szczupak28 Zgłoś #21 Napisano 4 Lutego 2011 to sobie napisz nowy temat najlepiej w śmietniku od razu i tam wychwalaj swojego boxa sroxaludzie...paranoja kryniu78 czekamy na jakieś zdjęcia dziurawego tłoka jak będziesz miał możliwość remont a ty coś widze z główką masz nie tak........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #22 Napisano 4 Lutego 2011 człowieku 31 lat na karku masz i nie panujesz nad swoimi emocjami pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #23 Napisano 5 Lutego 2011 Panowi proszę mi w wątku nie śmiecić. Pewnie już większość zapomniała o czym był. Jak coś to się gdzieś umówcie i sobie wszystko wyjaśnijcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2011 Więc sprawdź też wtryski kolegopompowtryski Chip nie ma nic do dziury w tłoku!!!!!!!!!!! chyba że ktoś zamontował jakiś pseudachip.Ja na chipie zrobiłem już ponad 80 tysięcy i autko chodzi jak przeciąg.Chip mam z V-tech-u.Do mojego dałem 399 zł.Polecam naprawde.Auto rwie się do zycia .chip w tym roczniku i na pompkach to nic innego jak program wgrany w kompa, nie mylić z boxami z allegro które oszukują tylko soft i mogą narobić więcej złego niż dobrego (chyba że coś takiego miałeś założonego)Co do czipa to nie mam zielonego ani żadnego innego pojęcia co to może być. Auto kupione w Niemczech i już tak było. Nikt słowem nie wspomniał, że było coś grzebane, a że było wynika tylko z oryginalnego Briefa, gdzie jest adnotacja o zwiększeniu osiągów i podniesieniu mocy na 114kW.najlepiej sprawdzić na hamowni. a u niego się ładnie zbiera ale to nie to co Power boxjuż powyżej napisałem co może power box, radzę poczytać na forum w dziale tuning. O powerach napisano bardzo dużo i nie mają zbyt pochlebnych opinii. Twoja jest jedną z niewielu.A co do głównego tematu to ciekawy jestem jak wygląda tłok po przepaleniu lejącą pompką. Ja miałem taki przypadek w busie napędzanym benzyna + LPG. Dziurawe 2 tłoki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2011 Ja miałem taki przypadek w busie napędzanym benzyna + LPG. Dziurawe 2 tłoki. Bo miałeś ubogo i nic ci nie lało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2011 (edytowane) Tak jak obiecałem: [/img] Silnik strasznie kulał na tych pompowtryskach, które były w przełożonym silniku. Przełożyłem ze swojego starego i wydaje się być OK. Jak będę mógł podłączyć vaga to sprawdze. Pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2011 przez kryniu78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2011 mnie to wygląda na mechaniczne uszkodzenie (coś musiało wpaść do komory spalania, zawory całe?? ) mnie to nie wygląda na przepalenie (przetopienie) od wtryskiwacza, szczególnie że od tej dziury idzie pęknięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #28 Napisano 27 Sierpnia 2011 mnie to wygląda na mechaniczne uszkodzenie (coś musiało wpaść do komory spalania, zawory całe?? ) mnie to nie wygląda na przepalenie (przetopienie) od wtryskiwacza, szczególnie że od tej dziury idzie pęknięcie. widać że troszkę pomagasz ale mało się znasz, no ale i tak czasami bywa żeby coś tylko napisać...bo bywa i tak u innych że tłok jest wypalony przez "zły" pompowtryskiwacz... ---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:41 ---------- I tak tu się wszyscy wymądrzają a tak naprawdę nikt nie wie dlaczego tłok jest przepalony..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #29 Napisano 27 Sierpnia 2011 widać że troszkę pomagasz ale mało się znasz, no ale i tak czasami bywa żeby coś tylko napisać...bo bywa i tak u innych że tłok jest wypalony przez "zły" pompowtryskiwacz... ---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:41 ---------- I tak tu się wszyscy wymądrzają a tak naprawdę nikt nie wie dlaczego tłok jest przepalony..... i kto tu spamuje i nabija posty, ja przynajmniej podałem idee mechanicznego uszkodzenia tłoka, A TY GÓWNO WNOSISZ do odgrzanego kotleta sprzed pół roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #30 Napisano 27 Sierpnia 2011 A TY GÓWNO WNOSISZ do odgrzanego kotleta sprzed pół roku Hamuj kolego, hamuj.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #31 Napisano 27 Sierpnia 2011 I tak tu się wszyscy wymądrzają a tak naprawdę nikt nie wie dlaczego tłok jest przepalony.....Pomijając to że temat napisany w lutym a Paweł odpowiadasz teraz, może ty nas oświecisz? Jedyne co mogę teraz powiedzieć to to że lejący wtrysk nawet w dieslu może narobić podobnych uszkodzeń. Dla tych co chcą dowodów proszę bardzo wypalony tłok (podobnie jak powyżej), wypalona tuleja cylindra, przepalona głowica. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=1437177&postcount=14768 Tak że cuda zdarzają się nawet w mercedesie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #32 Napisano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) i kto tu spamuje i nabija posty, ja przynajmniej podałem idee mechanicznego uszkodzenia tłoka, A TY GÓWNO WNOSISZ do odgrzanego kotleta sprzed pół roku Swoje idee zachowaj dla siebie…albo opowiadaj kolegom na płotku…temat jest odnowiony bo się go kiedyś zaczęło, nie bez powodu, jeżeli zdarzają się takie usterki to ktoś by chciał wiedzieć chociaż dlaczego…rozumiesz czy dalej będziesz ripostował kolego sympatyczny…a wątek jest zaczęty a tak naprawdę niedokończony… bo sam mam taką usterkę i nie wiem dlaczego pompowtryskiwacz zalał mi tłok i go przepalił… I nie krzycz bo i tak mam głośnik wyłączony... Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez p0ncy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #33 Napisano 28 Sierpnia 2011 bo sam mam taką usterkę i nie wiem dlaczego pompowtryskiwacz zalał mi tłok i go przepalił…Paweł prawdopodobną przyczyną jest lejący pompowtrysk. źródło ciepła spalonego (detonującego) paliwa jest skierowany w jednym kierunku zamiast rozchodzić się po całym cylindrze powodując równomierne uderzenie wybuchu w tłok. Tak w/g mnie wygląda przyczyna. Czyli miałeś (masz) uszkodzony pompowtryskiwacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #34 Napisano 28 Sierpnia 2011 Temat nie taki stary. A na wspomnienie owej usterki cały czas mnie kłuje w .... dołku. To teraz prosze mi powiedzieć jak sprawdzić czy ten rzeczony pompowtyskiwacz nie "leje"? Po wymianie silnik nie chciał pracować na tych, ktoe były w zmienionym silniku, więc założyłem od starego, uszkodzonego. także jeśli przyczyna był lejący pompowtysk to sytuacja może sie powtórzyć, a tego BARDZO chciał bym uniknąć. Nie wiem też dlaczego silnik nie chciał pracować na tych pompotryskach z wymienionego silnka. Czy były uszkodzone, czy może nie pasowały do mojego ECU. Oznaczenia miały inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #35 Napisano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie tylko w benzynach. Nastawnik w pompie sie przestawi i juz jest burdel. TDi ma wiecej punktow ktorego gubią niż "pendzyna". Do nastawnika dochodza wtryski i reszta. Ale mowa tutaj o PaDalcach. Rowniez moga byc wypadajace zaplony, chociaz w TDi ma rzadko to miejsce ale widzialem juz takie przypadki. Zle dobrana mieszanka paliwo-powietrze dla danego cylindra - tłok pracuje ze znacznie wiekszym obciazeniem i to tez potrafi zniszczyc tlok. Mnie to nie wyglada na lejacy wtrysk... Ten robi wiekszy burdel - chociaz moze i malo w zyciu widzialem. Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez zielonyB5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach