szlaku Zgłoś #21 Napisano 5 Lutego 2011 czyli mam sprobowac podlaczyc tak jak kolega HUDZIOR bez urzywania kabelka zoltego i powinno dzialac ??dzieki panowie za zainteresowanie pozdrawiam z deszczeowej scotlandii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #22 Napisano 5 Lutego 2011 czyli mam sprobowac podlaczyc tak jak kolega HUDZIOR bez urzywania kabelka zoltego i powinno dzialac ??dzieki panowie za zainteresowanie pozdrawiam z deszczeowej scotlandii Możesz-spokojnie.Tylko tak jak jest w linku który podał.Inne podłączenie jest niezgodne z paragrafami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #23 Napisano 5 Lutego 2011 Z tymi przepisami to jest tak, że fakt faktem mają się włączyć po zapaleniu silnika, ale jeśli się będą włączać przy stacyjce założę się że żaden niebieski się nie przyburzy. Mają gasnąć po zapaleniu postojów i mijania, co jest nowością bo wcześniej trzeba było jeździć razem z postojami. Jak chcesz to zrób tak jak ja mam też omijając przekaźnik w lampach: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=90799 A jeśli chodzi o lampy same, to one mają wbudowany przekaźnik na 100% no bo przecież coś musi sterować nimi przy podpięciu czerwonego i żółtego kabelka. Może rozebrałeś jedną lampę, a akurat przekaźnik jest w drugiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szlaku Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2011 DRL-ki dzialaja:kciuki dzieki kolego PATRYK :dobrze tak jak pisales wymontowalem wysuszylem i wszystko smiga az milo.teraz troszke ulepsze fabryke dodam silikonik i bedzie git,wszystkiemu winna ta szkocka pogoda ciagle pada .jeszcze raz wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2011 Z tymi przepisami to jest tak, że fakt faktem mają się włączyć po zapaleniu silnika, ale jeśli się będą włączać przy stacyjce założę się że żaden niebieski się nie przyburzy. Dziennik ustaw nic nie mówi o zapalonym silniku. Ustawa mówi że istnieje wymóg automatycznego włączania się świateł do jazdy dziennej w momencie, kiedy urządzenie włączające silnik (np. stacyjka) znajduje się w położeniu umożliwiającym pracę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2011 no ale za to dziennik ustaw mowi o tym aby DRL'y się wyłaczały po zapaleniu świateł mijania i to jest najwazniejsze! a to kiedy sie załaczają , po stacyjce czy po uruchomieniu silnika to drugorzędna sprawa, najwazniejsze jak jedziemy aby sie swieciło tylko jedno... jak widzę nie warto przepłacac, chinole to praktycznie w 99% podróby osram, znajomy tez miał problemy z osram padło automatyczne zał...... a moje chinole (z atestami) swiecą po dzien dzisiejszy nawet po zalaniu ich woda na myjce wysokocisnieniowej..... musiałem tylko rozebrac i wysuszyc.... no ale to chinole nie osram czy philips.... na deszczu jest spoko tylko kerczerem nie mozna dowalic..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2011 Dziennik ustaw nic nie mówi o zapalonym silniku. Ustawa mówi że istnieje wymóg automatycznego włączania się świateł do jazdy dziennej w momencie, kiedy urządzenie włączające silnik (np. stacyjka) znajduje się w położeniu umożliwiającym pracę silnika. no i gitara czyli tak jak temacie ktory opisalem jest wszystko oks. ja tez mam ok:) A zalatwia to polowe problemow z montażem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #28 Napisano 5 Lutego 2011 DRL-ki dzialaja:kciukidzieki kolego PATRYK :dobrze tak jak pisales wymontowalem wysuszylem i wszystko smiga az milo.teraz troszke ulepsze fabryke dodam silikonik i bedzie git,wszystkiemu winna ta szkocka pogoda ciagle pada .jeszcze raz wielkie dzieki Staram się Spoczes,ważne że jest :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szym@c Zgłoś #29 Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam! Zakupiłem i zamontowałem w swoim Pasku światła do jazdy dziennej LEDriving PX5 firmy OSRAM. Wybrałem te lampy z dwóch powodów - po pierwsze i najważniejszej - da się je zamontować w kratkach paszczaka obok świateł przeciwmgielnych z minimalną tylko ingerencją w samą kratkę. Drugim powodem był automatyczny włącznik świateł. No i niestety, w tym czaił się ZONK. Automatyczny włącznik jest - ale nie funkcjonuje tak jak opisuje go reklama. Gdy uruchamiam zimny silnik - np. rano, światła załączają się poprawnie, lecz gdy zatrzymam się w trakcie jazdy ( przy tankowaniu, pod sklepem) - światła nie uruchamiają się. Muszę trzy, cztery razy wyłączyć silnik i uruchomić ponownie, aby światła "odpaliły". Jest to bardzo nieprzyjemne, gdyż nigdy nie wiem, czy światła zadziałały i czy nie narażam się na mandat za jazdę bez świateł. Napisałem maila do serwisu OSRAM z pytaniem, czy jest jakiś sposób na wymuszenie załączania się tych świateł - niestety, mimo deklaracji, że zajmą się sprawą i pomogą mi w rozwiązaniu problemu - nie ma żadnego odzewu z ich strony. Dodam, że rozważam wymontowanie lamp i przekazanie ich do serwisu - ale jak wiecie, wymaga to demontażu zarówno samych lamp jak i wiązek elektrycznych. Może ktoś z forumowiczów - przerabiał taki problem ( widzę, że na drogach porusza się wiele aut z takim lampami) i może zna sposób, jak zmusić te lampki do poprawnego działania. Pozdrawiam Szym@c Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #30 Napisano 29 Sierpnia 2013 po prostu może potzrebny jest do tego dobry elektryk samochodowy:) ja mam Led-y firmy MaxLed też z tym włącznikiem automatycznym i lata bez problemu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #31 Napisano 29 Sierpnia 2013 A mi się zdaje, że masz nie tak podłączone, bo automat działa na zasadzie takiej, że przecież po włączeniu zapłonu - stale przekazuje zasilanie. A skoro ono znika, to moze kable pomyliłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #32 Napisano 29 Sierpnia 2013 zna sposób Wywalić to badziewie i zastosować niezawodny przekaźnik samochodowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #33 Napisano 29 Sierpnia 2013 a to nie jest ten automat, który załącza światła gdy wykryje podwyższone napięcie w instalacji (wygenerowane przez alternator) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szym@c Zgłoś #34 Napisano 29 Sierpnia 2013 a to nie jest ten automat, który załącza światła gdy wykryje podwyższone napięcie w instalacji (wygenerowane przez alternator) ? Dokładnie tak - powinien załączać się gdy napięcie wzrośnie powyżej 13,2 V. Tylko, że napięcie w instalacji w trakcie jazdy utrzymuje się w miarę stałe ( akumulator 100AH) i coś nie działa poprawnie. A wyrzucić sterownik - nie mogę - układ zasilający podaje napięcie na lampy coś ok. 7V - więc "kiszka". Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #35 Napisano 29 Sierpnia 2013 Gdzie podłączyłeś zasilanie tych lamp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #36 Napisano 29 Sierpnia 2013 Jaki to model tych światełek ? Jakaś fotka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #37 Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) [/color] na drugim zdjęciu masz wtyczkę od świateł i tam musisz się podpiąć a dokładnie pod światła mijania:) ---------- Dodano o 16:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:01 ---------- sory za jakość ale zdjęcia były robione tel Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez seba1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #38 Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Masz źle podłączone.Zasilające idą pod stałe (!!!) zasilanie a pod światła mijania bądź postoje podpinasz kabel sterujący. Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #39 Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) dokładnie Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez seba1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #40 Napisano 29 Sierpnia 2013 Zmierz dobrym miernikiem jakie napięcie masz na aku lub w miejscu podłączeniu tych lamp przy ładowaniu na wolnych obrotach. Może po prostu regulator w alternatorze prosi się już o wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach