paseekvw Zgłoś #41 Napisano 5 Października 2017 34 minuty temu, DJ M napisał: A gdzie kolego chcesz je kupić? Cena dość dobra. A montaż też czy sam organizujesz? Ogólnie to zagadałem do gościa przy okazji jednego wątku na Wykopie. Tak od słowa do słowa wyszło, że może dać mi lepszą cene o te pare zł na przysłowiowe piwo http://www.abmoto.pl/nokian-wr-d4-195-65-r15-91t-p73415 Montaż przy okazji wymiany oleju w Feuvercie - akurat mam niedaleko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ M Zgłoś #42 Napisano 5 Października 2017 Kurcze, czeka mnie też wymiana opon ale Nokian jest dla mnie za drogi Dziecko mi sie urodzilo i cala kasa sie rozplywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omegaBFL Zgłoś #43 Napisano 7 Października 2017 ja kupowałem na allegro nowe NEXEN za 570 z przesylka 4szt 195/65 R15 i mogę polecić. Ciche i dobrze się trzymają drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo222 Zgłoś #44 Napisano 17 Października 2017 A co myślicie o oponach bieżnikowych takich http://goldgum.pl/ ? Warto zainwestować pieniądze? Czy może kupić opony używane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #45 Napisano 17 Października 2017 poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b5fl2001 Zgłoś #46 Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) W cenie Nexena masz chociażby vredesteina snowtraca 5 (link), który przynajmniej jest wyższej klasy, a i w testach opon radzi sobie całkiem nieźle. Niektóre sklepy zaliczają markę vredestain do segmentu premium, inne ze względu na niższy okres gwarancji do klasy średniej. Z kolei Nexen to albo budżet albo średnia, w zależności od sprzedawcy no i tylko 2 lata gwarancji. Przy dobrych wiatrach można dostać w dobrej cenie pirelli snowcontrol 3 (link) którego jak dobrze pamiętam produkcja skończyła się w tym lub zeszłym roku i model zastąpiony został przez sotto zero serie III. W takiej sytuacji hurtownie żeby nie zostać ze starymi oponami, będą robiły wszystko żeby tylko pozbyć się ich z magazynu. Co wtedy robią? obniżają cenę, dzięki czemu z czasem można będzie dostać ją w cenie opon klasy średniej, o ile ktoś lubi pirelli, bo ja akurat niekoniecznie. Od opon bieżnikowanych lepiej uciekać gdzie pieprz rośnie. Edytowane 5 Listopada 2017 przez b5fl2001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omegaBFL Zgłoś #47 Napisano 21 Listopada 2017 Dnia 5.11.2017 o 22:50, b5fl2001 napisał: W cenie Nexena masz chociażby vredesteina snowtraca 5 Od opon bieżnikowanych lepiej uciekać gdzie pieprz rośnie. jak mi się skończą opony to na pewno wezmę te oponki pod uwagę a co do bieżnikowanych.... oglądaliście test miłośników 4 kółek? Prawie takie kupiłem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mundy1 Zgłoś #48 Napisano 26 Listopada 2017 CHłopaki szybkie pytanie, Mam serie w B5 195/65 r 15 W planach załozenie R18 235/40 ET 44 . Od paska B6 Srednicowo wejdzie, zakup raczj przszlosciowy bo w planach gwint i obniżenie . ALe główne pytanie , czy szerokośc opony 235 przy tym profilu nie zwiekszy za bardzo spalania i jak z osiagami., Silnik 1.6 AHL Moca to nie grzeszy , ale na fabrycznym zestawie mi tam odpowiada. Gdybym miał 1.8 z T , to bym nawet sie nie wahal a tak to.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #49 Napisano 26 Listopada 2017 Trochę przymuli go. Jeśli masz możliwość wyboru opony to idz w 215/40 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mundy1 Zgłoś #50 Napisano 26 Listopada 2017 (edytowane) Nawet wolał bym 205 , ale na ten profil pod R 18 mały wybór gum. SŁuchja no ok, bo moge kupić bez opon , na taka felge podejdą węższe ? Czyli 205/215 max? felga dokładnie 18 cali 8Jx18H2 ET44 nr.3C0601025 Edytowane 26 Listopada 2017 przez mundy1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #51 Napisano 26 Listopada 2017 zależy jaka szerokość felgi, ale ogólnie możesz wybierać z zakresie 205-225/40 każda będzie ok 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #52 Napisano 27 Listopada 2017 8 godzin temu, mundy1 napisał: SŁuchja no ok, bo moge kupić bez opon , na taka felge podejdą węższe ? Czyli 205/215 max? felga dokładnie 18 cali 8Jx18H2 ET44 nr.3C0601025 Podejdą zarówno 205 jak 215. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #53 Napisano 28 Listopada 2017 (edytowane) @mundy1 tyle, że to terotetycznie tylko, bo opon 205 w zasadzie nie ma. 215/40r18 będzie OK, choć ja wybrałbym 225/40, bo jednak lepiej będą leżeć na feldze. Jeśli obawiasz się słabego motoru, to może zrezygnuj z 18 na rzecz 17 z oponami 205/50? Edytowane 28 Listopada 2017 przez jihad 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mundy1 Zgłoś #54 Napisano 29 Listopada 2017 (edytowane) Dzieki za odp., TO i tak wyjdzie w praniu jeśli sie zdecyduje Generalnie spalania jesli znacznie by wzrosło. SIlnik na seri mi normalnie z 55 km/.h normalnie przyspiesza na ostatnim biegu. Pewnie przy oponie 115 szerokość bede bujał przy spokojnej od 65 taka różnica wiec chyba nie bedzie tak źle, . Narazie i tak jeśli będę modyfikował zawieche, to na wiosnę. Edytowane 29 Listopada 2017 przez mundy1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrxp Zgłoś #55 Napisano 27 Lutego 2018 (edytowane) Testował ktoś w/w opony w passku b5 variant? Jakieś opinię mogę prosić? Interesują mnie felgi 15. Chodzi mi o Michelin Energy Saver Edytowane 28 Lutego 2018 przez skrxp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach