Gość chriso Zgłoś #221 Napisano 24 Stycznia 2014 Czy dolewacie olej między wymianami do CR-ek? Wczoraj wyciągnąłem miarkę i dolałem ok 0,4L. To 14tys km od wymiany. Zalany był w ASO Castrolem 5w30 edge LL. Na forum czytam że Motul jest cudownym lekiem na każde zło, więc czy ktoś zauważył zmianę w paleniu oleju po przejściu na Motula? Pół litra na 15 tys nie jest to dramat, ale poprzednie auto z silnikiem 1.9 CDTI mnie rozpieszczało, bo nie brało nic pomiędzy wymianami co 20 tys. Oczywiście możliwe też, że braki w oleju były uzupełnienie przez paliwo przy wypalaniu DPF. W Pasku odbywa się to zdecydowanie rzadziej i łagodniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #222 Napisano 24 Stycznia 2014 Dolewałeś, bo miałeś komunikat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #223 Napisano 24 Stycznia 2014 13500 tys na motulu, krece silnik jak trzeba i dziś rano sprawdzałem bagnet. Nie wział ani grama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #224 Napisano 24 Stycznia 2014 Ja na przelatane 16000, dolałem około 0.7 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #225 Napisano 24 Stycznia 2014 W UK w serwisie leją olej firmy Quantum LongLife III 5W30 Fully Synthetic VW 504 00, VW 507 00 wymieniam olej co 15tyś mil,wymieniałem go już dwa razy i żadnego spadku na bagnecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #226 Napisano 24 Stycznia 2014 U mnie spada około +/- 0,5L na 15 tys. Castrol Edge 5w30 LL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #227 Napisano 25 Stycznia 2014 Dzięki za informacje. Czyli wszystko u mnie w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #228 Napisano 25 Stycznia 2014 i żadnego spadku na bagnecie. A jak ktoś nie ma bagnetu na wyposażeniu? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #229 Napisano 25 Stycznia 2014 A jak ktoś nie ma bagnetu na wyposażeniu? :hmm no to będzie miał problemik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #230 Napisano 25 Stycznia 2014 No to ja śmiało mogę powiedziec, ze mi nic nie ubywa na bagnecie, bo go po prostu nie mam A i tak dolewałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #231 Napisano 1 Lutego 2014 Doba panowie miałem błedy sporadyczne w gruszcze podciśnienia ale przez 2 lata jedzil normlanie. Dziś pierwszy raz zaczela mrugac spirala i tryb awaryjny. Po zgaszeniu pozniej jazda normlana. Pada już zupełnie grucha?? Kurde był gdzieś o tym wątek ale oblewam sesje i nie mogę znalezc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #232 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) Damian przecież ja ci pisałem o tym, że zdycha ci membrana w gruszce . Jedź wymień i będzie spokój. Tylko patrz czy nowa ma od dołu dodatkowy pancerz stalowy. Jak nie to nie pozwól założyć bo za czas jakiś będziesz miał to samo. A gadaliśmy o tym w tym wątku na 3 stronie Edytowane 1 Lutego 2014 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #233 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) No w ASO bede wymianial bo mam znajomka wiec i ceny dobre. Tylko chciałem bez vcds upewnic ze to to gówno. Dzięki Marku ! Edytowane 1 Lutego 2014 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro_84 Zgłoś #234 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) Tylko patrz czy nowa ma od dołu dodatkowy pancerz stalowy mkpol,o jaki pancerz chodzi? jak to ma wyglądać? W październiku zeszłego roku wymieniałem w ASO "gruche" i kurcze nic mi nie wiadomo o pancerzu. Zamontowali ...działa.... Posiadam w garażu starą ale czym się różni? hmm... ciężko stwierdzić, skoro zamontowana nowa.:hmm Nawiązując do tematu w skrócie to ze swojego CR-a jestem bardzo zadowolony. Edytowane 1 Lutego 2014 przez daro_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #235 Napisano 2 Lutego 2014 w gruchach z początku produkcji, w miejscu w którym z gruchy wychodzi pręt sterujący turbiną widać gołym okiem gumową membranę. Jeśli masz starą gruchę to ją zobaczysz. W nowszych w tym miejscu jest osłona w kształcie metalowego stożka, tak że nie widać gołej gumy. Na założonym aucie możesz to wyczuć palcami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #236 Napisano 2 Lutego 2014 Konstrukcję gruchy poprawili w 2011 o ile się nie mylę. Może pancerz to faktycznie za mocne określenie, lepiej było by napisać osłona. Jeśli wymieniałeś w serwisie to raczej na bank masz już poprawioną gruchę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #237 Napisano 2 Lutego 2014 Dzis Golfik mojej blondi stuknal 100tysi. Autko z 2010r 4motion, motor 2,0Tdi CR 140KM CFFB. Musze powiedziec ze motor pracuje bez zadnych zastrzezen i co najwazniejsze chodzi jakby mial ze 170KM, poprostu rakieta... Ja mam tez CFFB w pasku, z chipem ma 162KM i nie ma szans z golfem. W dodatku golfik w trasie spala ok 5l a pasek 7l. Moim zdaniem udane motory, ale to jeszcze czas pokaze.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #238 Napisano 2 Lutego 2014 Kevin, ale my tutaj o CR... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #239 Napisano 4 Lutego 2014 ... i do CR grucha wygląda tak Osłona 1 to ów pancerz, a Osłona 2 to stożek chroniący membranę. W moim przypadku stożek jest z grubego silikonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BICHEK Zgłoś #240 Napisano 25 Lutego 2014 Zastanawiam się nad wyborem oleju powoli zbliża się termin wymiany, jakim olejem zalać CR-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach