb jazdy. Samochód nie wyświetla żadnych komunikatów na wyświetlaczu , na liczniku też nie zapaliła się żadna kontrolka. Czy ktoś miał może podobny problem ? Dodaję poniżej zdjęcia błędów z komputera oraz zdjęcie czujnika który znajduje się za kołem z lewej strony w zawieszeniu. Numer fabryczny tego czujnika to 3CO 907 503. Niestety nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Czy on jest powodem problemu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności