Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o rozrząd do taka ciekawostka: w książce napisane - wymiana po 180 tys. i nie ma nic o czasie. Jednak VW Polska zaleca wymianę po 5 latach, niezależnie od przebiegu - sprawdzone.

 

 

No wlasnie jak to w koncu jest? Ja dostalem odpowiedz ze co 7 lat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi w ASO powiedzieli tylko że co 180 ale to już maks że zalecają po 150 wiec tak wymienię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wlasnie jak to w koncu jest? Ja dostalem odpowiedz ze co 7 lat...

 

No właśnie są sprzeczne informacje. Jedni mówią 5, inni, że w nowszych autach 6 - 7 lat. Jestem w kropce, bo przebieg mam symboliczny i nie wiem co robić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździj do przebiegu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja jestem posiadaczem Passat TDI CR 140 KM od kwietnia 2012 r jak go kupiłem miał 139 tys, teraz mam nakręcone 179 tys.

rozrząd wymieniłem przy 141 t km , olej, filtry na czas, do tej pory zero problemów z tym silnikiem, spalanie super około 5-6 l/100km,

od początku mam problem z niedziałającym termometrem zewnętrznym, nie mogę znaleźć przyczyny, chyba muszę całą wiązkę wyciągnąć ale to trzeba rozebrać cały przód, przez niedziałający termometr zewnętrzny prawdopodobnie nie działa mi podgrzewanie lusterek zewnętrznych oraz dogrzewanie wnętrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z podpisu wynika że Wałbrzych więc by się zgadzało :marecek.

CR jest bardzo ekonomiczny od 80 do 100-110.

Dobra dobra.....(pogłowie ludności ok 120-130 tys)

Moment w dieslu jest taki,że nie ma powodu jeździć po mieście na 3tys obrotów jak w benzyniaku. Chyba,że ktoś lubi, ja nie.

Po zmianie softu, na powtarzalnej trasie(poza miastem,żeby nie było ponownie błagań) 70 km, spalanie mi spadło niemal o 1 L.

 

Poza tym spalanie jak piwo każdy lubi inne. Czytając posty i w tym wątku i podobnyc, zaraz widać,że są ci co dbają o dpfa i kierownice w turbinie i jeżdżą w mieście na III biegu max, i ci pogardliwie zwani emerytami. Do tego są miasta Gliwice i miasta z 1 tylko przelotówką. A w innych nie ma świateł na skrzyżowaniach. Jak tu więc ustalić spalanie?

Dałbym sobie spokój z przekomarzaniem i licytacją na litry na 100.

 

PS. Mimo usterek i tak jestem zadowolony z mojego CR-a

Edytowane przez wektor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi w ASO powiedzieli tylko że co 180 ale to już maks że zalecają po 150 wiec tak wymienię.

 

Ja mam w książce serwisowej wpisane zalecenie wymiany rozrządu na 210tys km dla CR :-)!

Na pewno tyle czekać nie będę. Max 150 i wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym spalanie jak piwo każdy lubi inne. Czytając posty i w tym wątku i podobnyc, zaraz widać,że są ci co dbają o dpfa i kierownice w turbinie i jeżdżą w mieście na III biegu max, i ci pogardliwie zwani emerytami. Do tego są miasta Gliwice i miasta z 1 tylko przelotówką. A w innych nie ma świateł na skrzyżowaniach. Jak tu więc ustalić spalanie?

Dałbym sobie spokój z przekomarzaniem i licytacją na litry na 100.

 

Ja tylko spytam o jedno - skoro dalej się upierasz że twój pali 6 litrów w mieście. Przy ilu obrotach zmieniasz biegi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój ma 180 KM i w mieście pali 6- max 7

 

Chyba płynu chłodniczego :blink

 

A co do wymiany rozrządu, to ja wymieniam przy 100 tkm. Nie będę czekał do 150-u. I przynajmniej wtedy będę widział na czym jeżdżę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeździj do przebiegu :)

 

Zważywszy, że teraz mam 38 tysięcy przebiegu może to trochę potrwać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czytałem, ze jeśli wymiana po latach, to max do 5-u. Jednak guma to guma. Po kilku latach traci wytrzymałość. Rolki może i wytrzymaja dłuzej, ale co do paska, to bym nie był taki pewny i wymienił wszystko jak leci :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek widziałem pasek rozrządu w B5 po 240 tys przebiegu i 3 chłopa na nim wisiało ;) Właśnie o rolki bym się martwił bardziej że sie wyrobią niż o sam pasek.

A co do wymiany rozrządu, to ja wymieniam przy 100 tkm. Nie będę czekał do 150-u. I przynajmniej wtedy będę widział na czym jeżdżę.

 

Bez sensu. Tyle już o tym dyskusji. Skoro producent mówi co ile to po co wychodzic przed szereg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla spokoju duszy :D Wtedy wiem co mam. Gdybym miał furę od nowości, to bym śmigał bez strachu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tylko spytam o jedno - skoro dalej się upierasz że twój pali 6 litrów w mieście. Przy ilu obrotach zmieniasz biegi ?

A pewnie jezdzi jak moj ojciec, 60km/h i piąty bieg. Pozniej szukaja po forum bo silnik wchodzi w tryb awaryjny, bo turbina zapieczona, itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla spokoju duszy :D Wtedy wiem co mam. Gdybym miał furę od nowości, to bym śmigał bez strachu :D

 

No i tak zrobię dla świętego spokoju . Obdzwoniłem kilka serwisów, w zasadzie wszędzie mówią do 6 lat w nowszych autach. Mam więc jeszcze trochę czasu. Gość u Berdychowskiego w Poznaniu wyliczył na 1700- 1800 jak dojdzie pasek klinowy. Ale powiedział również, że VW robi promocje na całe rozrządy z robocizną i wtedy jest taniej o 4 stówki. Jak za 1400 zrobią w serwisie to nie warto rzeźbić u Kazia w garażu. Wpis do książki, w jest historii na a przede wszystkim GWARANCJA!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem na lata. W grudniu stuknęło mu 5 lat więc mimo 123kkm wymieniłem pod koniec października. Przy okazji pasek alternatora i płyn chłodniczy. Stary pasek był w dosyć dobrym stanie - ciut naciągnięty w stosunku do nowego, ale to była drobnostka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wymieniałem na lata. W grudniu stuknęło mu 5 lat więc mimo 123kkm wymieniłem pod koniec października. Przy okazji pasek alternatora i płyn chłodniczy. Stary pasek był w dosyć dobrym stanie - ciut naciągnięty w stosunku do nowego, ale to była drobnostka.

 

Jaka kasa jeśli można spytać? ASO czy warsztat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaprzyjaźniony serwis skody. 1450 za całość na dobrym zestawie ruville'a, w tym jeszcze klocki przód, ale to mało związane z rozrządem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mieszkam w UK i pan w ASO powiedział mi że pasek powinno się zmieniać max co cztery lata.

ja zmieniłem jak miał przejechane 100000tyś mil(160000tyś km) i akurat pasek miał cztery lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaprzyjaźniony serwis skody. 1450 za całość na dobrym zestawie ruville'a, w tym jeszcze klocki przód, ale to mało związane z rozrządem.

Ja się pospieszyłem

oddałem do ASO w warszawie wyliczyli na 2500 zadzwoniłem do płocka i tam z pompą paskiem alternatora, napinaczem paska alternatora i nowym płynem usłyszałem 1700 zadzwoniłem tam gdzie wstawiłem i powiedziałem co o tym myślę zeszli na 2000 czasem lepiej po dzwonić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności