Skocz do zawartości
ChRzAnIu

Wypływajacy olej zpod filtra oleju

Rekomendowane odpowiedzi

witam wczoraj odpalilem auto i przy otwartych drzwiach slysze dziwny dzwiek, podchodze do auta a tu plynie olej , zgasilem szybko auto , otwieram maske a zpod filtra miedzy filtrem a chłodniczka normalnie wyplywał olej , kurde mysle moze filtr juz umarl, wymieniany okolo 9-10tys temu razem z olejem i nic niecieklo , wiec kupilem Knechta i zalalem olej , wszystko OKI , dziala nic niecieknie , dzis odpalam auto i nagle slysze ten sam dzwiek , qrwa gasze a tu znow plynie olej ....

teraz troche historii , jak mi 2 miesiace temu padlo turbo w trasie ratowalem sie tym , ze wykrecilem doprowadzenie oleju z podstawki i wkrecilem szpilke 50mm od koła ( tylko to mialem pod reka ) a sruba ori byla dlugosci okolo 15mm , czy tym uszkodzilem cos w podstawce ?? czy jak juz sie dowiedzialem poszedl regulator jakis tam w pompie oleju ??

 

jutro auto zaciagne do kolegi i zmierzy cisnienie na wyjsciu z czujnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze pompa oleju siada i duze cisnienie robi:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba masz oringi w chłodniczce lub całą chłodnicę

[ATTACH]47571[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to chyba masz oringi w chłodniczce lub całą chłodnicę chlodniczkai.pdf

Ale co oring lub cala ? ze walniete ?? leje sie miedzy filtrem a chlodniczka a tam jest tylko uszczelka w filtrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale co oring lub cala ? ze walniete ?? leje sie miedzy filtrem a chlodniczka a tam jest tylko uszczelka w filtrze
no i ta uszczelka może dobrze nie uszczelniać ale skoro dałeś drugi filtr i zrobiło to samo to albo coś nie tak z chłodniczką albo tak jak Mariusz pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak tylko zaciagne auto do kolesia, to sprawdzimy przede wszystkim cisnienie na niskich i na wysokich obr i wtedy bedzie wiadomo czy pompa , czy zaworek w pompie, czy tez wina w chlodniczce/uszczelkach w niej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo w 2E przy -15 przegazowałem lekko zimny silnik olej zaczął lecieć ciurkiem, oring pod chłodniczką padł, wymiana jakieś 30 min na spokojnie i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo w 2E przy -15 przegazowałem lekko zimny silnik olej zaczął lecieć ciurkiem, oring pod chłodniczką padł, wymiana jakieś 30 min na spokojnie i po problemie

A ja poczytalem troche i wyglada to za zaciety zaworek w pompie oleju , bynajmniej mam wszystkie objawy , zacinajace sie popychacze z nadmiaru cisnienia ( zawiesily sie i auto niechcialo odpalic - prawie brak kompresji, po odczekaniu chwili auto zapalilo i wyzygalo olej ) dzis koles postara zmierzyc cisnienie, jak wyjdzie ponad 7barów znaczy ze zaworek do wymiany = tzn cala pompa bo pewnie ma tyle lat co passat i przebieg bliski 400tys :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko chyba niezalogowani nie zobaczą tych fotek :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewydaje mi sie ze to wina oringu pod chlodniczka, bo jakby to bylo to , to np. niezawiesily by mi sie hydropopychacze przez ktore niemoglem odpalic auta, a jak odpalilem to w 30s uciekl caly olej . stawiam na zaworek w pompie i na 95% to jest to .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawą podczas wymiany filtra jest sprwadzenie czy nakrętka która scala chłodniczkę z łapą filtra nie poluzowała sie podczas odkręcania filtra........miałem taki przypadek, o dziwo nie ciekło spoad oringa u góry chłodniczki tylko sączyło sie u dołu czyli przy filtrze...powód-nakrętka,blokowała na tyle filtr że nie dolegał on dobrze do chłodniczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie waliło przez czujnik, który jest wkręcany do podstawy tego czegoś do czego przykręca się filtr oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem przypadek gdy właśnie nakrętka łącząca chłodniczkę z łapą się poluzowała... Sprawdź bo u mnie się cholernie wtedy lało przez to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie oleju zmierzone, skali zabraklo , byla do 8barów , i szybko wskazowka sie oparła na bolcu , a wąż az spuchl i sie rozciagnal takie bylo cisnienie - czyli wina zaworka w pompie oleju .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności