Skocz do zawartości

misiek510

  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O misiek510

  • Urodziny 31.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gniezno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2010
  1. misiek510

    Hak holowniczy

    ok dzięki, więc trzeba szukać od B6.
  2. misiek510

    Hak holowniczy

    Witam, czy dolny spoiler tylnego zderzaka od B7 Alltrack będzie pasował do B6? Problem w tym, że spoiler do B6 z dwoma miejscami na wydech i hakiem jest ciężko dostępny.
  3. misiek510

    Prośba o analizę logów, 2.0 TDI BMN, słaby z dołu

    Wystarczy lekko docisnąć rurkę, a następnie nacisnąć po prawej i lewej stronie aby odblokować zatrzask i wyciągnąć Na zdjęciu narysowałem strzałki gdzie nacisnąć.
  4. misiek510

    Sharan 115km problem z mocą...

    Na odpalanie to bym sprawdził filtr paliwa, kiedy był wymieniany i czy nie ma nieszczelności w układzie paliwowym.
  5. misiek510

    VW TOUAREG 3.0TDI 2008r SŁABY DÓŁ

    Zauważyłem u siebie pocenie na tłumiku powierza na wyjściu z turbiny (03L131111G) w zeszłym roku wymieniłem z nową uszczelką i dalej to samo. Przypuszczam że może tam uciekać powietrze ale jak to sprawdzić na postoju to nie mam pojęcia. Podejrzewałem też chłodnicę spalin, ale na postoju nic przy niej nie syczy a w czasie jazdy nie wskoczę pod auto żeby sprawdzić. U mnie słychać sporadycznie delikatne syczenie w czasie obciążenia w zakresie 1500-2200 obr później cichnie. Więc jakby była to nieszczelność to syczałoby zawsze.
  6. misiek510

    Proszę o sprawdzenie doładowania w 2.0 TDI CBBB

    Jak sprawdzałem to działał i na nastawniku luzów też nie ma. Czasami słyszę delikatne syczenie tak do 2200obr. Dziwne, że jak pojeżdżę dużo po mieście to później na trasie zbiera się lepiej i syczenia nie słychać.
  7. misiek510

    VW TOUAREG 3.0TDI 2008r SŁABY DÓŁ

    Witam kolego udało Ci się znaleźć problem z brakiem ciśnienia? Też się borykam z podobną przypadłością. W zakresie 1500-2200 mam niskie ciśnienie doładowania i ani nieszczelności ani błędów nie znalazłem. Tyle że u mnie wynika że DPF jest praktycznie czysty.
  8. misiek510

    Proszę o sprawdzenie doładowania w 2.0 TDI CBBB

    Koledzy ponawiam pytanie o pomoc, bo już mi się pomysły kończą. Zaczynam podejrzewać turbinę bo brak błędów a na EGR (w pierwszym poście log) widać, że jak jest zamknięty to powietrza brak do 1840obr/min. Domyślam się że jakby była nieszczelność to chociaż przepływomierz podawałby prawidłowe wartości masy powietrza a brak by było tylko ciśnienia w dolocie. Proszę o jakieś sugestie.
  9. misiek510

    Po zmianie turbo jest vmax 140km/h

    Moim zdaniem koło dwu-masowe nie ma związku z max prędkością. Problemów doszukiwałbym się w sterowaniu turbiny i sprawdzić koniecznie ustawienie rozrządu (jak już jeden z kolegów wspominał). Bez pełnej diagnostyki nic więcej pomóc się nie da.
  10. misiek510

    Po zmianie turbo jest vmax 140km/h

    Z tego co pamiętam to wyłącz ESP i na postoju kręcisz jak chcesz.
  11. No to muszę szukać dalej. Czy to może być problem nieszczelności ? Czy dać sobie spokój z tym problemem ?
  12. Dzięki za zainteresowanie moim problemem wrzucam link: http://vaglog.pl/log_214584.html przyspieszanie na 4 biegu rozpocząłem w 34.76s druga próba w 71.78s
  13. Witam Panowie mam podobną przypadłość z brakiem mocy (od 1500-2500 obr/min) sprawdzałem gruszkę i działa w pełnym zakresie ruchu. Mam pytanie czy na wolnych obrotach ciśnienie doładowania powinno być równe z ciśnieniem atmosferycznym i czy wysterowanie gruszki powinno być na 100% (gdzieś na forum czytałem że powinno znajdować się w zakresie od 80-40% jeśli tak jest to oznacz to że mam źle sztangę wyregulowana ? (dodam że nie mam błędów i nie doszukałem się nieszczelności )) Group 010: Charge Pressure Control 275.0 mg/str Mass Air Flow (actual) 989.4 mbar Atmospheric Pressure 989.4 mbar Boost Pressure (actual) 0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79) Group 011: Charge Pressure Control 782 /min Engine Speed (G28) 1040.4 mbar Boost Pressure (specified) 989.4 mbar Boost Pressure (actual) 100.0 % Charge Pressure Control Duty Cycle
  14. misiek510

    Brak mocy. Czy to turbina?

    Sam się zmagam z podobną przypadłością więc postaram się pomóc. Zanim dasz turbinę do czyszczenia warto sprawdzić czy gruszka podciśnieniowa jest na 100% szczelna zadać podciśnienie i sprawdzić czy sztanga dochodzi do ogranicznika turbiny (czyli max zejście w dół). Możesz to również sprawdzić na odpalonym silniku w vag-u na kanale 120 ostatnia kolumna powinna mieć wartość 0,76V na zgaszonym ok 3,3-3,6V. W ten sposób można sprawdzić kierownice (ich ruch). Sprawdziłbym również zaworek N75 sterujący turbiną czy jest ok. Można jeszcze prócz przewodów podciśnieniowych sprawdzić czy w dolocie nie ma nieszczelności. U mnie temat na razie zostawiłem w spokoju sytuacja trochę się poprawiła po wymianie filtrów powietrza i paliwa faktem jest że miałem mniejsze różnice ciśnienia zadane i aktualnego na turbo.
  15. misiek510

    wkładka bębenek zamka

    Parę lat temu robiłem taki zamek znajomemu, to kupiłem drugi na znanym portalu aukcyjnym. Roznitowałem go tam masz o ile dobrze pamiętam takie 4 małe nity. W oryginalnym te nity rozwierciłem delikatnie i rozpołowiłem zamek, a w kupnym użyłem śrubokręta i je podważyłem żeby nity zostały całe (niektóre fragmenty wkładki się połamały). Następnie poskładałem wszystko i zabezpieczyłem nitami z drugiego zamka. Nie wiem czy są zestawy naprawcze kiedyś nie było.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności