Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

Fakt. Za darmo nic nikt nikomu nie wymieni.Akcja wymiany pompowtrysków też za darmo nie jest, przynajmniej dla serwisu. Ale właściciel paska też za to nie płaci. Ja wymieniałem 19.02 2013r. Wyglądało to w ten sposób że ku swemu okrutnemu zdziwieniu otrzymałem telefon z zaproszeniem do serwisu na bezpłatną wymianę pompowtrysków. Wymieniono mi wszystkie nie patrząc na to czy świrują czy nie. Nawiasem mówiąc nie świrowały a czy te wymienione zaczną pokazywać swoje fochy to się okaże. Przy okazji umyto mi samochód. Gratisowo. Przed tą akcją byłem mocno obrażony na serwis, teraz jestem trochę mniej. Ot i wszystko.

 

Ja sie jeszcze dowiadywalem w serwisie VW i owszem wymiana jest za darmo calkowicie...ale... jesli okaze się że wadliwy jest jeden wtrysk to wymienią tylko ten jeden bez możliwości wymiany kolejnych w przyszłości, bo akcja jest jednorazowa, więc najlepiej gdyby wszystkie 4 były wadliwe. Czy może jednak jest możliwość wymiany od razu wszystkich? Ja mam przebiegu 156tys, i poki co niby komp pokazuje ze jeden jest nieco wadliwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akcja serwisowa dotyczy nie tylko tych wadliwych wtrysków, ale wszystkich które się kwalifikują.

Kolega miał awarię jednego wtrysku na gwarancji 1,5 roku temu, a w grudniu 2012 sam pojechał do serwisu i domagał się akcji serwisowej. Wymienili trzy informując że jeden się nie kwalifikuje ale jest 100% OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musicie rozróżnić pojecie "wadliwy" wtrysk od wtrysku, który jest "awaryjny". Wymianie podlegają wtryski, które mają wadę fabryczną, powodującą ich awarię i zatrzymanie silnika i nie ma nic do rzeczy ich stan tj. czy działają prawidłowo czy też nieprawidłowo. W ramach akcji wymienią wtryski, nawet nówki sztuki, należące do tej awaryjnej serii, nie wymienią natomiast wtrysku, który np. leje (jest wadliwy) i silnik źle pracuje, jeżeli nie należy do serii wtrysków, które miały wadę fabryczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Nuttie za komentarz, takiej odpowiedzi oczekiwalem:) sprawa wiec prosta, jeśli wadliwy oznacza posiadający wadę fabryczna, i wymieniają tylko takie, niezależnie od ich stanu, to sens takiej akcji jest zrozumiały. Dzięki i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, z końcem października 2012 miałem wymieniane 3 wtryski w ramach akcji 23H9, a jeszcze rok wcześniej tj. grudniu 2011 jeden wtrysk w ramach tzw. dobrej woli. Do niedawna było wszystko ok. jednak od jakiegoś czasu przy odpalaniu szarpie silnikiem i przez chwilkę silnik nie pracuje równo. Czy to może być objaw, że któryś z wtrysków ulega uszkodzeniu? Może ktoś z kolegów spotkał się z podobnym przypadkiem. Proszę o podpowiedź. Pzdr. Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy pompka w zbiorniku ci nie umiera może paliwa nie dostaje, zatankuj do pełna i zobacz czy nadal będzie ten problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świece sobie wymień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja robilem regeneracje wszystkich 4 znalazlem dobrego goscia poza Warszawa niedaleko Plocka jestem bardzo zadowolony dynamika sie poprawila spalanie spadlo PASSACIK jak nowo narodzony :marecek http://www.auto-diesel.com.pl/ polecam

 

[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich, z końcem października 2012 miałem wymieniane 3 wtryski w ramach akcji 23H9, a jeszcze rok wcześniej tj. grudniu 2011 jeden wtrysk w ramach tzw. dobrej woli. Do niedawna było wszystko ok. jednak od jakiegoś czasu przy odpalaniu szarpie silnikiem i przez chwilkę silnik nie pracuje równo. Czy to może być objaw, że któryś z wtrysków ulega uszkodzeniu? Może ktoś z kolegów spotkał się z podobnym przypadkiem. Proszę o podpowiedź. Pzdr. Marek

 

Ja mam podobnie jak ty. 4 wtryski wymienione w listopadzie i odstatnio przy odpalaniu rano przez chwilę silnik pracuje nierówno i kpci na czarno. Tak jakby na 3 gary pracował

Na rozgrzanym silniku to nawet jak się porządnie przegazuje to nie kopci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam podobnie jak ty. 4 wtryski wymienione w listopadzie i odstatnio przy odpalaniu rano przez chwilę silnik pracuje nierówno i kpci na czarno. Tak jakby na 3 gary pracował

Na rozgrzanym silniku to nawet jak się porządnie przegazuje to nie kopci.

 

Sprawdź świece zarowe to na 100% one pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spr kolego czujniku temperatury cieczy chłodzącej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam podobnie jak ty. 4 wtryski wymienione w listopadzie i odstatnio przy odpalaniu rano przez chwilę silnik pracuje nierówno i kpci na czarno. Tak jakby na 3 gary pracował

Na rozgrzanym silniku to nawet jak się porządnie przegazuje to nie kopci.

 

ja mam to samo.. podejrzewam swiece... tez miałem wymieniane wtryski niedawno...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź świece zarowe to na 100% one pozdro.

Ja miałem pompki wymieniane w październiku i było wszystko OK i tak jak u niektórych widzę, coś ostatnio sie porobiło, że telepnie silnikiem na zimnym i nierówno pochodzi, a na ciepłym OK.

W piątek oddaję auto do wymiany rozrządu, to dla formalności powiem mechanikowi, żeby wymienił świece. Koszt w porównaniu do rozrządu niewielki, a nóż będzie lepiej.

Jak by co to się podzelę w weekend czy coś się u mnei zmieniło.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko VCDS nie wywala świec. Jak w serwisie to mówili że jakby było coś nie tak ze świecami to by pokazało

ps. jak to jest z tymi świecami w B6? Bo jeden mechanik mnie nastraszył że u nas są one bardzo długie i ze potrafi się taka ułamać przy wymianie, a druga sprawa to trzeba pokrywę zaworów zdejmowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też coś podobnego zaobserwowałem. Tylko zimny silnik, zużycie paliwa musi być pow 0.6 l/h. Poniżej jest ok. Spalanie pozostało na takim samym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko VCDS nie wywala świec. Jak w serwisie to mówili że jakby było coś nie tak ze świecami to by pokazało

ps. jak to jest z tymi świecami w B6? Bo jeden mechanik mnie nastraszył że u nas są one bardzo długie i ze potrafi się taka ułamać przy wymianie, a druga sprawa to trzeba pokrywę zaworów zdejmowac

 

Zgadzam się że może nie wywalac błędu ale z uwqgi na warunki pracy świecą z biegiem czasu traci swoje właściwości po.prostu zużywa się ,co do.tego czujnika temp. to wydaje mi się że działa bo na rozgrzanym jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do.tego czujnika temp. to wydaje mi się że działa bo na rozgrzanym jest git.

 

To że na ciepłym pokazuje dobrze, to nie oznacza, że na zimnym nie przesyła błędnej informacji o temperaturze - wystarczy że pokazuje wartość stałą dla ciepłego silnika i problem na zimnym gotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To że na ciepłym pokazuje dobrze, to nie oznacza, że na zimnym nie przesyła błędnej informacji o temperaturze - wystarczy że pokazuje wartość stałą dla ciepłego silnika i problem na zimnym gotowy.

 

Oznaką dymu i braku zapłonu tak to ujol kolega może być tylko.spowodowane złym spalaniem mieszanki gdyby czujnik wskazywał że silnik jest rozgrzany tak jak napisałeś to nie byłoby większej mieszanki przy zapłonie a co za tym utrudniony start i brak dłuższego grzania świec tqk na logikę . Padniety czujnik przeklamuje w całym zakresie pomiarów taka to już specyfika elektroniki nie moze się zawiesić bo działa na zasadzie rezystancji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, dzisiaj przy próbie odpalenia samochodem zatelepalo, zadymilo, czuć było paliwo i silnik przez moment nierówno pracował. Dlatego mam pytanko gdzie znajduje się ten czujnik temperatury i jaki jest koszt i oczywiście czy w warunkach polowych można go samemu wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności