Skocz do zawartości
CybPL

Problem po remoncie silnika

Rekomendowane odpowiedzi

kolego bindziak jak już zdiagnozowałeś za niskie ciśnienie to spróbuj wykonać te czynności

 

1. jak masz manometr do spr. kompresji to wykonaj próbę olejową czyli wlej do cylindrów po 5ml oleju i sprawdź kopresje i zobaczysz czy chodzi o dół silnika czy czape

2. na włączonym silniku odkręć korek oleju i połóż go jak będzie utrzymywał się na miejscu to jest ok a jak wyskoczy to coś nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. na włączonym silniku odkręć korek oleju i połóż go jak będzie utrzymywał się na miejscu to jest ok a jak wyskoczy to coś nie tak

 

jeździsz z odkręconym korkiem ? , nie syp herezji o położeniu korka, bo może się trzymać a silnik będzie szrot , a może lecieć w siną dal a silnik pojeździ jeszcze tysiące km., to nie jest wyznacznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam nie syp herezji nie mówiłem o jeździe z odkręconym korkiem. to się robi gdy samochód stoi. kolega ma problem i szuka przyczyny. a to może oznaczać problem na tłokach np. zużyte pierścienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sam nie syp herezji nie mówiłem o jeździe z odkręconym korkiem. to się robi gdy samochód stoi. kolega ma problem i szuka przyczyny. a to może oznaczać problem na tłokach np. zużyte pierścienie

 

czyli praktycznie każdy tdi nadaje się do remontu w tej tezie chyba że wlewają motor doktora i korka nie telepie ...

zresztą koniec off topu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u Ciebie koluniu , ale u mnie na razie jedna rzecz jaka wyszła to lejące pompki.... założę inne i powiem co dalej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Problem mam następujący: uszczelniacze na głowicy przepuszczają olej tak bardzo że kopci na niebiesko i z pod kolektora wydechowego spływa olej, głowica była robiona około 10 mieś temu (przejechane około 15 tys km), szybciej już też mi się tak stało, i wymontowałem ją zawiozłem gościowi z powrotem i powiedziałem że spieprzył robotę. Zrobił głowicę jeszcze raz wymienił uszczelniacze prowadnice też nowe, i parę miesięcy było spoko, a teraz znów to samo :(

Dodam że wymieniłem pierścienie panewki i trubo i mam takie pytanie czy z głowica jest coś nie tak czy ten gościu znów coś spiepszył, mam głowice od adr taki sam nr jak mojej tylko na końcu zamiast D jak u mnie to jest A zauważyłem że już nie ma miejsa na ten recyrkulator z tyłu głowicy, czy coś może nie pasować oprócz tego ? Dodam że ja mam AWT a chciałbym załozyc ADR to jest z wolnossaka 1.8 czy jeszcze raz ja wyciągnać i dać komuś innemu doradźcie coś :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze byc ze uszczelniacz zsunal sie z prowadnicy i stad ten problem, ewentualnie trzonki zaworow wyrabane i to ze prowadnice nowe to nie znaczy ze nie ma zbyt duzego luzu. Inna sprawa jest ze nie kazdy wamienia prowadnice albo robi to stosujac czesci nie oryginalne.

Zdejmij ta glowice jeszcze raz, niech szuka co popsul.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z moim passatem 1.9 TDI 101 kM AVB. Mianowice. Urwała mi się śruba od napinacza rozrządu (prawdopodobnie mechanik nie zmienił przy wymianie rzorzadu). Zrobili mi głowice. Wymiana 8 zaworów, 4 prowadnic, gumki na zawworach, planowanie, nowa uszczelka. Odebrałem auto i na następny dzień zauważyłem, że auto jak postoi z 5 min na wolnych obrotach i później ruszę mocniej to za mna jest siwo i czuć olej. Po 200 km zjadl ok 0,5 L oleju. Odstawiłem auto z powrotem. Została sprawdzona turbina i wygląda na nową. Mechanik odłączył ją całkiem od auta i odpalił bez niej. Okazało sie też po jakiś 5 minutach na wolnych obrotach, że po przegazowaniu dalej dymi i na wolnych obrotach wyrzuca olej do wydechu. Więc mechanik stwierdził i nie tylko on, że uszczelniona została góra i puścił dół. Wymienił pierścienie i wygląda na to, że dalej jest źle bo auto dalej kopci i to po odstaniu na wolnych obrotach jakiś 5 min. Wie ktoś co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...witam po dłuższej dość przerwie.

jak już wczesniej pisałem o moim pasku remont kapitalny itd kupa serca i kasy ,i jak się okazało ,rozebrałem silnik ponownie do pierwszych czynników na miazge i jak sie okazało ku mojemu zaskoczeniu i slepocie. wszystkie 4 korbowody były krzywe.

WSZYSTKIE 4 KORBOWODY BYŁY KRZYWE.

Spowodowało to już zanim go kupiłem lejące wtryski Powietrze da się sprężyć ale paliwa tj.ropy nie da sie sprężyc i w momencie gdy jest jej za dużo i niema gdzie wyjść bokiem wykrzywi korbowody i tak sie stało u mnie

Nie bez powodu cisnienie na wszystkich 4 garach 18bar i ani grama wiecej.

Wymiana korbowodów i tu ważne by były takie same nr jak na tych które wymontowałem i jedziesz dalej autko smiga bez zarzutów.

Pozdrawiam forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Damian. Ja bym stawiał na źle zrobioną głowice, tzn może złe uszczelniacze zawodowe zostały zamontowane i stąd to kopcenie po paru minutach jak sie nazbiera tego nie przepalonego oleju w tłumiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności