mielke Zgłoś #41 Napisano 23 Czerwca 2011 Mam to samo tykanie mechanik powiedział ze trzeba wymienić manetke od kierunków jest ona zespolona o ile sie nie myle z prawą od wycieraczek.Koszt używki chyba cos 150-300 na allegro. Myslicie ze to moze byc przekaźnik awaryjnych z kosztem operacji 20zł? może być jedo i drugie lub same przewody zwarcie robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariorally Zgłoś #42 Napisano 23 Czerwca 2011 (edytowane) Oddzielnie kupujesz manetkę od kierunków i od wycieraczek. Napisz czy masz tempomat czy nie to dam Ci znać ile toto kosztuje Poza tym warto, jak było napisane wcześniej przeczyścić styki Tylko mechanikom nie chce się tego robić wolą kupić przełącznik np. za 70 sprzedać Ci za 100 i za robotę, tj wymianę skasować swoje Edytowane 23 Czerwca 2011 przez mariorally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti38 Zgłoś #43 Napisano 26 Czerwca 2011 Dokładnie jak wyżej wd-40 pomogło już nie cyka...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #44 Napisano 26 Czerwca 2011 Tylko mechanikom nie chce się tego robić wolą kupić przełącznik np. za 70 sprzedać Ci za 100 i za robotę, tj wymianę skasować swoje Kolego, mechanik nie będzie rzeźbił i kombinował w przypadku kiedy musi udzielić gwarancji. Trudno przecież dać np 6 miesięcy gwarancji na czyszczenie manetki w niewiadomym stanie. Aby uniknąć problemów i oskarżeń ze strony klienta montuje się nową manetke i daje rok gwarancji. Czyszczenie możesz zrobić we własnym zakresie lub świadomie zlecić to mechanikowi, oczywiście bez gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch Zgłoś #45 Napisano 26 Czerwca 2011 ... większości przypadków winna jest manetka. Jednak dziwie się co niektórym którzy od razu wymieniali by na drugą z allegro, przecież nie wiadomo w jakim stanie jest i czy przypadkiem nie robi tego samo myku co nasza stara. Także wyjąć manetkę wyczyścić i nasmarować, cała procedura trwa około 30 minut. Po nasmarowaniu przeczyszczeniu itp manetka chodzi bardzo delikatnie no i co najważniejsze już nie cyka ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L3g1on Zgłoś #46 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udało mi się bez zdejmowania manetki, wypłukałem te opiłki zmywaczem do hamulców, wpsikując go w manetke . Jest O.K. od 9-mies. Ja do tego ostro psikałem sprężonym powietrzem, pomogło zobaczymy na jak długo pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnidecki Zgłoś #47 Napisano 13 Października 2011 Ja zabieram się za swojego w ten weekend bo już dłużej nie wytrzymam, dam znać jak poszło. W UK najlepiej zakupić isopropyl sprayu ( IPA ). IPA to szybko ulatniający się alkohol nie pozostawiający osadu, powszechnie używany w elektronice. http://www.maplin.co.uk/isopropyl-alcohol-28994 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L3g1on Zgłoś #48 Napisano 24 Października 2011 Ja do tego ostro psikałem sprężonym powietrzem, pomogło zobaczymy na jak długo pozdrawiam No niestety pomogło ale tylko na 2 miesiące, teraz już ten sposób nie pomaga, chyba będzie trzeba wymienić na nową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #49 Napisano 25 Października 2011 No niestety pomogło ale tylko na 2 miesiące, teraz już ten sposób nie pomaga, chyba będzie trzeba wymienić na nową Psikanie nie pomoże... musisz rozebrać, usunąć stary smar, ZAMIENIĆ MIEJSCAMI BLASZKI - te małe styki, nałożyć trochę białego towotu i złożyć. Powinno pomóc na ok 100tys, potem już tylko wymiana jak padnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #50 Napisano 5 Listopada 2011 przed chwila.wd - 40 kilka obrotow kierownicy.i cisza:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti38 Zgłoś #51 Napisano 6 Listopada 2011 a nie mowilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paulus77 Zgłoś #52 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) W związku z tym, że mam tą samą przypadłość - będę starał się ją zlikwidować wg powyższych porad dzięki EDIT: Sytuacja opanowana, zastosowałem dwa "strzały" w dźwignię kierunków sprayem "Holts Professional" (zmywacz do hamulców) co w połączeniu z kilkunastokrotnym pokręceniem kierą rozwiązało problem. (przynajmniej na tą chwilę) Edytowane 27 Listopada 2011 przez paulus77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aka15 Zgłoś #53 Napisano 29 Listopada 2011 wymienialem wlacznik od awaryjnych i nie pomoglo a wiec teraz zajme sie manetka. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #54 Napisano 29 Listopada 2011 Oddzielnie kupujesz manetkę od kierunków i od wycieraczek. Mi ziomal w ASO powiedział że nie ma reguły. Trzeba spr. po VIN - u teścia tak cykolilo, więc manetka do wymiany i w passie z 2004 były osobne wajchy od wycieraczek i kierunków. Ale czasami zdarza się, że jest to zespolone. ---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:36 ---------- No niestety pomogło ale tylko na 2 miesiące, teraz już ten sposób nie pomaga, chyba będzie trzeba wymienić na nową nowa w ASO 249zł (z tempomatem) - u teścia zmienialiśmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukassos Zgłoś #55 Napisano 22 Stycznia 2013 Mialem podobnie, a raxzej tak samo i mam nadal. Kupilem przelacznik swiatel awaryjnych u VW, nie dosc ze ciasno wchodzil to jeszcze ciezej bylo go wyciagnac... wymienilem sam i ? Bylo gorzej niz wczesniej. Zostala mi teraz do sprawdzenia metoda z wd40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #56 Napisano 22 Stycznia 2013 Psiknąłem powietrzem z pistoletu i sprayem do czyszczenia styków. Od przeszło roku mam spokój. Oczywiście, jak wyżej, mechanik wzbraniał się przed czyszczeniem, zdziwił się ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukassos Zgłoś #57 Napisano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Psiknalem WD--40 no i na razie nic nie slychac... niedlugo jade do pracy zobacze jak bedzie sie dalej sprawowal.. EDIT: Caly czas cisza zobaczymy na jak dlugo Edytowane 23 Stycznia 2013 przez Lukassos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guz Zgłoś #58 Napisano 12 Kwietnia 2013 Witajcie, miałem ten sam problem. Przeczytałem, że polecacie WD40. To pomoże bo przemyje. Ale nie usunie tlenków miedzi ze styków. JA do regeneracji wszelkiego typu styków elektrycznych stosuję preparat Kontakt 60. Cenowo podobnie jak WD40 więc nie ma dramatu. Dzięki niemu pozbędziecie się nie tylko brudu ale także tlenków ze styków oraz zabezpieczycie układ na jakiś czas. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach