Skocz do zawartości
marcin9962

Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

http://allegro.pl/vw-passat-b6-led-drl-halogeny-halogen-led-i6016975894.html

ma ktoś to cudo zamontowane? świeci porządnie czy beznadziejnie?

Jakoś to jest jedyny sprzedający na allegro, który ma DRL w miejsce halogenów bez przerabiania. Podejrzane trochę :)

 

Widziałem coś takiego, świeci jak na zdjęciu z aukcji. Pamiętam że skojarzyło mi się koniczynką. Jednolitego okrągłego światła nie daje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej,

http://allegro.pl/vw-passat-b6-led-drl-halogeny-halogen-led-i6016975894.html

ma ktoś to cudo zamontowane? świeci porządnie czy beznadziejnie?

Jakoś to jest jedyny sprzedający na allegro, który ma DRL w miejsce halogenów bez przerabiania. Podejrzane trochę :)

 

Ja wyczytałem tylko to:

 

"PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

komplet halogenów LED

SAMOCHÓD: VW Passat B6

STAN TECHNICZNY: nowy komplet

podana cena za komplet: lewy i prawy

halogeny montowane w miejsce fabrycznych"

 

I nie widzę tu nic na temat DRL a tym bardziej homologacji. Przyglądałem się kloszom i są jedynie nic nie znaczące cyferki. Oczywiście mogę się mylić bo wzrok już nie ten co kiedyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, jedynie co to DRL jest napisane w tytule aukcji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chińczycy sprzedają je jako ledowe halogeny. Sprzedający na allegro to delikatnie rzecz ujmując czaruś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z forum wiem, ze halogen jesli ma dzialac jako halogen z ledami zamiast standardowych zarowek, jest do d... czyli trzeba sobie odpuscic. Szkoda kurde, wsadzilbym jakies DRL ale bez przerobek. Ot takie postanowienie do kolejnego bolidu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o tych lampach?

Widzę że led na halogenie, ale czemu to jest takie złe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzyłem w googlach i grafice i na youtube i widzę że bardzo dużo do paska zakładają nscc506. widzę że nie głupio to wygląda i nawet pasują do łuku. sam nawet się dziś skusilem , kupiłem kratki i ten zestaw drl i po świętach będę rzeźbił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... zakładają nscc506. widzę że nie głupio to wygląda i nawet pasują do łuku...

Kupiłem 506HP ale firmt M-Tech. Wymiary mają takie same jak NSSC. Do łuku kratki pasują idealnie, ale wstawiłem je jekko pod kątem aby świeciły prosto. Nie wiem czy NSSC też tak mają, ale przy wyłączonym silniku sterownik poprawnie wyłącza DRL (przy włączeniu postojówek) a przy pracującym tylko je ściemnia. Pewnie reaguje na wzrost napięcia zasilającego. Pozostaje przekaźnik albo stabilizator napięcia przed sterownikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy mógłby ktoś powiedzieć gdzie w pasku z 09-10 roku w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika znajduje sie + po zapłonie lub odpalenia silnika. chce podpiąć dzienne tylko nie bardzo wiem pod ktory bezpiecznik

podobno były różne skrzynki w zależności od rocznika i silnika, te od 08r sa juz jednakowe i ostateczne

znalzlem na you tube filmik gdzie sie wpiąc ale wlasnie tam jest inna skrzynka chyba pasek na pd jeszcze

wątek przepatrzyłem niemal cały ale tez nie znalazłem takiej informacji dlatego pytam

wiem że można kazdy jeden bezpiecznik sprawdzać zaróweczką ale może ma ktoś gotową odpowiedż i zaoszczędzi czasu na szukanie

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podłączyć pod zapalniczkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy mógłby ktoś powiedzieć gdzie w pasku z 09-10 roku w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika znajduje sie + po zapłonie lub odpalenia silnika. chce podpiąć dzienne tylko nie bardzo wiem pod ktory bezpiecznik

podobno były różne skrzynki w zależności od rocznika i silnika, te od 08r sa juz jednakowe i ostateczne

znalzlem na you tube filmik gdzie sie wpiąc ale wlasnie tam jest inna skrzynka chyba pasek na pd jeszcze

wątek przepatrzyłem niemal cały ale tez nie znalazłem takiej informacji dlatego pytam

wiem że można kazdy jeden bezpiecznik sprawdzać zaróweczką ale może ma ktoś gotową odpowiedż i zaoszczędzi czasu na szukanie

Zapalniczka to niezły pomysł... Niemniej jednak wiązka zapalniczki jest w kokpicie poza tym jest pod 30A bezpiecznik... Napiszę jak ja sobie poradziłem - zrobisz jak zechcesz. Poszukałem zasilania w wolnym gnieździe bezpiecznika - tam gdzie bezpiecznika nie było. Jak już ustaliłem gniazdo dołożyłem przewód pod skrzynkę, a w gniazdo włożyłem 2A bezpiecznik. Ten bezpiecznik odpowiada tylko za światła dzienne. ps. Pamiętaj też o przekaźniku - no chyba że masz "moduł" w lampach DRL...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pamietasz nr bezpiecznika?

jeszcze nie sprawdzałem ale wydaje mi sie ze gniazdo f19 bedzie po zaplonie, wg rozpiski odpowiada on za wzmacniacz którego nie posiadam a patrzyłem i gniazdo jest puste(bez bezpiecznika) , tam własnie pierwsze co sprawdze czy jest napiecie po zapłonie, jak nie to bede szukała dalej w innym miejscu. gdzies na filmiku wypatrzyłem ze gośc tez sie wpina w f19 ale skrzynka była inna starsza, sprawdzałem i wg rozpiski to gniazdo odpowiadalo za radio,navi i coś tam jeszcze

 

podpiołem

przepatrzyłem prubówka wszystkie bezpieczniki w komorze silnika i tylko na dwuch pojawiał sie prąd po zapłonie ale kazdy z nich po wyłaczeniu zapłonu/zgaszeniu silnika utrzymuje napiecie jeszcze 30-40sek, tak wiec narazie zapiałem pod jeden z nich mając przy tym darmowe CH które nie uaktywnialem w xenonach bo szkoda mi pradu. w przyszłosci poszukam na alle modułu do swiateł czy czegoś takiego który podłacza sie bezposrednio pod aku i daje prąd gdy napiecie wzrasta powyzej 13v a przy stałym 12v nie

Edytowane przez wiesiok81
aktualizacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... pojawiał sie prąd po zapłonie ale kazdy z nich po wyłaczeniu zapłonu/zgaszeniu silnika utrzymuje napiecie jeszcze 30-40sek,

mam tak samo, choć to nie zawsze tyle trwa - czasem krócej, czasem znacznie dłużej, ale zawsze w końcu gaśnie ;)

... w przyszłosci poszukam na alle modułu do swiateł czy czegoś takiego który podłacza sie bezposrednio pod aku i daje prąd gdy napiecie wzrasta powyzej 13v a przy stałym 12v nie

To Dioda Zenera, puszcza jak jest 13V i więcej, ale układ trzeba rozbudować bo jak aku jest cały czas doładowywany to po wyłączeniu silnika nie zawsze napięcie spadnie na tyle by zenerka przymknęła przepływ - tylko po co komplikować??? Dużo prościej i ten sam efekt jak zostawisz tam gdzie już masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy te swiatla spasuja do vw passat b6 (2006 - 147KW FSI) mam wersje bez halogenow

 

http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-nssc-drl-523hp-i5381631577.html

 

Czy trzeba jednak kupic jakies krotsze ? (niemam pojecia czy zmieszcza sie w kratke)

 

z gory dziekuj za odpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy te swiatla spasuja do vw passat b6 (2006 - 147KW FSI) mam wersje bez halogenow

 

http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-nssc-drl-523hp-i5381631577.html

 

Czy trzeba jednak kupic jakies krotsze ? (niemam pojecia czy zmieszcza sie w kratke)

 

z gory dziekuj za odpowiedz :)

Powinno wejść, ale najprościej - weź linijkę i zmierz. Na głębokość prawie na pewno wejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem założyć światła do jazdy dziennej .W tym temacie dowiedziałem się że polecacie najczęściej NCSS 504 lub 506.

Tylko nie wiem , które wybrać .Mam ksenony i halogeny w kratkach . Doradzcie coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też chciałem założyć światła do jazdy dziennej .W tym temacie dowiedziałem się że polecacie najczęściej NCSS 504 lub 506.

Tylko nie wiem , które wybrać .Mam ksenony i halogeny w kratkach . Doradzcie coś.

Doradzam: wg mnie najlepsze rozwiązanie to światła do jazdy dziennej (z homologacją) od skody fabia RS (montujesz w miejsce halogenów)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Doradzam: wg mnie najlepsze rozwiązanie to światła do jazdy dziennej (z homologacją) od skody fabia RS (montujesz w miejsce halogenów)

tylko, że to nie jest Plug & Play, trzeba coś tam przerobić przy instalacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te chińskie też nie są na baterie. Do czegoś trzeba je podłączyć ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalacja jakaś musi być i nie wyciągasz wtyczki z oryginalnego halogenu i nie wkładasz do zakupionego DRLa i działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności