Skocz do zawartości

pw

  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pw

  • Urodziny 05.12.1957

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2002
  1. pw

    Kody klimatronic

    A sprawdź. Ja też to miałem. Izolacja cała, a linka w środku nie łączy. Kilka centymetrów od czujnika.
  2. A co z mapami do nich? Jak są i są dobre to można montować.
  3. Normalnie do Twojego passata to tylko wejdzie MFD. Przeróbka instalacji niewielka. Każda inna navi będzie wymagać mechanicznej przeróbki konsoli. W przypadku tej z allegro to jeszcze trzeba by dokupić adapter ISO->can. Sama nawigacja jest niezła, dużo lepsza od MFD. RN S2 da radę zamontować, ale też trzeba mechanicznie przerobić konsolę. Problem jest z przełącznikami. Trzeba je gdzieś przenieść.
  4. Tyle już o tym było pisane. Tak trudno poczytać? Możesz zrobić nawet rylcem na płytce chodnikowej. Efekt będzie taki sam, jak każdym innym sposobem. NIE BĘDZIE DZIAłAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. Może byc też górnym. Jest to taki przełącznik, że możesz nacisnąć górę albo dół. Jest on z boku przełącznika, a nie pod spodem. Pod spodem masz przycisk, którym m.in. można kasować kilometry - zależy co masz aktualnie ustawione na wyświetlaczu.
  6. Jak się pojawiły nawigacje DX to na początku płyty były te same do DX i nonDX. Nie wiem jak długo to trwało, ale 2001 to chyba jeszcze było. Później zaczęli robić osobne płyty z mapami. Może to naprowadzi Ciebie na jakiś ślad.
  7. Jaki adapter zamontowałeś? Czemu miał on służyć? Ci "niekturzy", co doradzali, to chyba są przez "u", a nie przez ó. Jaką navi założyłeś. Konkretnie: model i wersje. Najlepiej numer katalogowy VW, to zawsze jest jednoznaczne.
  8. Były dwie wersje tego tunelu powietrza. Nie wiem kiedy była zmiana. Spotkałem się z tym starym tunelem w passacie z grudnia 1997r. Po prostu go wymieniłem na ten nowszy. Trzeba niestety do tego zdjąć deskę.
  9. Nie spotkałem się nigdy z takim przypadkiem, aby był inny numer katalogowy niż część, nawet jeśli różnica jest tylko w ostatniej literze. Natomiast spotkałem się na allegro z ludkami, którzy nie mogą podać całego numery katalogowego, bo np jest częściowo zdarty. Inni podają np. licznik z 1/2 FIS (albo jeszcze lepiej FIZ). 1/2 to oni mają głowy !!
  10. Najlepiej obić morde. Kolejny "Super Sprzedawca" !! Nie płać mu i tyle. Jak Ci wystawi negatywa, to też mu wystawisz. No chyba, że już zapłaciłeś, to klapa. To całe allegro nic Ci tu nie pomoże, szkoda czasu do nich pisać. Ten cały "Super sprzedawca" to jest dobry dla nich. Przynosi im spore prowizje. Nic mu nie zrobią za nawet tak ewidentne oszustwo.
  11. pw

    Mfd2 Dx

    Jestem chętny na FIRMWARE do wersji CD nawet bez polskiego menu. Oczywiście chodzi o najnowszy soft.
  12. Ja nie przerabiałem nigdy z klimatyzacją manualną, ale zdaje się na tym forum ktoś o tym pisał. Podobno można i nawet linek wystarczy. Gałki od regulacji są wyżej niż klapki regulujące dopływ powietrza, więc teoretycznie powinno wystarczyć. Może ktoś, kto to przerabiał, wypowie się w tej kwestii.
  13. To jest wersja CD. Płyty oryginalne są zawsze pewniej czytane. Wyczyszczenie lasera nie zaszkodzi. Nie
  14. Oryginalnie nie ma takiej wersji. Robisz tak jak do navi i wkładasz taką przegródkę 1J0 857 725 B, która dzieli otwór 2-din na 2x 1-din. Od góry masz radio 1-din, w środku zmieniarkę 1-din lub odwrotnie. Na dole klimatronik.
  15. Oh... to bardzo szlachetny gest. Również popieram. Też używam legalnej płyty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności