Skocz do zawartości
kryniu78

Dziura w tłoku -zdjęcia

Rekomendowane odpowiedzi

to sobie napisz nowy temat najlepiej w śmietniku od razu i tam wychwalaj swojego boxa sroxa

ludzie...paranoja

 

kryniu78 czekamy na jakieś zdjęcia dziurawego tłoka jak będziesz miał możliwość

remont a ty coś widze z główką masz nie tak........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieku 31 lat na karku masz i nie panujesz nad swoimi emocjami :) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowi proszę mi w wątku nie śmiecić. Pewnie już większość zapomniała o czym był. Jak coś to się gdzieś umówcie i sobie wszystko wyjaśnijcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc sprawdź też wtryski kolego
pompowtryski ;)
Chip nie ma nic do dziury w tłoku!!!!!!!!!!! chyba że ktoś zamontował jakiś pseudachip.Ja na chipie zrobiłem już ponad 80 tysięcy i autko chodzi jak przeciąg.Chip mam z V-tech-u.Do mojego dałem 399 zł.Polecam naprawde.Auto rwie się do zycia .
chip w tym roczniku i na pompkach to nic innego jak program wgrany w kompa, nie mylić z boxami z allegro które oszukują tylko soft i mogą narobić więcej złego niż dobrego (chyba że coś takiego miałeś założonego)
Co do czipa to nie mam zielonego ani żadnego innego pojęcia co to może być. Auto kupione w Niemczech i już tak było. Nikt słowem nie wspomniał, że było coś grzebane, a że było wynika tylko z oryginalnego Briefa, gdzie jest adnotacja o zwiększeniu osiągów i podniesieniu mocy na 114kW.
najlepiej sprawdzić na hamowni.
a u niego się ładnie zbiera ale to nie to co Power box
już powyżej napisałem co może power box, radzę poczytać na forum w dziale tuning. O powerach napisano bardzo dużo i nie mają zbyt pochlebnych opinii. Twoja jest jedną z niewielu.

A co do głównego tematu to ciekawy jestem jak wygląda tłok po przepaleniu lejącą pompką. Ja miałem taki przypadek w busie napędzanym benzyna + LPG. Dziurawe 2 tłoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem taki przypadek w busie napędzanym benzyna + LPG. Dziurawe 2 tłoki.

Bo miałeś ubogo i nic ci nie lało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem:

 

 

 

dsc2504k.th.jpg dsc2500.th.jpg dsc2499f.th.jpg dsc2497h.th.jpg dsc2492q.th.jpg[/img]

 

Silnik strasznie kulał na tych pompowtryskach, które były w przełożonym silniku. Przełożyłem ze swojego starego i wydaje się być OK. Jak będę mógł podłączyć vaga to sprawdze.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez kryniu78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie to wygląda na mechaniczne uszkodzenie (coś musiało wpaść do komory spalania, zawory całe?? ) mnie to nie wygląda na przepalenie (przetopienie) od wtryskiwacza, szczególnie że od tej dziury idzie pęknięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mnie to wygląda na mechaniczne uszkodzenie (coś musiało wpaść do komory spalania, zawory całe?? ) mnie to nie wygląda na przepalenie (przetopienie) od wtryskiwacza, szczególnie że od tej dziury idzie pęknięcie.

 

widać że troszkę pomagasz ale mało się znasz, no ale i tak czasami bywa żeby coś tylko napisać...bo bywa i tak u innych że tłok jest wypalony przez "zły" pompowtryskiwacz...

 

---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

 

I tak tu się wszyscy wymądrzają a tak naprawdę nikt nie wie dlaczego tłok jest przepalony.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widać że troszkę pomagasz ale mało się znasz, no ale i tak czasami bywa żeby coś tylko napisać...bo bywa i tak u innych że tłok jest wypalony przez "zły" pompowtryskiwacz...

 

---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

 

I tak tu się wszyscy wymądrzają a tak naprawdę nikt nie wie dlaczego tłok jest przepalony.....

 

i kto tu spamuje i nabija posty, ja przynajmniej podałem idee mechanicznego uszkodzenia tłoka, A TY GÓWNO WNOSISZ do odgrzanego kotleta sprzed pół roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A TY GÓWNO WNOSISZ do odgrzanego kotleta sprzed pół roku

 

Hamuj kolego, hamuj....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I tak tu się wszyscy wymądrzają a tak naprawdę nikt nie wie dlaczego tłok jest przepalony.....
Pomijając to że temat napisany w lutym a Paweł odpowiadasz teraz, może ty nas oświecisz? Jedyne co mogę teraz powiedzieć to to że lejący wtrysk nawet w dieslu może narobić podobnych uszkodzeń. Dla tych co chcą dowodów proszę bardzo wypalony tłok (podobnie jak powyżej), wypalona tuleja cylindra, przepalona głowica. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=1437177&postcount=14768 Tak że cuda zdarzają się nawet w mercedesie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i kto tu spamuje i nabija posty, ja przynajmniej podałem idee mechanicznego uszkodzenia tłoka, A TY GÓWNO WNOSISZ do odgrzanego kotleta sprzed pół roku

 

 

Swoje idee zachowaj dla siebie…albo opowiadaj kolegom na płotku…temat jest odnowiony bo się go kiedyś zaczęło, nie bez powodu, jeżeli zdarzają się takie usterki to ktoś by chciał wiedzieć chociaż dlaczego…rozumiesz czy dalej będziesz ripostował kolego sympatyczny…a wątek jest zaczęty a tak naprawdę niedokończony… bo sam mam taką usterkę i nie wiem dlaczego pompowtryskiwacz zalał mi tłok i go przepalił…

 

I nie krzycz bo i tak mam głośnik wyłączony...

Edytowane przez p0ncy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo sam mam taką usterkę i nie wiem dlaczego pompowtryskiwacz zalał mi tłok i go przepalił…
Paweł prawdopodobną przyczyną jest lejący pompowtrysk. źródło ciepła spalonego (detonującego) paliwa jest skierowany w jednym kierunku zamiast rozchodzić się po całym cylindrze powodując równomierne uderzenie wybuchu w tłok. Tak w/g mnie wygląda przyczyna. Czyli miałeś (masz) uszkodzony pompowtryskiwacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat nie taki stary. A na wspomnienie owej usterki cały czas mnie kłuje w .... dołku.

To teraz prosze mi powiedzieć jak sprawdzić czy ten rzeczony pompowtyskiwacz nie "leje"?

Po wymianie silnik nie chciał pracować na tych, ktoe były w zmienionym silniku, więc założyłem od starego, uszkodzonego. także jeśli przyczyna był lejący pompowtysk to sytuacja może sie powtórzyć, a tego BARDZO chciał bym uniknąć.

Nie wiem też dlaczego silnik nie chciał pracować na tych pompotryskach z wymienionego silnka. Czy były uszkodzone, czy może nie pasowały do mojego ECU. Oznaczenia miały inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko w benzynach. Nastawnik w pompie sie przestawi i juz jest burdel. TDi ma wiecej punktow ktorego gubią niż "pendzyna".

Do nastawnika dochodza wtryski i reszta. Ale mowa tutaj o PaDalcach.

Rowniez moga byc wypadajace zaplony, chociaz w TDi ma rzadko to miejsce ale widzialem juz takie przypadki. Zle dobrana mieszanka paliwo-powietrze dla danego cylindra - tłok pracuje ze znacznie wiekszym obciazeniem i to tez potrafi zniszczyc tlok.

 

Mnie to nie wyglada na lejacy wtrysk... Ten robi wiekszy burdel - chociaz moze i malo w zyciu widzialem.

Edytowane przez zielonyB5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności