Skocz do zawartości
MaciejK

Cykanie bez włączonych kierunkowskazów.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam to samo tykanie mechanik powiedział ze trzeba wymienić manetke od kierunków jest ona zespolona o ile sie nie myle z prawą od wycieraczek.

Koszt używki chyba cos 150-300 na allegro.

Myslicie ze to moze byc przekaźnik awaryjnych z kosztem operacji 20zł?:bleble

może być jedo i drugie lub same przewody zwarcie robią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddzielnie kupujesz manetkę od kierunków i od wycieraczek.

Napisz czy masz tempomat czy nie to dam Ci znać ile toto kosztuje

 

Poza tym warto, jak było napisane wcześniej przeczyścić styki :)

Tylko mechanikom nie chce się tego robić wolą kupić przełącznik np. za 70 sprzedać Ci za 100 i za robotę, tj wymianę skasować swoje ;)

Edytowane przez mariorally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak wyżej wd-40 pomogło już nie cyka...pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko mechanikom nie chce się tego robić wolą kupić przełącznik np. za 70 sprzedać Ci za 100 i za robotę, tj wymianę skasować swoje

 

Kolego, mechanik nie będzie rzeźbił i kombinował w przypadku kiedy musi udzielić gwarancji. Trudno przecież dać np 6 miesięcy gwarancji na czyszczenie manetki w niewiadomym stanie. Aby uniknąć problemów i oskarżeń ze strony klienta montuje się nową manetke i daje rok gwarancji. Czyszczenie możesz zrobić we własnym zakresie lub świadomie zlecić to mechanikowi, oczywiście bez gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch

... większości przypadków winna jest manetka.

Jednak dziwie się co niektórym którzy od razu wymieniali by na drugą z allegro, przecież nie wiadomo w jakim stanie jest i czy przypadkiem nie robi tego samo myku co nasza stara.

 

Także wyjąć manetkę wyczyścić i nasmarować, cała procedura trwa około 30 minut.

Po nasmarowaniu przeczyszczeniu itp manetka chodzi bardzo delikatnie no i co najważniejsze już nie cyka !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Udało mi się bez zdejmowania manetki, wypłukałem te opiłki zmywaczem do hamulców, wpsikując go w manetke . Jest O.K. od 9-mies.

 

Ja do tego ostro psikałem sprężonym powietrzem, pomogło zobaczymy na jak długo

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zabieram się za swojego w ten weekend bo już dłużej nie wytrzymam, dam znać jak poszło. W UK najlepiej zakupić isopropyl sprayu ( IPA ). IPA to szybko ulatniający się alkohol nie pozostawiający osadu, powszechnie używany w elektronice.

 

http://www.maplin.co.uk/isopropyl-alcohol-28994

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja do tego ostro psikałem sprężonym powietrzem, pomogło zobaczymy na jak długo

pozdrawiam

 

No niestety pomogło ale tylko na 2 miesiące, teraz już ten sposób nie pomaga, chyba będzie trzeba wymienić na nową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No niestety pomogło ale tylko na 2 miesiące, teraz już ten sposób nie pomaga, chyba będzie trzeba wymienić na nową

 

Psikanie nie pomoże... musisz rozebrać, usunąć stary smar, ZAMIENIĆ MIEJSCAMI BLASZKI - te małe styki, nałożyć trochę białego towotu i złożyć. Powinno pomóc na ok 100tys, potem już tylko wymiana jak padnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed chwila.wd -

40 kilka obrotow kierownicy.i cisza:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie mowilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym, że mam tą samą przypadłość - będę starał się ją zlikwidować wg powyższych porad

dzięki

 

 

EDIT: Sytuacja opanowana, zastosowałem dwa "strzały" w dźwignię kierunków sprayem "Holts Professional" (zmywacz do hamulców) co w połączeniu z kilkunastokrotnym pokręceniem kierą rozwiązało problem. (przynajmniej na tą chwilę)

Edytowane przez paulus77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienialem wlacznik od awaryjnych i nie pomoglo a wiec teraz zajme sie manetka. dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oddzielnie kupujesz manetkę od kierunków i od wycieraczek.

 

Mi ziomal w ASO powiedział że nie ma reguły. Trzeba spr. po VIN - u teścia tak cykolilo, więc manetka do wymiany i w passie z 2004 były osobne wajchy od wycieraczek i kierunków. Ale czasami zdarza się, że jest to zespolone.

 

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:36 ----------

 

No niestety pomogło ale tylko na 2 miesiące, teraz już ten sposób nie pomaga, chyba będzie trzeba wymienić na nową

 

nowa w ASO 249zł (z tempomatem) - u teścia zmienialiśmy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie, a raxzej tak samo i mam nadal. Kupilem przelacznik swiatel awaryjnych u VW, nie dosc ze ciasno wchodzil to jeszcze ciezej bylo go wyciagnac... wymienilem sam i ? Bylo gorzej niz wczesniej.

Zostala mi teraz do sprawdzenia metoda z wd40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Psiknąłem powietrzem z pistoletu i sprayem do czyszczenia styków. Od przeszło roku mam spokój. Oczywiście, jak wyżej, mechanik wzbraniał się przed czyszczeniem, zdziwił się ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Psiknalem WD--40 no i na razie nic nie slychac... niedlugo jade do pracy zobacze jak bedzie sie dalej sprawowal..

 

 

EDIT: Caly czas cisza zobaczymy na jak dlugo :)

Edytowane przez Lukassos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, miałem ten sam problem. Przeczytałem, że polecacie WD40. To pomoże bo przemyje. Ale nie usunie tlenków miedzi ze styków. JA do regeneracji wszelkiego typu styków elektrycznych stosuję preparat Kontakt 60. Cenowo podobnie jak WD40 więc nie ma dramatu. Dzięki niemu pozbędziecie się nie tylko brudu ale także tlenków ze styków oraz zabezpieczycie układ na jakiś czas. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności