pezet101 Zgłoś #841 Napisano 25 Maja 2012 Ceny nie komentuję, ale z miesiąc temu pytałem o jakieś dedykowane do B6 i padło stwierdzenie że "nie ma". Kupiłem więc zwykłe, a tu się okazuje, że jakieś są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komanch Zgłoś #842 Napisano 26 Maja 2012 Czy ktoś może mi wrzucić link do najświeższych obowiązujących przepisów mówiących w jakich odległościach poziomych i wysokościach należy montować DLR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #843 Napisano 26 Maja 2012 http://dadrl.pl/dzienne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komanch Zgłoś #844 Napisano 26 Maja 2012 Wielkie dzięki, jakiś policjant mi próbował wmówić, że minimalna odległość świateł od bocznego obrysu auta to 100mm. Że niby w Szczecinie non-stop za to zabierają dowód + 50zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #845 Napisano 26 Maja 2012 Policja w Szczecinie nie ma co robić? Może za dużo ich jest i trza jakieś zwolnienia wprowadzić w życie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #846 Napisano 27 Maja 2012 minimalna odległość świateł od bocznego obrysu auta to 100mm. Od bocznego obrysu to było max. 40 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #847 Napisano 28 Maja 2012 Swego czasu pytałem o światła dzienne dedykowane do B6. Dzisiaj trafiłem na coś takiego: http://jafra.home.pl/product_info.php/cPath/151/products_id/866 ekhm.... za 1000 to można kupić komplet reflektorów z ledami w środku :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #848 Napisano 29 Maja 2012 Kup i ciesz się kiepską jakością lamp itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #849 Napisano 29 Maja 2012 Ostatnio miałem przyjemność montażu DLR by Philips. Mając w ręku kilka modeli, różnych firm oraz mając możliwość porównania jakości wykonania powiem jedno. Nie kupię gó..na bo mnie na nie nie stać. Kolega obecnie zakłada 3 lub 4 komplet z allego jakiegoś syfu. Jak nie diody, to sterownik, jak nie jedno to 2. Philips przekonał mnie jakością wykonania, zawartością opakowania, która umożliwia kompletny montaż (nic nie musisz kupować, nawet opasek zaciskowych, ani śrubeczki). Kilku znajomych ma Philipsy ponad roku i żadnych problemów, a są to osoby intensywnie wykorzystujące swoje auta. Co do Passia. Jafra ma drugą wersję, tańszą bez wmontowanych halo dla pojazdów z i bez. Koszt ponad 600 zł, to i tak duży. Najlepszą opcją dla nas moi koledzy będzie kupienie na allegro kratek, kupienie dobrego zestawu DLR i zrobienie sobie czegoś ładnego. Zrobienie kratek które będą wyglądać jak fabryczne, nie jest dużym problemem. Wystarczy trochę szpachli do plastiku, może włókno szklane i farba, ew można w zakładzie spawającym plastiki poprosić o wtopienie kawałka blachy trzymającej nasze DLR'y. Obecnie poszukuje odpowiednich, które będą pasowały zarówno wyglądem jak sposobem montażu do naszych kratek. Oczywiście nie biorę pod uwagę badziewia z allegro. Wynikami prac się wkrótce pochwale. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #850 Napisano 29 Maja 2012 Zamiast szpachli doskonale sprawdza się czarny klej na gorąco. Nie jesteś w stanie znaleźć granicy miedzy kratka a klejem. Światła wyglądają jak fabryczne. Już 2 razy na parkingu podszedł facet i wypytywał o moje lampy. Do mocowania DRL idealny. I można go w razie potrzeby łatwo usunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komanch Zgłoś #851 Napisano 29 Maja 2012 Nie polecam z kolei mocowania lamp tylko do atrap np na klej czy silikon. Po zdjęciu atrap złodziej ma od razu lampy. Ja męczyłem się cały dzień w końcu udało mi się najpierw porządnie na metalowych płaskownikach/kątownikach przykręcić światła od tyłu (śruby zalepione). Dopiero na nie nałożyłem atrapy. Kombinowania było co nie miara i przymiarek, bo najpierw trzeba znaleźć sposób na solidne zamocowanie świateł a potem tym wszystkim idealnie wpasować się w atrapy. Dodam jeszcze, że mam DRLy zaokrąglone (coś jak kierunkowskazy), po zamontowaniu całość wygląda jak komplet fabryczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #852 Napisano 29 Maja 2012 U mnie to niewykonalne. Pomimo usunięcia jednego żeberka z zaślepki, lampy wchodzą tylko tyłem. Klosz jest większy. Specjalnie wybrałem takie, bo skoro ma coś kupić, to niech już to będzie dobre. W trym wypadku świeci mocno i do przodu a nie słabo i na boki, jak znakomita większość lamp widzianych w paskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaceks Zgłoś #853 Napisano 29 Maja 2012 WW A które z proponowanych przez Ciebie lamp zamontowałeś u siebie? Mógłbyś zamieścić zdjęcia, jak wyglądają po montażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #854 Napisano 29 Maja 2012 było już, przejrzyj parę stron wstecz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #855 Napisano 29 Maja 2012 Powiem szczerze. DLRy mają być, a nie świecić. Rozstaw i położenie ma się zgadać i w miarę świecić prosto. Jak dla mnie może to być jedna dioda aby tylko spełniała warunki prawne. W trasie i na autostradach i tak zapalam światła mijania, ze względu na bezpieczeństwo swoje i najbliższych. Jak się chce można wszystko ładnie upchać i dopasować. A teraz historia z policja. Moi "sąsiedzi" z naprzeciwka, z którymi współpracuje to właśnie policja. Podjechałem na pobliską stację gdzie po trasie, jak zawsze nie gasiłem auta, kluczyk w stacyjce i na zakupy. Tam sobie mogę na to pozwolić, ze względu na znajomych itp. Wychodząc "koledzy" poprosili mnie o dowód itp. Tak dla ciekawostki powiem, widzieli jak przyjechałem na DLR'ach przekodowanych obecnie pod halogeny Załączyłem ręczny zgasły. Oni stali w nieoznakowanych Passacie B6 2.0 TSI 200KM. Wiedzieli dokładnie co i jak tam powinno być. Doczepili się o zostawienie auta bez nadzoru powyżej 1 min (100zł mandatu) i o brak przeglądu od marca Dostałem upomnienie o uporządkowanie dokumentów i nie zostawianie auta bez nadzoru. O DLR'ach nic nie mówili. Sami powiedzieli mi później, że homolgacja to dla służbistów. Ważna jest widoczność a halogeny spełniają w ruchu miejskim swoją rolę i wolą takie rozwiązanie od chińszczyzny albo HIDów na ryflowanych reflektorach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #856 Napisano 29 Maja 2012 No to ja trafiłem dzisiaj na służbistów ma być na kloszu atest (oznaczenie) RL, jak mam kupować byle jakieś pseudo światła do jazdy dziennej to wolę być dobrze widoczny na drodze używając normalnego oświetlenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #857 Napisano 29 Maja 2012 Kup i ciesz się kiepską jakością lamp itp. Z całą pewnością masz rację co do jakości i wcale nie zamierzam zmieniać lamp, ani też dokładać osobnych, bo generalnie jakoś mnie światła do jazdy dziennej nie kręcą. Trzeba mieć jednak świadomość, że koszt wytworzenia takich świateł do jazdy dziennej to max kilkadziesiąt złotych (i myślę, że przesadzam w górę :-)). Sprzedawanie ich za takie pieniądze to nawet nie zdzierstwo, a sk....two. Sprzedający korzystają z faktu że temat jest modny i jest duży run na takie ustrojstwa. Dam se włosy uciąć, że za 2-3 lata dobry jakościowo zestaw będzie można kupić za mniej niż 100-150 pln pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freesky Zgłoś #858 Napisano 30 Maja 2012 witam. chciałem się zapytać jaki model świateł dziennych zakupiłeś do swojego passata? Jest tego sporo na allegro i nie wiem na które się zdecydować. Posiadam passata b6 kombi z 2006r.Są z przodu halogeny i z tego powodu jest mały problem,bo jest ograniczona długość świateł,żeby się zmieściły. Jakie światła polecasz,żeby bez problemu pasowamy do zaślepek halogenu wraz z halogenami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #859 Napisano 30 Maja 2012 Panowie, ale za dnia, lepiej widoczni jesteście na DRLach niż światłach mijania więc jesteście trochę w błędzie mówiąc "włączam zwykłe światła żeby być bezpieczniejszym" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #860 Napisano 30 Maja 2012 Dokładnie o to chodzi. Światła mijania świeca w dół a ledy wprost w oczy kierowcy z naprzeciwka. Pod warunkiem, że ledy są przyzwoite i są umieszczone tak, że świecą w osi pojazdu a nie na boki - jak większość zamontowanych DRL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach