artmin Zgłoś #441 Napisano 5 Sierpnia 2016 Autko ma jak dotąd ukulane 153 tys B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR), 2006 Serio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #442 Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Możecie mnie wykreslic Szlag trafił klimatyzację Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez hultai Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #443 Napisano 6 Sierpnia 2016 Możecie mnie wykreslic Szlag trafił klimatyzację Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka Co ma CR do klimatyzacji??? Jak spali co się żarówka to też zwalalisz na silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #444 Napisano 6 Sierpnia 2016 Raczej chodzi o to, że pod pojęciem 2.0 tdi cr wiele osób rozumie całościowo lepszą i mniej awaryjna konstrukcję. Ale b7 to tak samo awaryjny samochód jak b6 i jak się zapewne okaże w przyszłości b8. Przynajmniej przy stanie licznika na jaki nas stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #445 Napisano 6 Sierpnia 2016 CR-kę mam dopiero od 9 miesięcy i złego słowa narazie nie mogę powiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #446 Napisano 8 Sierpnia 2016 Co ma CR do klimatyzacji??? Jak spali co się żarówka to też zwalalisz na silnik? np to że konstrukcja klimy w cr przewiduje jej ciągłą pracę ? Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #447 Napisano 8 Sierpnia 2016 Możesz rozwinąć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #448 Napisano 8 Sierpnia 2016 Ja tez pochwale ten dziwaczny silnik. Mam juz auto dwa lata. Od samego poczatku mi klekocze rano. Glosno jak stary diesel. I tylko w cieple dni. W zimie rano chodzi jak zloto. A teraz w lecie co rano klekocze glosno. Lub nie klekocze i cichutko chodzi. Gdy klekocze to ani nie dymi ani bledow nie wywala ani mocy nie ubywa. No ewidentnie cos jest nie tak bo jest to spalanie detonacyjne. Ale zrobilem juz 60 tys z tym klekotem i nic a nic z autem sie nie stalo. Nikt nie wie co mu dolega ale juz sie przyzwyczailem bo jezdzi jak zloto Dodam Ze klekot znika gdy sie silnik nagrzeje lub gdy stane wylacze silnik i odpale - wtedy tez klekot znika na caly dzien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacq64 Zgłoś #449 Napisano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) np to że konstrukcja klimy w cr przewiduje jej ciągłą pracę �� Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka Znalazłem taki opis kompresorów Denso które są montowane w B7 wiem bo mam taki. http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyzacja-samochodowa/kompresory-sterowane-zaworem-elektromagnetycznym/ Niestety w moim przypadku nie działa to tak jak powinno i czeka mnie wymiana tego ustrojstwa. A co do zadowolenia z CFFB to inna bajka po BKP. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez jacq64 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #450 Napisano 9 Sierpnia 2016 Od samego poczatku mi klekocze rano. Glosno jak stary diesel. I tylko w cieple dni. W zimie rano chodzi jak zloto. W sumie też mam coś podobnego. U mnie sytuacja wygląda tak. Odpalam auto w garażu (po odpaleniu na jałowym brak jakiegokolwiek klekotu) i wyjeżdzam - klekotu nie ma. Staję pod domem, gaszę silnik i po ponownym odpaleniu i początkowej jeździe w przedziale ok 1-1,5 tys obr też słychać klekot starego diesla. W tym momencie jak dam za mało gazu, to na dwójce potrafi też zrobić takiego delikatnego kangurka jakby silnik miał ochotę zgasnąć. Czy to jest czegoś symptom, czy TTTM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #451 Napisano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) No ja kolego sie poddalem. Oto co wymienilem: czujnik temp termostatu - wody czy jak mu tam, taki sam czujnik byl z lewej str kolo pompy wys cisnienia - to chyba czujnik temp egr ? Nie wiem ale tez wymienilem. Przeplywomierz podmienialem i pompe wysokiego cisnienia. Rozrzad nowy - tez nie pomogl. A ktos mowil mi madry ze kąt wtrysku moge miec chu... A bylo i jest idealnie. Co najdrozsze - wymienilem wtryski na nowki. Wciaz klekocze no i sie poddalem Aha... Egr tez nowke mam i termostat. No nowe auto Wymiana nie zaszkodzila chyba / tyle dobrego mysle ze dlugo posluzy, mimo klekotu... Bo naprawde zadnych efektow ubocznych nie ma poza samym odglosem klekotania. I u mnie tez nie od razu klekota. Tak jak u Ciebie. Dzis np odpalilem auto i tak sobie na luzie stalo pieknie pyrkając. Po dokladnie 8 minutach zmienil sie calkiem odglos na taki basowy nieprzyjemny. Wiadomo na luzie nie slychac klekotu. Ale po odglosie idzie sie za glowe zlapac... Naprawde porazka... Ruszylem i klekotal. Po chwili przestal niezle jaja.... Aha i dodam ze wlasnie tak jak u Ciebie to wyglada, bo jak dam mocniej w gaz to w sumie nie slychac klekotu, elegancko w obroty wchodzi. Ale jak powoli sie rozpedzam to klekota ze az ludzie sie patrzą Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Maverick- Zgłoś #452 Napisano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Pany, od sluchania to sa Ferrari i tego typu gabloty Paszczakiem to sie jezdzi, a nie slucha go I szczerze mowiac, to co lubie w tym aucie, to ze jak sie jedzie miarowo na autostradzie, to silnika nie slychac, tylko szumy toczenia i powietrze A watpie by moj model byl jakis specjalny. A nafukalem obecnie nim juz ponad 80kkm od fabryki. Tak, ze tak Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez -Maverick- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #453 Napisano 9 Sierpnia 2016 No to ja mam Twoje 80 i jeszcze 150 tysi w gratisie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #454 Napisano 10 Sierpnia 2016 Aha i dodam ze wlasnie tak jak u Ciebie to wyglada, bo jak dam mocniej w gaz to w sumie nie slychac klekotu, elegancko w obroty wchodzi. Ale jak powoli sie rozpedzam to klekota ze az ludzie sie patrzą Ja na razie nic z tym nie robiłem, bo innych niepokojących objawów brak. W sterowniku zero błędów. Zakładam na razie, że TTTM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #455 Napisano 10 Sierpnia 2016 jakbym cofnął czas to tez bym nic nie ruszal... i nie wymieniał pół auta na darmo.... tyle dobrego ze z takimi nowymi czesciami mysle ze dluzej pojezdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #456 Napisano 10 Sierpnia 2016 Czyli w pewnym sensie profilaktyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #457 Napisano 10 Sierpnia 2016 Plus taki że lepiej wszystko pracuje niz wczesniej... szybciej odpala na nowej pompie... z nowymi hydroelementami (tez wymienilem wszystkie 16) rano cykało cos w silniku zimą, teraz cisza. Nowe wtryski tez jakos uciszyly silnik... zawsze to jakieś tam plusy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #458 Napisano 31 Sierpnia 2016 Przypadkiem takie coś znalazłem. Ten użytkownik jak sądzę raczej nie jest zbytnio zadowolony. VW Passat B6 2.0 Common Rail - only 140000km - broken crankshaft. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #459 Napisano 7 Września 2016 Raz jeszcze dodam że jestem bardzo zadowolony z auta, za dnia jezdzi jak złoto.... no naprawde duzo jezdze, trasy czesto a i po miescie sporo. Auto pięknie chodzi, nic sie nie psuje. Ale powedzcie... czemu zasraniec po 2 - 3 dniowym postoju gdy wcale nie jezdze... odpalam w garazu... i kręci długo jąkając się jeszcze... czyli kręci 2 sek i kolejna sek to tak juz glosniej jak sokowirówka ktora konczy mielić i dopiero odpala..... (nie grzał swiec - w garazu 17 st), gdy grzeje świece np cała zima pięknie pali. czemu tak jest powedzcie ??? wymienilem całą pompe wys ciśnienia nawet. no porażka... nawet rozrusznik wymienilem i to samo. wystarczy ze 3 dni postoi auto - rowno prosto stoi. pełny bak. filtr paliwa nowy. nie wiem co go boli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #460 Napisano 7 Września 2016 Tomek świece przy temperaturach powyżej -5 TO PIC NA WODĘ. W ogóle nie są potrzebne w tych silnikach. Brak iskry z oczywistych względów wykluczamy . Więc zostaje cofanie paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach