Skocz do zawartości
marcin9962

Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

Rekomendowane odpowiedzi

Można zaprogramować tak,aby paliły się tylko światła mijania po zwolnieniu hamulca ręcznego,a gdy się ściemni to załączy się reszta świateł!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Światła postojowe, to nie są światła dzienne.

Musisz kupić homologowane! świtała do jazdy dziennej i doinstalować je w samochodzie.

Zwykle podłącza się do przewodu świateł mijania kabel sygnałowy od świateł dziennych, a zasilanie ze skrzynki bezpiecznikowej. Wtedy jak świtała mijania gasną, to zapalają się dzienne a jak światła mijania się zapalają, to gasną dzienne - tak jak stanowi prawo.

 

Wtedy pokrętło świateł ustawiasz na "AUTO" i ....zapominasz o światłach. :luka

 

 

 

Dziękuję. O taką odpowiedź mi chodziło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja moze w temacie, ale o czym innym.. Ostatnio widzialem Passka, a nawet dwa razy, chociaz moze to byl ten sam i mial on, wydaje mi sie, wlozone jakies zarowki led czy cos podobnego w halogeny. Czy jest cos takiego? Sa jakies takie zarowki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są. Było w tym wątku.

To światła do jazdy dziennej, z homologacją, pasujące w miejsce przewidziane na halogeny przeciwmgielne.

Podobno są też, ktoś mi mówił, ale ja ich jeszcze nie widziałem, lampy stanowiące połączenie halogenu i światła DRL.

Edytowane przez WW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja moze w temacie, ale o czym innym.. Ostatnio widzialem Passka, a nawet dwa razy, chociaz moze to byl ten sam i mial on, wydaje mi sie, wlozone jakies zarowki led czy cos podobnego w halogeny. Czy jest cos takiego? Sa jakies takie zarowki?

a wystarczyło przeczytać poprzednią stronę :)

http://forum.vw-passat.pl/threads/103052-%C5%9Awiat%C5%82a-do-jazdy-dziennej-DRL-%28-LED-%29?p=2229954&viewfull=1#post2229954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O widzisz, dzieki:) przelatywalem kawalek do tylu i od przodu, ale calego watku nie chcialo mi sie czytac. Musialem akurat ta karte ominac:) 290 za sztuke? Czyli kolo 580 za komplet.. To fajnie.. Moze nie najtaniej, ale calkiem to niezle wyglada.. Szkoda tylko troche halogenow, choc i tak uzywam raz na ruski rok.. I to wtedy sie wpina zamiast halogenow, tak? Znaczy tylko ta diode i szybke sie wpina? I dziala normalnie jak sie halogeny zapala? A jakies bledy nie wyskakuja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyskakują błędy spalonej żarówki, chyba, że zastosujesz któryś ze sposobów z wątku o DRLach z Fabi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepina się oprawki ze szkłami bo kształt szkła jest troszkę inny. Przy okazji można je doszczelnić silikonem. Zmienia się wtyczki i albo robi się przeróbkę bordnetza, albo dokłada rezystory. Ja mam u siebie rezystory. Przy wyłączonych światłach drl-e świecą cały czas. Jak włączę światła to oczywiście gasną i zapalają się tylko jak włączę halogeny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne pytanie - ktoś z Was miał fabrycznie soczewkowe halogeny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 nie bylo soczewek w halogenach jak w B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK - mam już info. I wynika z niego że się mylisz.

 

W pierwszych B6 jakie wyjeżdzały z fabryki była soczewka.

Później w ramach oszczędności(?) ją wyrzucili.

 

Źródło: soczewki.jpg

 

I fotka mojej lampy:

0688IMG_1217.jpg

Edytowane przez infoset

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Ktoś montował i testował światła do jazdy dziennej montowane w miejsce halogenów?

Podobno pasują w miejsce oryginalnych halogenów i nie wymagają przeróbek.

Tylko pytanie co z komputerem? Trzeba coś zmieniać czy działa to na zasadzie wyciągasz stare i zakładasz nowe?

5471703655_1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne tylko wiedzę jakieś zygzaki zamiast homologacji. Co do błędu to raczej nie będzie problemu, z tyłu mają przyczepiony rezystor w metalowej puszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozważam właśnie zakup. Na alledrogo takie światła chodzą w cenie około 250 zł za komplet. Pytanie czy "misiaczki" się do tego nie doczepią? Może lepiej szarpnąć się i wziąć takie coś (fotka poniżej) za 549 zł z homologacją ?

Różnica w cenie dość duża. Przy tym drugim rozwiązaniu też trochę więcej kombinacji z montażem. Co wy na to?

EPVW06.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje co innego. Jeśli masz halogeny to przez vcds-a możesz zaprogramować je tak jak światłą dzienne w wielu innych samochodach oryginalnie. Ja mam tak: w pozycji 0 jak i auto (u mnie znaczek tunel) świecą halogeny z mocą 50% nie za mocno nie za słabo, po przełączaniu na pozycyjne wiadomo co i tak samo mijania a halogeny oczywiści gasną i włącza się dodatkowo podświetlenie wnętrza. Gdy mam w pozycji tunelu i zrobi się ciemno wiadomo automatycznie przełączają się na mijania. Żeby nic się nie paliło zaciągam ręczny. bo światłą do jazdy dziennej są do jazdy a jaśli producent dał taką możliwość w 2008 to można. A jeśli ktoś się przyczepi to można się tłumaczyć ze to są inne światłą bo inna moc świecenia mają. Zresztą nikt nie będzie za to się czepiał, nikt się nie czepia złomu co ma ledy za 10 zł i jest ok. A i można wciskać ze w ASX jest to standardem bo jest, chyba... a oni łykną to jak małpa kit (nikogo nie obrażając, ale to ludzie z brakiem IQ heh wiem bo znam kilku:)) I mowie nikt się nie czepi tyle tego jest już chociażby skoda (wiem oddzielna żarówka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuje co innego. Jeśli masz halogeny to przez vcds-a możesz zaprogramować je tak jak światłą dzienne w wielu innych samochodach oryginalnie. Ja mam tak: w pozycji 0 jak i auto (u mnie znaczek tunel) świecą halogeny z mocą 50% nie za mocno nie za słabo, po przełączaniu na pozycyjne wiadomo co i tak samo mijania a halogeny oczywiści gasną i włącza się dodatkowo podświetlenie wnętrza. Gdy mam w pozycji tunelu i zrobi się ciemno wiadomo automatycznie przełączają się na mijania. Żeby nic się nie paliło zaciągam ręczny. bo światłą do jazdy dziennej są do jazdy a jaśli producent dał taką możliwość w 2008 to można. A jeśli ktoś się przyczepi to można się tłumaczyć ze to są inne światłą bo inna moc świecenia mają. Zresztą nikt nie będzie za to się czepiał, nikt się nie czepia złomu co ma ledy za 10 zł i jest ok. A i można wciskać ze w ASX jest to standardem bo jest, chyba... a oni łykną to jak małpa kit (nikogo nie obrażając, ale to ludzie z brakiem IQ heh wiem bo znam kilku:)) I mowie nikt się nie czepi tyle tego jest już chociażby skoda (wiem oddzielna żarówka)

Kolego, czerpiesz z życia i pod tym względem masz 70% racji natomiast jak byś nie ustawiał mocy to nadal "przeciwmgielne" bo taką mają homologację i jeden inteligentny misiak zabierze Ci dowód i zabroni dalszej jazdy bo auto nie spełnia wymogów prawa + glejt na 100zł. Natomiast ledy za 10zł jak mają homologację to nikt się nie przyczepi - takie są fakty. Ja mam podobne jak prezentuje kolega Mr_Gi i nie martwię bo na kloszu DRL i E4 widnieje. Ale każdy jest kowalem swojego losu...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuje co innego. Jeśli masz halogeny to przez vcds-a możesz zaprogramować je tak jak światłą dzienne w wielu innych samochodach oryginalnie.

 

W poprzednim aucie (Octavia 2) tak jeździłem przez 4 lata i nikt sie nigdy nie przyczepił, a kontroli trochę było. Miałem w halogenach dosyć mocne żarówki LED. Nie poruszam się raczej jak zawalidroga i jest dla mnie ważne żeby być widocznym na drodze, jest to po prostu kwestia bezpieczeństwa. LEDy doskonale sie do tego nadają, bo inaczej rozpraszają światło. W Passku też tak zrobię (plus razystor, żeby nie było błędów), czekam jedynie na paczkę od Chińczyka ;) Obecnie mam zaprogramowane halogeny na zwykłych HB4 jako dzienne na 45%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy po zmianie na ledy hb4 tez można je uzytkowac na 50% mocy czy trzeba wtedy wrocic na pełna moc swiecenia?

w zwykłej żarówce ustawiamy 50%mocy, czyli chyba niższe natężenie-słabsze swiatło a jak sprwawa wygląda przy ledach?, można tak zmniejszyc moc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuje co innego. Jeśli masz halogeny to przez vcds-a możesz zaprogramować je tak jak światłą dzienne w wielu innych samochodach oryginalnie. Ja mam tak: w pozycji 0 jak i auto (u mnie znaczek tunel) świecą halogeny z mocą 50% nie za mocno nie za słabo, po przełączaniu na pozycyjne wiadomo co i tak samo mijania a halogeny oczywiści gasną i włącza się dodatkowo podświetlenie wnętrza. Gdy mam w pozycji tunelu i zrobi się ciemno wiadomo automatycznie przełączają się na mijania. Żeby nic się nie paliło zaciągam ręczny. bo światłą do jazdy dziennej są do jazdy a jaśli producent dał taką możliwość w 2008 to można. A jeśli ktoś się przyczepi to można się tłumaczyć ze to są inne światłą bo inna moc świecenia mają. Zresztą nikt nie będzie za to się czepiał, nikt się nie czepia złomu co ma ledy za 10 zł i jest ok. A i można wciskać ze w ASX jest to standardem bo jest, chyba... a oni łykną to jak małpa kit (nikogo nie obrażając, ale to ludzie z brakiem IQ heh wiem bo znam kilku:)) I mowie nikt się nie czepi tyle tego jest już chociażby skoda (wiem oddzielna żarówka)

 

Damianwaniek. Ja niestety mam paska z 2005 roku gdzie nie mam opcji Auto na przełączniku zmiany świateł, mam też małe możliwości pokombinować coś w komputerze. Szukam rozwiązania, które jest tanie, pozwala mi używać świateł dziennych i w razie potrzeby świateł mijania. No i oczywiście, żeby się "miśki" nie czepiały:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś od 3 lat jeżdżę na przeciwmgielnych jako dzienne i nikt się tego nie czepił, a już tyle razy policje na drodze trafiłem. Ale każdy robi jak uważa, jak ktoś lubi wiochę na aucie to zawsze można chińskie ledy sobie zainstalować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności