Arni17 Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2011 na zimnym silniku bardzo kulal na obrotach, jak wypiolem czujnik tem peratury ten pod kopułka jak sie nie myle siwy silnik wszedl ladnie na obroty okolo 900 i chodzil równo - jak to interpretowac? czy jest ten czujnik sprawny czy walniety? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arni17 Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2011 odpowie mi ktos moze na moje pytanie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2011 jest walnięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2011 Czujnik do wymiany. Jak chodził po nagrzaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arni17 Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2011 normalnie, dwa razy wiatraki sie zalączyły. na benzynie nieco obroty do góry okolo 100-150 na gazie to samo. musze tylko wymienic ten czujnik i z glowy, ale na komputer i tak pojade bo mam auto ponad rok i jeszcze nie widzial kompa za mojej kadencji:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #6 Napisano 7 Marca 2011 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #7 Napisano 7 Marca 2011 le na komputer i tak pojade bo mam auto ponad rok i jeszcze nie widzial kompa za mojej kadencji Szkoda zachodu... Nie masz szyny diagnostycznej... Tylko kody błyskowe i to też przy odrobinie szczęścia... No chyba, że masz swapowany motor z komputerem z jakiegoś młodszego wozidła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #8 Napisano 2 Września 2011 Podpowie ktoś jaki powinien być czujnik temperatury płynu chłodniczego w Passacie B3 1.6 TDiC 80KM SB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #9 Napisano 2 Września 2011 2 stykowy czarno-zielony 251 919 501D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #10 Napisano 3 Września 2011 A gdzie on się dokładnie znajduje w moim passku bo nie mogę go zlokalizować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #11 Napisano 3 Września 2011 tak na oko to jak w większości (nie wszystkich) pojazdów czyli na króćcu przy głowicy silnika tam gdzie kończy się górny wąż od chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #12 Napisano 19 Października 2016 Czytałem kiedyś na forum o numerach czujników temperatury jaki ma być do jakiego silnika i nie mogę za nic teraz tego tematu znaleźć .Ktoś mi pomoże ?,jaki czujnik temp.do silnika 1.8 ABS 92rok. bo na starym który był w aucie a który padł pisze Made in luxemburg czteropinowy z żółtą obwódką i numer 357919501A,nie wiem czy taki ma być czy może inny?.Pomóżcie proszę,z góry wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 19 Października 2016 357919501A wycofany w dniu 01/10/2003. Użyj jako części zastępczej: 6U0919501B. Cena 31,15 Euro. Tak podaje etka. Czyli tak, albo używany czarny z żółtą obwódką o numerze jaki podałeś, albo nowsza wersja w ASO prawdopodobnie z niebieską... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRIZZLI30 Zgłoś #14 Napisano 20 Października 2016 Witam! Jako że nie mogę pisać nowych tematów podepne się pod ten. Mam problem z błędem vag 522. Czujnik wymieniłem na nowy, błąd skasowałem a dalej jest problem z odpaleniem zimnego silnika i błąd powraca. Gdzie można sprawdzić przewody, gdzie może być jakieś newralgiczne miejsce że może być zwarcie itp. Ktoś miał taki problem. Bracia i siostry pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #15 Napisano 20 Października 2016 Najprościej jest odczytywać temperaturę w VAGu. Na zimnym i podczas rozgrzewania silnika. Jeśli będą skoki temperatury, bądź jeśli wskazania będą odbiegały od logiki (np 500st.C lub 0st.C) to wskazywać to będzie na zwarcie bądź też przerwę na przewodzie biegnącym od czujnika. Jeśli ECU nie widzi czujnika to od razu ustawia dawkę paliwa dla silnika rozgrzanego. U Ciebie przerwa albo zwarcie do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #16 Napisano 20 Października 2016 Użyj jako części zastępczej: 6U0919501B nowsza wersja w ASO prawdopodobnie z niebieską...No dobra czyli co ten nowy numer to będzie oryginał z ASO czy jakaś część zastępcza oryginału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 20 Października 2016 Oryginał z ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbiluk Zgłoś #18 Napisano 15 Marca 2018 On 9/2/2011 at 9:51 PM, kobylak2206 said: 2 stykowy czarno-zielony 251 919 501D A może wiesz jaki powinien być w Pasku B3 1,9/68 KM diesel ( 1Y) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #19 Napisano 16 Marca 2018 @zbiluk Jeśli pytasz o czujnik temperatury dla zegarów - ten sam. Do tego jeszcze o-ring 19,6x3,65. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbiluk Zgłoś #20 Napisano 16 Marca 2018 (edytowane) Nie bardzo . Uszkodzony czujnik nie miał kolorowego pierścienia . Czujnik czteropinowy . Serwisanci nie potrafią określić koloru . Miałem zamontowany niebieski - wskazywał temp. 70 C po nagrzaniu . Teraz mam zielony - temp. 110 C po nagrzaniu . Termostat nowy , świeżo po wymianie . Edytowane 16 Marca 2018 przez zbiluk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach