popiolek4 Zgłoś #941 Napisano 5 Września 2012 Mozna tak zrobic aby gasly calkowicie. Przeszukaj ten temat a znajdziesz jaki przekaznik i jak podlaczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
germar Zgłoś #942 Napisano 5 Września 2012 (edytowane) A co myślicie aby włożyć w bixenony zamiast postojówki led 6watt np takie http://www.xenartz.eu/sklep/index.php?p199,zarowka-led-w5w-4led-6w-smd-biala-6000k Edytowane 5 Września 2012 przez germar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #943 Napisano 6 Września 2012 Może takie same jak Kolega WW (strona 41) ?Jeśli nie takie same, to czy ktoś może się orientuje czy światełka jak u Kolegi WW tez można tak podłączyć aby gasły całkowicie a nie przygasały ? Mozna tak zrobic aby gasly calkowicie. Nie można! Te światła mają wbudowaną elektronikę, wykrywającą zmianę napięcia: przed i po włączeniu silnika. Przy montażu muszą być zaprogramowane. Podłącza się je do sieci przy wyłączonym silniku, po ok. 30 sekundach elektronika zapamiętuje napięcie postojowe i sygnalizuje to kombinacja błysków. Następnie uruchamiasz silnik i znowu, po ok. 30 sekundach ponownie lampki mrugają, ale innym rytmem niż poprzednio, sygnalizując zapamiętanie napięcia roboczego. Od tej chwili same "wiedzą", czy silnik pracuje i należy się zapalić czy nie pracuje i można leniuchować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
screech Zgłoś #944 Napisano 8 Września 2012 witamnie mogę znaleźć informacji, czy montował ktoś w b5 światełka dzienne w miejsce halogenów, może jakieś podpowiedzi - nie koniecznie podobają mi się te w listwie, no ale to rzecz gustu, generalnie dzienne w zamian za halogeny. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Hej, Nie w b5, tylko b6. Ja wymienialem. Kupilem pobite halogeny, wywalilem szklo i na trytytki zamontowalem swiatla Wesem na zarowki 21w do pozostalego stelaza. Ma homologacje wybita, wlacza sie odpowiednio (przekaznik) i jest git. Dziala od 2 lat bezblednie. W serwisie mi wylaczyli oryginalne halogeny. W avatarze mam stare listwy led. Nigdy wiecej! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigadamus Zgłoś #945 Napisano 21 Września 2012 Witam. Ostatnio kupiłem sobie do swojego Passata B6 światła ledowe (z automatem) do jazdy dziennej i wszystko fajnie chodzi ale wolałbym je podłączyć do przełącznika świateł automatycznych. Czyli same by mi się przełączały z ledowych na bixenony w momęcie gdy robi się ciemno ale nie wiem jak odnaleźć przewód pod który bym musiał się podłączyć. Czy można prosić o jakieś wskazówki gdzie go znaleźć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #946 Napisano 21 Września 2012 To nie takie proste. Przełącznik świateł tylko wysyła sygnał do sterownika. Jeśli spróbujesz go do czegoś podłączyć, zgłupieje sterownik i zacznie wywalać błędy. Jakiekolwiek podłączenia trzeba dokonywać od strony wyjścia sterownika, lub bezpośrednio przy wiązce do świateł. Zwykle jest tak, że automat w światłach dziennych ma wyprowadzony przewód sygnałowy. Podanie na niego napięcia +12V powoduje wyłącznie świateł dziennych. Te +12V trzeba wziąć z wejścia na światła - to najprostsza metoda. Teraz zależy, jaki masz automat w światłach dziennych. Jeśli prosty, tzn. świecą po podłączeniu do napięcia +12V, to musisz je podłączyć tam, gdzie napięcie pojawi się po włączeniu silnika. Jeśłi automat świateł wykrywa zmianę napicia, to podłączasz bezpośrednio na szynę zasilającą. Światła dzienne zapalają się po włączeniu silnika a po zapaleniu mijania, gasną lub przygasają. Przełącznik świateł ustawiasz na automat i ... zapominasz o światłach. Jak automat nie zapala świateł, to masz dzienne a jak zapali, to dzienne gasną a święcą się mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigadamus Zgłoś #947 Napisano 21 Września 2012 światła mam te http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-8-led-automat-b-jasne-i2582935612.html a podłączone są do 12V z zapalniczki, minus do masy a biały do świateł pozycyjnych i gdy wsadzę kluczyk do stacyjki zapalają się ledy (przełącznik w pasku jest na 0) i kiedy włączę światła pozycyjne to gasną ledy. A chciałbym żeby włącznik od świateł w Passacie był ustawiony na automat http://i408.photobucket.com/albums/pp165/marekbanak/709890594.jpg żeby samo automatycznie się przełączało między ledami a normalnymi światłami wtedy kiedy czujnik wykryje że robi się ciemno tylko nie wiem jak odnaleźć kabel który steruje światłami automatycznymi w passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misior290 Zgłoś #948 Napisano 22 Września 2012 Witaj,czy przeczytałeś wiadomość od kolegi WW,który napisał,,Przełącznik świateł ustawiasz na automat i ... zapominasz o światłach.Nic więcej nie kombinuj i nie szukaj wszystko masz w dobrze podłączone.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #949 Napisano 22 Września 2012 Wszystko się da trzeba tylko umieć poczytajcie wszyscy mój post 878 tam to opisałem, 0 to jest 0 automat to w dzień są ledy a w nocy mijania i to tyle. A mam tak od pół roku i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigadamus Zgłoś #950 Napisano 7 Października 2012 Wszystko się da trzeba tylko umieć poczytajcie wszyscy mój post 878 tam to opisałem, 0 to jest 0 automat to w dzień są ledy a w nocy mijania i to tyle. A mam tak od pół roku i działa. no właśnie tylko nie umiem znaleźć tego przewodu który jest odpowiedzialny za przełączenie automatyczne świateł (dzień - noc) pod który bym musiał się podłączyć. Wiesław możesz zrobić fotkę gdzie masz wpięty kabel od automatu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #951 Napisano 7 Października 2012 (edytowane) Ja mam tylko pytanie, czy komp nie wyrzuca żadnych błędów jeśli podepnę się pod postojówki z dziennymi? tzn. żeby dzienne gasły jak zapalam postojowe. Edytowane 7 Października 2012 przez mruku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lagozada Zgłoś #952 Napisano 16 Października 2012 Czy ktoś z Szanownych kolegów ma zamocowane LED w miejscu mocowania halogenów. Gdzie można taki zestaw kupić i ile kosztuje. Jęsli tak pproszę o instrukcję .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #953 Napisano 16 Października 2012 mówisz o ledach z fabii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #954 Napisano 16 Października 2012 Czy ktoś z Szanownych kolegów ma zamocowane LED w miejscu mocowania halogenów. Gdzie można taki zestaw kupić i ile kosztuje. Jęsli tak pproszę o instrukcję .. właśnie zrobiona w dziale warsztat http://forum.vw-passat.pl/threads/125545-Instrukcja-Okragle-DRL-Swiatla-do-jazdy-dziennej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lagozada Zgłoś #955 Napisano 17 Października 2012 a To niezły patent dla tych ktorzy mają halogeny i w dodatkową chcą miec światełka do jazdy dziennej z mod€lem doświetlania zakrętów: http://www.youtube.com/watch?v=fb1fWZqmnn8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #956 Napisano 17 Października 2012 Ja tak mam bez żadnych modułów jeśli posiadasz ori halogeny i doświetlenie zakrętów, to po wymianie przeciwmgielnych na RL,doświetlenie zakrętów działa normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigadamus Zgłoś #957 Napisano 22 Października 2012 dziękuje wszystkim za pomoc. problem polegał jednak na czymś innym, podłączyłem się dobrze. problem tkwił w tym, że musiałem podłączyć do układu dodatkowy przekaźnik, dzięki któremu światła przestały przygasać a kompletnie się wyłączają przy przekręceniu na pozycyjne. wszystko jest opisane przez użytkowników stary222 i bartekpion w wątku: Dzienne osobna instalacja. jako, że w tamtym wątku jest instrukcja podłączenia do przekaźnika innego typu, prezentuje sposób podłączenia do przekaźnika 12 VDC, który kupimy w każdym sklepie elektronicznym za około 5 zł. jest to przekaźnik HF3FF lub jego odpowiednik. bądź każdy inny z 5-cioma nóżkami. swój przekaźnik znalazłem i wymontowałem z układu, który walał się po domu. przekaźnik umiejscowiłem w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika. Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]88950[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]88951[/ATTACH] czy to będzie u mnie ta sama przyczyna ? A dokładnie mam problem z ledami do jazdy dziennej http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-8-led-automat-b-jasne-i2582935612.html Jak włączę zapłon to światła działają tak jak powinny (na wyłączonych światłach palą się LEDY a po włączeniu świateł gasną) ale problem zaczyna się gdy odpalę samochód to już LEDY zamiast całkowicie się wyłączyć to przygasają (ledy są z funkcją automatyczną) Czy nawet jak światła mają wmontowany automat to też trzeba wstawiać ten przekaźnik ? tylko dlaczego wszystko działa jak jest włączony zapłon a gdy się odpali już samochód to jest problem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek510 Zgłoś #958 Napisano 22 Października 2012 Możliwe że układ działa na 12V po odpaleniu masz 14,4V od ładowania więc moim zdaniem układ w światłach LED jest słabo zabezpieczony i dlatego przygasa. Zamontuj przekaźnik i będzie działać prawidłowo a biały przewód całkowicie bym odłączył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #959 Napisano 22 Października 2012 tylko dlaczego wszystko działa jak jest włączony zapłon a gdy się odpali już samochód to jest problem ??? bo światła w B6 są sterowane impulsowo a nie pełnym napięciem i dlatego nie gasną na odpalonym aucie, jak dla mnie to niestety nie do końca nadają się akurat te LED'y do B6 , tak jak napisał misiek510 prawdopodobnie ratuje Cie założenie przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #960 Napisano 23 Października 2012 a po włączeniu świateł gasną) ale problem zaczyna się gdy odpalę samochód to już LEDY zamiast całkowicie się wyłączyć to przygasają (ledy są z funkcją automatyczną) To nie musi być błąd. Światła LED mają automat, który wykrywa czy silnik jest włączony - alternator daje napięcie - czy jest wyłączony i odpowiedni włączają lub wyłączają diody. Chodzi o to, aby nie poruszać się samochodem bez zapalonych świateł. Sprawdź, czy na kloszu nie masz przypadkiem homologacji na światła pozycyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach