Gość loud28 Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2006 Witam! Wczoraj przez przypadek bawiłem sie bezpiecznikami i przez pomyłke wyjałem bezpiecznik od NAVI normalne, że zgasło ale poprosiło o kod blokady i niestety pomyliłem sie dwa razy i sie zablokowało wszystko niestety.. czy jest jakaś metoda, żeby to zresetowac i wpisac jeszcze raz kod blokady, czy jest konieczna wizyta w ASO? prosze o pomoc, heeeeelp. z góry dziekuje. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2006 No i teraz dostaniesz po łapkach, podjedź na VAG to ci wklepią. Jeżeli przy pierwszej aktywacji zostanie nieumyślnie dwukrotnie wprowadzony nieprawidłowy kod, radio zostanie zablokowane na jedną godzinę. Czas zablokowania można znieść wprowadzając za pośrednictwem testera VAG w procedurze -Login- prawidłowy kod.P adres [56] - nacisnąć dwukrotnie przycisk 1, zostaje wybrana - Procedura Login- [11] - wprowadzić prawidłowy kod, jako pierwszą podać cyfrę 0, a następnie 4-pozycyjny kod. - [06] potwierdzić zakończyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pw Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2006 Pozostaw włączone na ok. jedną godzinę. Poczekaj aż samo się wyłączy. Włącz ponownie i wprowadź prawidłowy kod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbojMadej Zgłoś #4 Napisano 11 Grudnia 2006 hej a ja mam taki problem z nawigacją, Pasek jest sprowadzony z Niemiec, wszytsko miało byc pięknie ładnie, nagrałem nawigacje i dupa blada, myślałem że to wina płyt- nagrałem 7 kopii , ale zauwazyłem na panelu komunikat navigation aus, czyli z tego co zrozumiałem , że jest ona nieaktywna. Może wiecie czy da się z tym coś zrobić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #5 Napisano 11 Grudnia 2006 jaką masz wersje nawigacji?? może A lub B - te wersje nie czytają polskich map Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbojMadej Zgłoś #6 Napisano 11 Grudnia 2006 tego nie wiem, ale jeśli podpowiesz mi jak to sprawdzić zajme sie tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #7 Napisano 11 Grudnia 2006 Patrząc na panel widźisz napis Radio Nawigation System MFD jak nie masz tego MFD to znaczy że masz wersję A lub B, te dwie wersje nie czytają polskich map (ja mam wersję C) Żeby upewnić się na 100% jaką ma się wersję należy wyjąć navi z panelu i tam na boku navi jest naklejka, a na niej oznaczenie A, B, C, D... wyjąć navi jest najprościej specjalnymi kluczami do tego przeznaczonymi (sprawa groszowa na allegro) a jak się nie ma kluczy to można kombinować jakimiś cienkimi blaszkami... oto foty: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2006 A nie prosciej bez wyciagania i rozbierania MFD wcisnac na raz przyciski 3 i 6 i odczytac na wyswietlaczu wersje hardware? NAV HW: 102 znaczy A lub B, 1001 to C, 1002 to D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbojMadej Zgłoś #9 Napisano 15 Grudnia 2006 kurcze ale to nie jest polska płyta tylko nagrany obraz Teleatlas, a komunikat navigation aus jest widoczny cały czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #10 Napisano 17 Grudnia 2006 kurcze ale to nie jest polska płyta tylko nagrany obraz Teleatlas, a komunikat navigation aus jest widoczny cały czas a czy navi dziala z orginalnym CD z mapa? nagranie "kopi" nie jest proste ale jest mozliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gps_sys Zgłoś #11 Napisano 17 Grudnia 2006 a moze auto bylo dluzszy okres myte na myjni recznej gdziemili panowie spryskuja caly kokpit plakiem. ona zostaje na roklach i przy wkladaniu plyty osadza sie na laserze. wystarczy w tym przypadku woda destylkowana patyczek i delikatne przetarcie. brudny laser to czesto powod nieczytania kopii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartekkw Zgłoś #12 Napisano 26 Grudnia 2009 Witam serdecznie To dopiero drugi mój temat na forum. A pytanie dotyczy zablokowanej nawigacji MFD - po odłączeni i naładowaniu akumulatora po zimowych problemach z odpaleniem wyskoczyło okienko w nawigacji z prośbą o podanie kodu. Szanowna Małżonka nie znając kodu 3-krotnie wpisała błędny no i ...klapa. Kod znam, ale teraz wpisać go nie moge. Wyciągnąłem MFD za pomocą kluczyków i odłączyłem zasilanie - nie pomogło..... Czy mam teraz czekać z włączonym radiem na możliwość wpisania, czy po odłączeniu zasilania i ponownym włączeniu pozostaje tylko serwis?? POMOCY Pozdr Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viki Zgłoś #13 Napisano 26 Grudnia 2009 Czytaj uważnie posty a dokładnie 3 trochę wyżej. Pozdro. Wesołych Świąt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartekkw Zgłoś #14 Napisano 26 Grudnia 2009 Dzieki za zyczenia i odpowiedz... Czytalem juz wiele postow ale nigdzie nie ma mowy o tym czy odczekanie godziny sprawdza sie w przypadku wczesniejszego odlaczenia zasilania.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaniak Zgłoś #15 Napisano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Kupiłem passata 2003 r z nawigacją MFD. Niestety jest ona uszkodzona. Nie przyjmuje żadnych płyt. Po wsadzeniu płyty nie wciąga jej mechanizm. Z tego co się zoriętowałem jest ona typu A lub B - rozpoznaję po napisie z przodu nad miejscem gdzie wkłada się płyty jest napis Radio Navigation System bez dopisku MFD, na nalepce nr 3B0 035 191 B, na tej samej ściance okrągła nalepka tylko z literą D (poniżej zdjęcie - niestety słabej jakości). Nie do końca jestem przekonany jaki mam typ nawigacji. Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie jaki jest to typ nawigacji i co może być przyczyną uszkodzenia. Po włączeniu nawigacji wyskakują komunikaty "No navigation component. Please have the vehicle checked by a VW dealer" i "Navigation system defective. No navigation component detected". Edytowane 30 Grudnia 2009 przez zaniak Dodano zdjecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rademenes171 Zgłoś #16 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam! Na swoim przykładzie chciałbym pokazac jak ASO potrafi wykorzystac klienta. Otóż pojechałem do nich w celu rozkodowania MFD. Zostawiłem paska i po około godz. wezwali mnie i powiedzieli, że mają już kod, tylko przez pomyłkę wpisał go źle mechanik i wskoczyła 1 godzinna blokada. Zaproponowali, że szkoda czasu skoro umiem wpisac kod sam, policzą mniej za usługę i będzie ok! Przystałem na to, zapłaciłem 72 zł i odjechałem uśmiechnięty. Po godzinie zacząłem wpisywac kod. Ku mojemu zdziwieniu za każdym razem okazywało się że to zły kod! Dzwoniłem kilkakrotnie do ASO prosiłem o interwencję ale to nic nie pomogło. Po kilku moich telefonach stwierdzili, że pewnie jest coś nie tak z MFD ale to już nie ich sprawa. Znajomy polecił pobliskiego elektronika, który bez problemu uruchomił MFD i wręczył mi karteczkę z kodem. Sumując: U elektronika taniej i nie płaci się za niewykonaną usługę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McKanar Zgłoś #17 Napisano 1 Stycznia 2010 rademenes171 ja nie miałem problemu w ASO w Białymstoku. Podjechałem, myk, myk i kod sczytali. Wszystko śmiga 90 zł to kosztowało ale bez problemu mi kod sczytali u mnie w mieście u elektronika "odblokowanie" od 200,- pln w górę i jeszcze bali się lepaki do radia dotykać bo nie byli pewni czy nie uszkodzą radia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rademenes171 Zgłoś #18 Napisano 1 Stycznia 2010 Nie ma problemu w ASO jeśli nikt wcześniej tego kodu nie zmienił. Oni odczytują kod po numerach VIN paska i MFD wysyłając zapytanie do fabryki, po czym otrzymują gotowy kod. Widocznie w moim MFD ktoś grzebał i go zmienił dlatego kod fabryczny był zły. Szkoda tylko, że nie uprzedzili mnie wcześniej, że taka sytuacja może się zdarzyć. Elektronik powiedział,że po wyjęciu radia gołym okiem widać,że ktoś coś robił bo nie było oryginalnej wtyki tylko jakaś dorobiona. Skasowali mnie na 72 zł. a ja zostałem dalej z zakodowanym radiem. Co do ceny u elektronika to ja zapłaciłem 80 zł ale czytałem na forum, że niektórzy nawet za 50 zł to rozkodowują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #19 Napisano 1 Stycznia 2010 Z tego co się zoriętowałem jest ona typu A lub B - rozpoznaję po napisie z przodu nad miejscem gdzie wkłada się płyty jest napis Radio Navigation System bez dopisku MFD, na nalepce nr 3B0 035 191 B Dobrze się zorientowałeś, to jest B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudyrydz Zgłoś #20 Napisano 9 Stycznia 2010 Bartek Czy mam teraz czekać z włączonym radiem na możliwość wpisania, czy po odłączeniu zasilania i ponownym włączeniu pozostaje tylko serwis?? POMOCY Musisz podłaczyc rado wyłaczy je az zacznie migac kontrolka wówczas właczyc nawi (wyswietla ze jest zablokowan) i dokładnie po 61 min bedziesz miał mozliwość wprowadzenia kodu. W tym czasie nie mozna odpalac auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach