robertf22
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O robertf22
- Urodziny 02.05.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
rybnik
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
Witam Problem mam następujący: uszczelniacze na głowicy przepuszczają olej tak bardzo że kopci na niebiesko i z pod kolektora wydechowego spływa olej, głowica była robiona około 10 mieś temu (przejechane około 15 tys km), szybciej już też mi się tak stało, i wymontowałem ją zawiozłem gościowi z powrotem i powiedziałem że spieprzył robotę. Zrobił głowicę jeszcze raz wymienił uszczelniacze prowadnice też nowe, i parę miesięcy było spoko, a teraz znów to samo Dodam że wymieniłem pierścienie panewki i trubo i mam takie pytanie czy z głowica jest coś nie tak czy ten gościu znów coś spiepszył, mam głowice od adr taki sam nr jak mojej tylko na końcu zamiast D jak u mnie to jest A zauważyłem że już nie ma miejsa na ten recyrkulator z tyłu głowicy, czy coś może nie pasować oprócz tego ? Dodam że ja mam AWT a chciałbym załozyc ADR to jest z wolnossaka 1.8 czy jeszcze raz ja wyciągnać i dać komuś innemu doradźcie coś
-
Migające podświetlenie kilometrów
robertf22 odpowiedział robertf22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nic to nie zmienia, zastanawiam się czy jak wyciągane licznik to da się coś tam polutować, czy jest sens go wyciągać. -
Witam Przeszukiwałem forum i znalazłem parę podobnych tematów, ale to nie to. Miga mi tylko podświetlenie KM tam gdzie jest przebieg, czytałem o czyszczeniu przełącznika ale nie wiem czy to jego wina, jak tylko Km migają i od czasu do czasu zegar muszę wyciągnąć licznik i tam sprawdzić????
-
Dziś wymieniłem czujnik temp paliwa okazało się : że temp dalej taka sama około 123 stC jak zimny jest do czujnika była wpięta taka czarna kostka jak odłączałem ja wyskakiwała temp 40 stC i bład przerwany obwód .... a jak ją wpiąłem to wyskakiwało 123stC oczywiście rozebrałem to i był tam mostek z jakimś rezystorem czujnik nie był wcale podłączony wywaliłem tą kostkę i nowy czujnik podłączyłem bezpośrednio do wtyczki ciekawi mnie po co to było rzeczywiście, tak jak pisze kolega Jacekp14_2005 do podniesienia mocy ??? bo jakoś różnicy nie odczuwam ?????? Aha zauważyłem także ze jeśli tak z 5 razy przed porannym zapaleniem , przekręcę zapłon to autko lepiej zapala bez długiego kręcenia. Może mi ktoś pomoc co mam jeszcze sprawdzić ??
-
Witam Mam pytanie do kolegów czujnik temperatury paliwa pokazuje mi 130 st.C obojętnie czy jest to rozgrzany silnik czy zimny czy ma to jakiś związek ze złym odpalaniem rano???
-
Jak bym znalazl to bym nie pisał na forum prosze tylko o pomoc
-
Witam Mam pytanie potrzebuje sprawdzić kat synchronizacji wałka rozrzadu bo wcześniej był wymieniony rozrzad i przy niższych temp. źle odpala. Mam tylko program VWTOOL i Polski VAG instrukcje znalazłem tylko na temat VAG -COM ale gdzie szukac tego w VWTOOL??? Najlepiej jak by ktoś miał instrukcje dotycząca VWTOLL
-
Auto Data podaje 2 Bar przy 2000 obr/m chcę się tylko dowiedzieć ile jest czujników ciśnienia oleju??? Może mi ktoś pomóc ??? Dlaczego jak odłączę czujnik z misy olejowej i czujnik pod filtrem oleju dalej wyskakuje Stop Motor??????
-
Czujnik nowy jest Ciśnienie na manometrze jest po 2 bar wiec pompa jest OK ale czy tylko 1 czujnik ciśnienia jest czy inny też jest gdzieś ???
-
Witam Mam takie pytanko wyświetla mi sie komunikat Press. Oil MOTOR STOP!!! Ciśnienie zmierzyłem manometrem i jest OK czujnik pod filtrem oleju wymieniłem i dalej to samo czy jest jakiś czujnik ciśnienia oleju jeszcze??? Dziwi mnie to jak miałem odłączony ten czujnik pod filtrem i wkręcony tam manometr to po prze gazowaniu go dalej wyświetla komunikat, dodam ze po za paleniu na wolnych obrotach nie wyświetla inf. morze ktoś pomóc???
-
własnie ja nie mam pełnego fis-a z góry mam kontrolki a z dołu wyswietla spalanie tzn srednie spalanie czas itd. i nie wiem co zrobić bo przy zapalaniu stacyjki kontrolki ze spryskiwacza i inne zapalaja sie i gasna a ta z oleju nie zapala sie
-
Witam kupiłem vw passat 2000r i niedawno zauważyłem ze przy przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka oleju czy to jest normalne czy coś mam uszkodzone bo troszkę mnie to niepokoi.