Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chriso

Czy dolewacie olej między wymianami do CR-ek? Wczoraj wyciągnąłem miarkę i dolałem ok 0,4L. To 14tys km od wymiany. Zalany był w ASO Castrolem 5w30 edge LL.

 

Na forum czytam że Motul jest cudownym lekiem na każde zło, więc czy ktoś zauważył zmianę w paleniu oleju po przejściu na Motula?

 

Pół litra na 15 tys nie jest to dramat, ale poprzednie auto z silnikiem 1.9 CDTI mnie rozpieszczało, bo nie brało nic pomiędzy wymianami co 20 tys. Oczywiście możliwe też, że braki w oleju były uzupełnienie przez paliwo przy wypalaniu DPF. W Pasku odbywa się to zdecydowanie rzadziej i łagodniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolewałeś, bo miałeś komunikat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13500 tys na motulu, krece silnik jak trzeba i dziś rano sprawdzałem bagnet. Nie wział ani grama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na przelatane 16000, dolałem około 0.7 litra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W UK w serwisie leją olej firmy Quantum LongLife III 5W30 Fully Synthetic VW 504 00, VW 507 00

wymieniam olej co 15tyś mil,wymieniałem go już dwa razy i żadnego spadku na bagnecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie spada około +/- 0,5L na 15 tys. Castrol Edge 5w30 LL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chriso

Dzięki za informacje. Czyli wszystko u mnie w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i żadnego spadku na bagnecie.

 

A jak ktoś nie ma bagnetu na wyposażeniu? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak ktoś nie ma bagnetu na wyposażeniu? :hmm

 

no to będzie miał problemik :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja śmiało mogę powiedziec, ze mi nic nie ubywa na bagnecie, bo go po prostu nie mam :D A i tak dolewałem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doba panowie miałem błedy sporadyczne w gruszcze podciśnienia ale przez 2 lata jedzil normlanie. Dziś pierwszy raz zaczela mrugac spirala i tryb awaryjny. Po zgaszeniu pozniej jazda normlana. Pada już zupełnie grucha?? Kurde był gdzieś o tym wątek ale oblewam sesje i nie mogę znalezc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian przecież ja ci pisałem o tym, że zdycha ci membrana w gruszce :). Jedź wymień i będzie spokój. Tylko patrz czy nowa ma od dołu dodatkowy pancerz stalowy. Jak nie to nie pozwól założyć bo za czas jakiś będziesz miał to samo.

 

A gadaliśmy o tym w tym wątku na 3 stronie :lol

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w ASO bede wymianial bo mam znajomka wiec i ceny dobre. Tylko chciałem bez vcds upewnic ze to to gówno. Dzięki Marku !

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko patrz czy nowa ma od dołu dodatkowy pancerz stalowy

 

mkpol,o jaki pancerz chodzi? jak to ma wyglądać? W październiku zeszłego roku wymieniałem w ASO "gruche" i kurcze nic mi nie wiadomo o pancerzu. Zamontowali ...działa.... Posiadam w garażu starą ale czym się różni? hmm... ciężko stwierdzić, skoro zamontowana nowa.:hmm

 

Nawiązując do tematu w skrócie to ze swojego CR-a jestem bardzo zadowolony.

Edytowane przez daro_84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w gruchach z początku produkcji, w miejscu w którym z gruchy wychodzi pręt sterujący turbiną widać gołym okiem gumową membranę. Jeśli masz starą gruchę to ją zobaczysz. W nowszych w tym miejscu jest osłona w kształcie metalowego stożka, tak że nie widać gołej gumy. Na założonym aucie możesz to wyczuć palcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konstrukcję gruchy poprawili w 2011 o ile się nie mylę. Może pancerz to faktycznie za mocne określenie, lepiej było by napisać osłona. Jeśli wymieniałeś w serwisie to raczej na bank masz już poprawioną gruchę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis Golfik mojej blondi stuknal 100tysi. Autko z 2010r 4motion, motor 2,0Tdi CR 140KM CFFB. Musze powiedziec ze motor pracuje bez zadnych zastrzezen i co najwazniejsze chodzi jakby mial ze 170KM, poprostu rakieta... Ja mam tez CFFB w pasku, z chipem ma 162KM i nie ma szans z golfem. W dodatku golfik w trasie spala ok 5l a pasek 7l. Moim zdaniem udane motory, ale to jeszcze czas pokaze....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kevin, ale my tutaj o CR...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i do CR grucha wygląda tak

 

gru.jpg

 

Osłona 1 to ów pancerz, a Osłona 2 to stożek chroniący membranę. W moim przypadku stożek jest z grubego silikonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad wyborem oleju powoli zbliża się termin wymiany, jakim olejem zalać CR-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności