Skocz do zawartości
Arni17

czujnik temperatury

Rekomendowane odpowiedzi

na zimnym silniku bardzo kulal na obrotach, jak wypiolem czujnik tem peratury ten pod kopułka jak sie nie myle siwy silnik wszedl ladnie na obroty okolo 900 i chodzil równo - jak to interpretowac? czy jest ten czujnik sprawny czy walniety?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowie mi ktos moze na moje pytanie:) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest walnięty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie, dwa razy wiatraki sie zalączyły. na benzynie nieco obroty do góry okolo 100-150 na gazie to samo. musze tylko wymienic ten czujnik i z glowy, ale na komputer i tak pojade bo mam auto ponad rok i jeszcze nie widzial kompa za mojej kadencji:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
le na komputer i tak pojade bo mam auto ponad rok i jeszcze nie widzial kompa za mojej kadencji

Szkoda zachodu... Nie masz szyny diagnostycznej... Tylko kody błyskowe i to też przy odrobinie szczęścia...

No chyba, że masz swapowany motor z komputerem z jakiegoś młodszego wozidła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś jaki powinien być czujnik temperatury płynu chłodniczego w Passacie B3 1.6 TDiC 80KM SB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 stykowy czarno-zielony 251 919 501D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie on się dokładnie znajduje w moim passku bo nie mogę go zlokalizować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na oko to jak w większości (nie wszystkich) pojazdów czyli na króćcu przy głowicy silnika tam gdzie kończy się górny wąż od chłodnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem kiedyś na forum o numerach czujników temperatury jaki ma być do jakiego silnika i nie mogę za nic teraz tego tematu znaleźć .Ktoś mi pomoże ?,jaki czujnik temp.do silnika 1.8 ABS 92rok. bo na starym który był w aucie a który padł pisze Made in luxemburg czteropinowy z żółtą obwódką i numer 357919501A,nie wiem czy taki ma być czy może inny?.Pomóżcie proszę,z góry wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

357919501A wycofany w dniu 01/10/2003. Użyj jako części zastępczej: 6U0919501B. Cena 31,15 Euro. Tak podaje etka.

Czyli tak, albo używany czarny z żółtą obwódką o numerze jaki podałeś, albo nowsza wersja w ASO prawdopodobnie z niebieską...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jako że nie mogę pisać nowych tematów podepne się pod ten. Mam problem z błędem vag 522. Czujnik wymieniłem na nowy, błąd skasowałem a dalej jest problem z odpaleniem zimnego silnika i błąd powraca. Gdzie można sprawdzić przewody, gdzie może być jakieś newralgiczne miejsce że może być zwarcie itp. Ktoś miał taki problem. Bracia i siostry pomocy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprościej jest odczytywać temperaturę w VAGu. Na zimnym i podczas rozgrzewania silnika. Jeśli będą skoki temperatury, bądź jeśli wskazania będą odbiegały od logiki (np 500st.C lub 0st.C) to wskazywać to będzie na zwarcie bądź też przerwę na przewodzie biegnącym od czujnika. Jeśli ECU nie widzi czujnika to od razu ustawia dawkę paliwa dla silnika rozgrzanego. U Ciebie przerwa albo zwarcie do masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użyj jako części zastępczej: 6U0919501B
nowsza wersja w ASO prawdopodobnie z niebieską...
No dobra czyli co ten nowy numer to będzie oryginał z ASO czy jakaś część zastępcza oryginału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginał z ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 9/2/2011 at 9:51 PM, kobylak2206 said:

2 stykowy czarno-zielony 251 919 501D

A może wiesz jaki powinien być w Pasku B3 1,9/68 KM diesel ( 1Y) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zbiluk Jeśli pytasz o czujnik temperatury dla zegarów - ten sam. Do tego jeszcze o-ring 19,6x3,65.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo . Uszkodzony czujnik nie miał kolorowego pierścienia . Czujnik czteropinowy . Serwisanci nie potrafią określić koloru . Miałem zamontowany niebieski - wskazywał temp. 70 C po nagrzaniu . Teraz mam zielony - temp. 110 C po nagrzaniu . Termostat nowy , świeżo po wymianie . 

Edytowane przez zbiluk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności