Skocz do zawartości

robertf22

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robertf22

  • Urodziny 02.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rybnik

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam Problem mam następujący: uszczelniacze na głowicy przepuszczają olej tak bardzo że kopci na niebiesko i z pod kolektora wydechowego spływa olej, głowica była robiona około 10 mieś temu (przejechane około 15 tys km), szybciej już też mi się tak stało, i wymontowałem ją zawiozłem gościowi z powrotem i powiedziałem że spieprzył robotę. Zrobił głowicę jeszcze raz wymienił uszczelniacze prowadnice też nowe, i parę miesięcy było spoko, a teraz znów to samo Dodam że wymieniłem pierścienie panewki i trubo i mam takie pytanie czy z głowica jest coś nie tak czy ten gościu znów coś spiepszył, mam głowice od adr taki sam nr jak mojej tylko na końcu zamiast D jak u mnie to jest A zauważyłem że już nie ma miejsa na ten recyrkulator z tyłu głowicy, czy coś może nie pasować oprócz tego ? Dodam że ja mam AWT a chciałbym załozyc ADR to jest z wolnossaka 1.8 czy jeszcze raz ja wyciągnać i dać komuś innemu doradźcie coś
  2. Nic to nie zmienia, zastanawiam się czy jak wyciągane licznik to da się coś tam polutować, czy jest sens go wyciągać.
  3. Witam Przeszukiwałem forum i znalazłem parę podobnych tematów, ale to nie to. Miga mi tylko podświetlenie KM tam gdzie jest przebieg, czytałem o czyszczeniu przełącznika ale nie wiem czy to jego wina, jak tylko Km migają i od czasu do czasu zegar muszę wyciągnąć licznik i tam sprawdzić????
  4. Dziś wymieniłem czujnik temp paliwa okazało się : że temp dalej taka sama około 123 stC jak zimny jest do czujnika była wpięta taka czarna kostka jak odłączałem ja wyskakiwała temp 40 stC i bład przerwany obwód .... a jak ją wpiąłem to wyskakiwało 123stC oczywiście rozebrałem to i był tam mostek z jakimś rezystorem czujnik nie był wcale podłączony wywaliłem tą kostkę i nowy czujnik podłączyłem bezpośrednio do wtyczki ciekawi mnie po co to było rzeczywiście, tak jak pisze kolega Jacekp14_2005 do podniesienia mocy ??? bo jakoś różnicy nie odczuwam ?????? Aha zauważyłem także ze jeśli tak z 5 razy przed porannym zapaleniem , przekręcę zapłon to autko lepiej zapala bez długiego kręcenia. Może mi ktoś pomoc co mam jeszcze sprawdzić ??
  5. Witam Mam pytanie do kolegów czujnik temperatury paliwa pokazuje mi 130 st.C obojętnie czy jest to rozgrzany silnik czy zimny czy ma to jakiś związek ze złym odpalaniem rano???
  6. Jak bym znalazl to bym nie pisał na forum prosze tylko o pomoc
  7. Witam Mam pytanie potrzebuje sprawdzić kat synchronizacji wałka rozrzadu bo wcześniej był wymieniony rozrzad i przy niższych temp. źle odpala. Mam tylko program VWTOOL i Polski VAG instrukcje znalazłem tylko na temat VAG -COM ale gdzie szukac tego w VWTOOL??? Najlepiej jak by ktoś miał instrukcje dotycząca VWTOLL
  8. Auto Data podaje 2 Bar przy 2000 obr/m chcę się tylko dowiedzieć ile jest czujników ciśnienia oleju??? Może mi ktoś pomóc ??? Dlaczego jak odłączę czujnik z misy olejowej i czujnik pod filtrem oleju dalej wyskakuje Stop Motor??????
  9. Czujnik nowy jest Ciśnienie na manometrze jest po 2 bar wiec pompa jest OK ale czy tylko 1 czujnik ciśnienia jest czy inny też jest gdzieś ???
  10. Witam Mam takie pytanko wyświetla mi sie komunikat Press. Oil MOTOR STOP!!! Ciśnienie zmierzyłem manometrem i jest OK czujnik pod filtrem oleju wymieniłem i dalej to samo czy jest jakiś czujnik ciśnienia oleju jeszcze??? Dziwi mnie to jak miałem odłączony ten czujnik pod filtrem i wkręcony tam manometr to po prze gazowaniu go dalej wyświetla komunikat, dodam ze po za paleniu na wolnych obrotach nie wyświetla inf. morze ktoś pomóc???
  11. własnie ja nie mam pełnego fis-a z góry mam kontrolki a z dołu wyswietla spalanie tzn srednie spalanie czas itd. i nie wiem co zrobić bo przy zapalaniu stacyjki kontrolki ze spryskiwacza i inne zapalaja sie i gasna a ta z oleju nie zapala sie
  12. Witam kupiłem vw passat 2000r i niedawno zauważyłem ze przy przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka oleju czy to jest normalne czy coś mam uszkodzone bo troszkę mnie to niepokoi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności