stinger Zgłoś #1 Napisano 27 Czerwca 2011 Witam problem polega na tym iż czasami nie da sie odpalić autka normalnie tylko trzeba kręcić jakieś 10 sekund i powoli coraz szybciej sie kręci i wreszcie odpali to wielki dym czuć benzyne, po prostu zalewa silnik. Jeszcze jedno co zauważyłem to że pompka paliwa jak pracuje po przekręceniu kluczyka to z jakies 8sek u mnie w Pasku tylko 1sek może 1,5. I pytanie moje co steruje pracą pompki komputer czy to on może siadać już? a może jakaś inna przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Czerwca 2011 1 zły dział (wrzuć w ogólnotechniczny) 2 jakie to polo rok i silnik (oznaczenie) 3 jakie błędy są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #3 Napisano 27 Czerwca 2011 Dobry dział na problemy z POLO Jedno jest pewne, jak szybko nie znajdziesz przyczyny to posypie się katalizator.. a w tych modelach to delikatne ustrojstwo. Potrafi się sypnąć po tygodniu jeżdżenia z walniętą cewką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 27 Czerwca 2011 _zlydzial1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #5 Napisano 27 Czerwca 2011 Na wejscie swiece, kable. Jaki to model polowki, silnik itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 27 Czerwca 2011 Po opisie,jak dla mnie to masz do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Zapomniałeś napisać ze na ciepłym odpala dobrze;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #7 Napisano 28 Czerwca 2011 dzieki za podpowiedzi powiem wam coś więcej może dzisiaj gdyż to POLO to autko dziadka i nie pamiętam typu silnika i oznaczeń. Będe miał dokumenty i autko to napisze. masz racje gdzieś kiedyś wykrył mi błąd czujnika temperatury ale to może być jego przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #8 Napisano 28 Czerwca 2011 masz racje gdzieś kiedyś wykrył mi błąd czujnika temperatury ale to może być jego przyczyna? Może. Albo Vag i odczyt wartości, albo omomierz i pomiar rezystancji tego czujnika na zimnym i na gorącym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #9 Napisano 28 Czerwca 2011 Jak następnym razem będziesz chciał odpalić auto ,odłącz kostkę od czujnika.Sprawdzisz czy będzie różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #10 Napisano 1 Lipca 2011 narazie odpala dobrze nie wiem przy jakich okolicznościach zapla gorzej bede obserwował. Silnik 16V 55KW/ 75 KM typ:AHW, APE, AUA nie wiem który to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #11 Napisano 5 Lipca 2011 Dokładnie, pierwsze co bym sprawdził to czujnik temp silnika. Ew jeśli nie masz przepływomierza w rurze dolotowej, tylko czujnik temp powietrza zasysanego - to też go sprawdź. Qmpel miał ten sam problem w innym aucie i okazało się, że sonda padła i miał nieszczelny przewód od odpowietrzenia zbiornika paliwa. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #12 Napisano 20 Lipca 2011 było w miare teraz jest tragicznie. Gdzie znajduje sie ten czujnik temperatury i powietrza zasysanego? jakieś schemaciki macie może? Nigdy w tym silniku nie dłubałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #13 Napisano 10 Listopada 2011 witam podepne sie pod temat nie chce otwierac nowego tematu szkada syfic forum mam problem z polo 1.4 2001 rok z silnikem aua wiec przeskoczyl w nim pasek rozrzadu i jest problem jak powrocic do 100 procentowych ustawien pasek jest dosc skomplikowany bo ma jeszcze tz balans dwa napinacze itd . jak bym go wymienial ok niema problemo robie swoje znaki i narka a teraz nie wiem co jak jesli zrobil sie mix na kazdym znaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 13 Listopada 2011 ok rozrzad ustawiony po wczesniejszych ogledzinach wygladalo to zle ale w rzeczywistosci nie bylo az tak tragicznie bo ogladalem wszystko w nocy i sugerowalem sie znakami zrobionymi przez kogos w rezultacie po zalozeniu nowego zestawu na pasku tym mniejszym ( tz balans ) przed zrzuceniem poznaczylem sobie wyszlo ok pol zeba roznicy no i zastanawiam sie dlaczego ? pasek byl gates razem z napinaczami i rolkami mam nadzieje ze te wlasnie przestawienie bylo za wszystko odpowiedzialne i jak gada jutro odpale ( brak czasu poskladac wszystko ) bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach