Czapka Zgłoś #181 Napisano 20 Stycznia 2014 Jeżeli chodzi o rozrząd do taka ciekawostka: w książce napisane - wymiana po 180 tys. i nie ma nic o czasie. Jednak VW Polska zaleca wymianę po 5 latach, niezależnie od przebiegu - sprawdzone. No wlasnie jak to w koncu jest? Ja dostalem odpowiedz ze co 7 lat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #182 Napisano 20 Stycznia 2014 Mi w ASO powiedzieli tylko że co 180 ale to już maks że zalecają po 150 wiec tak wymienię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #183 Napisano 20 Stycznia 2014 No wlasnie jak to w koncu jest? Ja dostalem odpowiedz ze co 7 lat... No właśnie są sprzeczne informacje. Jedni mówią 5, inni, że w nowszych autach 6 - 7 lat. Jestem w kropce, bo przebieg mam symboliczny i nie wiem co robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #184 Napisano 20 Stycznia 2014 Jeździj do przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik2118 Zgłoś #185 Napisano 20 Stycznia 2014 Witam ja jestem posiadaczem Passat TDI CR 140 KM od kwietnia 2012 r jak go kupiłem miał 139 tys, teraz mam nakręcone 179 tys. rozrząd wymieniłem przy 141 t km , olej, filtry na czas, do tej pory zero problemów z tym silnikiem, spalanie super około 5-6 l/100km, od początku mam problem z niedziałającym termometrem zewnętrznym, nie mogę znaleźć przyczyny, chyba muszę całą wiązkę wyciągnąć ale to trzeba rozebrać cały przód, przez niedziałający termometr zewnętrzny prawdopodobnie nie działa mi podgrzewanie lusterek zewnętrznych oraz dogrzewanie wnętrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #186 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Z podpisu wynika że Wałbrzych więc by się zgadzało :marecek.CR jest bardzo ekonomiczny od 80 do 100-110. Dobra dobra.....(pogłowie ludności ok 120-130 tys) Moment w dieslu jest taki,że nie ma powodu jeździć po mieście na 3tys obrotów jak w benzyniaku. Chyba,że ktoś lubi, ja nie. Po zmianie softu, na powtarzalnej trasie(poza miastem,żeby nie było ponownie błagań) 70 km, spalanie mi spadło niemal o 1 L. Poza tym spalanie jak piwo każdy lubi inne. Czytając posty i w tym wątku i podobnyc, zaraz widać,że są ci co dbają o dpfa i kierownice w turbinie i jeżdżą w mieście na III biegu max, i ci pogardliwie zwani emerytami. Do tego są miasta Gliwice i miasta z 1 tylko przelotówką. A w innych nie ma świateł na skrzyżowaniach. Jak tu więc ustalić spalanie? Dałbym sobie spokój z przekomarzaniem i licytacją na litry na 100. PS. Mimo usterek i tak jestem zadowolony z mojego CR-a Edytowane 20 Stycznia 2014 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #187 Napisano 20 Stycznia 2014 Mi w ASO powiedzieli tylko że co 180 ale to już maks że zalecają po 150 wiec tak wymienię. Ja mam w książce serwisowej wpisane zalecenie wymiany rozrządu na 210tys km dla CR :-)! Na pewno tyle czekać nie będę. Max 150 i wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #188 Napisano 20 Stycznia 2014 Poza tym spalanie jak piwo każdy lubi inne. Czytając posty i w tym wątku i podobnyc, zaraz widać,że są ci co dbają o dpfa i kierownice w turbinie i jeżdżą w mieście na III biegu max, i ci pogardliwie zwani emerytami. Do tego są miasta Gliwice i miasta z 1 tylko przelotówką. A w innych nie ma świateł na skrzyżowaniach. Jak tu więc ustalić spalanie?Dałbym sobie spokój z przekomarzaniem i licytacją na litry na 100. Ja tylko spytam o jedno - skoro dalej się upierasz że twój pali 6 litrów w mieście. Przy ilu obrotach zmieniasz biegi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #189 Napisano 20 Stycznia 2014 Mój ma 180 KM i w mieście pali 6- max 7 Chyba płynu chłodniczego A co do wymiany rozrządu, to ja wymieniam przy 100 tkm. Nie będę czekał do 150-u. I przynajmniej wtedy będę widział na czym jeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #190 Napisano 20 Stycznia 2014 Jeździj do przebiegu Zważywszy, że teraz mam 38 tysięcy przebiegu może to trochę potrwać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #191 Napisano 20 Stycznia 2014 Ja czytałem, ze jeśli wymiana po latach, to max do 5-u. Jednak guma to guma. Po kilku latach traci wytrzymałość. Rolki może i wytrzymaja dłuzej, ale co do paska, to bym nie był taki pewny i wymienił wszystko jak leci :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #192 Napisano 20 Stycznia 2014 Danek widziałem pasek rozrządu w B5 po 240 tys przebiegu i 3 chłopa na nim wisiało Właśnie o rolki bym się martwił bardziej że sie wyrobią niż o sam pasek. A co do wymiany rozrządu, to ja wymieniam przy 100 tkm. Nie będę czekał do 150-u. I przynajmniej wtedy będę widział na czym jeżdżę. Bez sensu. Tyle już o tym dyskusji. Skoro producent mówi co ile to po co wychodzic przed szereg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #193 Napisano 20 Stycznia 2014 Dla spokoju duszy Wtedy wiem co mam. Gdybym miał furę od nowości, to bym śmigał bez strachu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #194 Napisano 20 Stycznia 2014 Ja tylko spytam o jedno - skoro dalej się upierasz że twój pali 6 litrów w mieście. Przy ilu obrotach zmieniasz biegi ? A pewnie jezdzi jak moj ojciec, 60km/h i piąty bieg. Pozniej szukaja po forum bo silnik wchodzi w tryb awaryjny, bo turbina zapieczona, itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #195 Napisano 20 Stycznia 2014 Dla spokoju duszy Wtedy wiem co mam. Gdybym miał furę od nowości, to bym śmigał bez strachu No i tak zrobię dla świętego spokoju . Obdzwoniłem kilka serwisów, w zasadzie wszędzie mówią do 6 lat w nowszych autach. Mam więc jeszcze trochę czasu. Gość u Berdychowskiego w Poznaniu wyliczył na 1700- 1800 jak dojdzie pasek klinowy. Ale powiedział również, że VW robi promocje na całe rozrządy z robocizną i wtedy jest taniej o 4 stówki. Jak za 1400 zrobią w serwisie to nie warto rzeźbić u Kazia w garażu. Wpis do książki, w jest historii na a przede wszystkim GWARANCJA! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #196 Napisano 20 Stycznia 2014 Ja wymieniałem na lata. W grudniu stuknęło mu 5 lat więc mimo 123kkm wymieniłem pod koniec października. Przy okazji pasek alternatora i płyn chłodniczy. Stary pasek był w dosyć dobrym stanie - ciut naciągnięty w stosunku do nowego, ale to była drobnostka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #197 Napisano 20 Stycznia 2014 Ja wymieniałem na lata. W grudniu stuknęło mu 5 lat więc mimo 123kkm wymieniłem pod koniec października. Przy okazji pasek alternatora i płyn chłodniczy. Stary pasek był w dosyć dobrym stanie - ciut naciągnięty w stosunku do nowego, ale to była drobnostka. Jaka kasa jeśli można spytać? ASO czy warsztat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #198 Napisano 20 Stycznia 2014 Zaprzyjaźniony serwis skody. 1450 za całość na dobrym zestawie ruville'a, w tym jeszcze klocki przód, ale to mało związane z rozrządem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #199 Napisano 20 Stycznia 2014 Ja mieszkam w UK i pan w ASO powiedział mi że pasek powinno się zmieniać max co cztery lata. ja zmieniłem jak miał przejechane 100000tyś mil(160000tyś km) i akurat pasek miał cztery lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #200 Napisano 20 Stycznia 2014 Zaprzyjaźniony serwis skody. 1450 za całość na dobrym zestawie ruville'a, w tym jeszcze klocki przód, ale to mało związane z rozrządem. Ja się pospieszyłem oddałem do ASO w warszawie wyliczyli na 2500 zadzwoniłem do płocka i tam z pompą paskiem alternatora, napinaczem paska alternatora i nowym płynem usłyszałem 1700 zadzwoniłem tam gdzie wstawiłem i powiedziałem co o tym myślę zeszli na 2000 czasem lepiej po dzwonić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach