kiciusb3 Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2011 Witam.Panowie posiadam paska b3 1.6tdi mój problem jest mianowicie taki; pasek po odpaleniu nie ważne czy ciepły czy zimny wchodzi samoczynnie na wysokie obroty trzęsie się ma bardzo nierówna prace strasznie kopci,nawet po wyłączeniu zapłonu osiąga samoczynnie maksymalne obroty i muszę go dusić biegami,dodam jeszcze ze wysysa wszystki olej ze silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2011 co ma turbina do obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2011 niestety to jest awaria turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2011 nie wiem co ma turbina do obrotów ale wiem ze to kopcenie i wysysanie oleju wskazuje na turbine.a co do obrotow jest to dla mnie zagadka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2011 jeśli dobrze pamiętam to będzie objaw jakiejś nieszczelności turbiny, tylko nie wiem na jakim jej elemencie, lepiej nie zapalaj tego silnika, bo szkoda i oleju który lejesz jak i samego silnika. ps. silnik zatrzesz ps2. wydaje mi się, ze obroty sa zwiazane z tym że idzie wtedy do garów duza dawka tego oleju dlatego obroty rosną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2011 Witam.Panowie posiadam paska b3 1.6tdi mój problem jest mianowicie taki;pasek po odpaleniu nie ważne czy ciepły czy zimny wchodzi samoczynnie na wysokie obroty trzęsie się ma bardzo nierówna prace strasznie kopci,nawet po wyłączeniu zapłonu osiąga samoczynnie maksymalne obroty i muszę go dusić biegami,dodam jeszcze ze wysysa wszystki olej ze silnika. turbina do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzy86 Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2011 Podobno może być tak, że nieszczelna turbina doładowuje olejem z silnika. Silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty i jak go nie zdusisz biegiem albo nie zatkasz czymś dolotu to będzie chodził aż się zatrze. Osobiście się z tym nie spotkałem ale myślę że regeneracja turbiny wystarczy, zresztą tak czy inaczej musisz ją wyjąć, wtedy zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2011 Podobno może być tak, że nieszczelna turbina doładowuje olejem z silnika. Silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty i jak go nie zdusisz biegiem albo nie zatkasz czymś dolotu to będzie chodził aż się zatrze.Osobiście się z tym nie spotkałem ale myślę że regeneracja turbiny wystarczy, zresztą tak czy inaczej musisz ją wyjąć, wtedy zobaczysz. tak jest i z opisu kolegi właśnie tak mu zrobiła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #9 Napisano 22 Lutego 2011 a powiedzcie mi jaka bedzie roznica turbin miedzy silnikami 1.6 a 1.9?bo ostatnio widzialem paska na szrocie i wygladal dosc zdrowo i moze by cos z niego pozyskal tylko ze silnik 1.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 22 Lutego 2011 a tak ze z 1.9 pewnie bedzie wieksza i bedzie miala wieksza sile doladowania ty musisz kupic do 1.6 i tyle w temacie nie polecam regeneracji lepiej kup uzywana ktora ci ktos madry sprawdzi przed zakupem lub calkiem nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #11 Napisano 22 Lutego 2011 nowej nie kupie bo to autko jest juz zmeczone swoje przezylo kilka stłuczek i innych dziwnych zeczy.i rozmyslam nad zlomowaniem paska ale chcialbym nim jeszcze troche pojezdzic bo mam sentyment do niego.wiec bede szukal jakiejs turbiny uzywki tak chociaz zeby jeszcze troche polatal i moze go sprzedam albo zezlomuje.chcialbym go poprostu zrobic z jak najmniejszym wkladem finansowym.tak tylko zeby kolka sie krecily i do przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 22 Lutego 2011 nowej nie kupie bo to autko jest juz zmeczone swoje przezylo kilka stłuczek i innych dziwnych zeczy.i rozmyslam nad zlomowaniem paska ale chcialbym nim jeszcze troche pojezdzic bo mam sentyment do niego.wiec bede szukal jakiejs turbiny uzywki tak chociaz zeby jeszcze troche polatal i moze go sprzedam albo zezlomuje.chcialbym go poprostu zrobic z jak najmniejszym wkladem finansowym.tak tylko zeby kolka sie krecily i do przodu to kup kolektor od zwykłego diesla i poskładaj do kupy prościej i taniej a węże zaślep Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #13 Napisano 23 Lutego 2011 a tak ze z 1.9 pewnie bedzie wieksza i bedzie miala wieksza sile doladowania ty musisz kupic do 1.6 i tyle w temacie bzdura, w 1,9TD wcale nie ma większych turbin niż w 1,6TD, a w niektórych były nawet mniejsze np. K03, turbina z 1,9 podejdzie do 1,6 różnią się tylko spływem oleju, ewentualnie może nie mieć chłodzenia wodą a tak to identyczne, chyba,że jest to K03 to wtedy nie podejdzie. ---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:51 ---------- to kup kolektor od zwykłego diesla i poskładaj do kupy prościej i taniej a węże zaślep wcale prościej nie będzie, jakby chciał się pozbyć turbiny tak żeby to miało ręce i nogi to potrzebuje kolektor wydechowy i dolotowy, rurę do filtra powietrza i rurę od kolektora wydechowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimilii Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2011 Ale jak sprawdzic uzywazna turbinke bo mi tez olej z niej sie leje i mam ja do wymiany kupowac w ciemno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach